Ajax die miljoenen pompt in de selectie en PSV die het sterkste elftal heeft, slagen er niet in om de eerste plaats te pakken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voor de competitie zou het goed zijn als Ajax wint, maar ik gun het inmiddels Feyenoord. Na 20 jaar zou het ook wel weer eens keer tijd worden.
Probeer je me ergens van te overtuigen of wat is precies je punt?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:21 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ajax die miljoenen pompt in de selectie en PSV die het sterkste elftal heeft, slagen er niet in om de eerste plaats te pakken.
Nee, ik laat gewoon een reactie achter.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer je me ergens van te overtuigen of wat is precies je punt?
Een totaal niet relevante reactie op mijn post dus. Oké.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, ik laat gewoon een reactie achter.
Moeten alle posts dan relevant zijn op jouw post?quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een totaal niet relevante reactie op mijn post dus. Oké.
Nee zeker niet. Maar als je mijn post quote en daar op reageert mag ik de aanname doen dat het enige relevantie heeft.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moeten alle posts dan relevant zijn op jouw post?
Dat mag jij zeker.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar als je mijn post quote en daar op reageert mag ik de aanname doen dat het enige relevantie heeft.
Vasion heeft zich als Feyenoorder jaren minderwaardig gevoeld. Laat hem nu eventjes denken dat ze bij de grote jongens horen.quote:Op zaterdag 1 april 2017 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar als je mijn post quote en daar op reageert mag ik de aanname doen dat het enige relevantie heeft.
Wa ben jij irritant zegquote:Op zaterdag 1 april 2017 13:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Moeten alle posts dan relevant zijn op jouw post?
quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:23 schreef Vatta het volgende:
Vanavond naar t stadion en hoop dat ze net zo'n slechte dag hebben als toen in de beker. Oww wat waren jullie boos toen he.
Zeker, daar schrikken de spelers nog steeds wakker van.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:23 schreef Vatta het volgende:
Vanavond naar t stadion en hoop dat ze net zo'n slechte dag hebben als toen in de beker. Oww wat waren jullie boos toen he.
Ik hoop op een leuke wedstrijd. Ga ook gewoon uit van een overwinning van PSV en als ze gewoon scherp zijn en fel beginnen moet dat ook geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, daar schrikken de spelers nog steeds wakker van.
Dat gaat de laatste wedstrijden gelukkig iets beter. En onze scouts kunnen Dumfries weer even aan het werk zien.quote:Op zaterdag 1 april 2017 15:57 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik hoop op een leuke wedstrijd. Ga ook gewoon uit van een overwinning van PSV en als ze gewoon scherp zijn en fel beginnen moet dat ook geen probleem zijn.
Dumfries is verdedigend veel te zwak voor PSV. Zal zich nog flink moeten doorontwikkelen wil hij ooit een grote stap kunnen maken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:01 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat gaat de laatste wedstrijden gelukkig iets beter. En onze scouts kunnen Dumfries weer even aan het werk zien.
Als PSV niet gewoon wint, dan word je terecht geen kampioen.
Verdedigend zwakker dan Willems? Gaat n niet worden dan, neem ik aan.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:05 schreef Vatta het volgende:
[..]
Dumfries is verdedigend veel te zwak voor PSV. Zal zich nog flink moeten doorontwikkelen wil hij ooit een grote stap kunnen maken.
Dumfries... Dat we het er over hebben is al te treurig voor woorden. Die gozer zit gewoon op zijn plek en gaat nooit een hoger niveau halen. Kerel scoort vrijwel wekelijks een gele kaar omdat hij te laat is, aan de verkeerde kant staat te dekken of gewoon de bal finaal mist met zijn tackle.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:05 schreef Vatta het volgende:
[..]
Dumfries is verdedigend veel te zwak voor PSV. Zal zich nog flink moeten doorontwikkelen wil hij ooit een grote stap kunnen maken.
Ik ken m verder niet. Hij werd eind vorig jaar genoemd als interessante optie om PSV te versterken.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dumfries... Dat we het er over hebben is al te treurig voor woorden. Die gozer zit gewoon op zijn plek en gaat nooit een hoger niveau halen. Kerel scoort vrijwel wekelijks een gele kaar omdat hij te laat is, aan de verkeerde kant staat te dekken of gewoon de bal finaal mist met zijn tackle.
Is hard op weg naar het recordaantal gele kaarten per seizoen, en niet omdat hij 'professionele' kaarten pakt. Hij is de reden waarom Sparta de meeste overtredingen maakt in de Eredivisie.
Siem de Jong gaat op de flank, niet Van Ginkel.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Van Ginkel op de flank werkte de vorige keer al niet, dus dan nog maar een keer
Dat is minstens zo erg.quote:Op zaterdag 1 april 2017 19:17 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Siem de Jong gaat op de flank, niet Van Ginkel.
Erger me nu al aan die kop van Luuk.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:44 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Van Ginkel op de flank werkte de vorige keer al niet, dus dan nog maar een keer
Kan juist wel interessant (en lastig te verdedigen) zijn als je tenminste een goed tactisch strijdplan hebt. Ik hoop op veel diepgang en positiewisselingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |