Die waren niet ingeladen.quote:Op woensdag 22 maart 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet wat meer de andere competities liet zien.
Als het goed is niet, nee.quote:
Die zit bij mij bij FC Utrecht. Nooit bij Twente onder contract gestaan in mijn gamequote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:27 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Reluno Pinas, geen topstats maar heeft nu paar keer gespeelt eb gemiddeld een 7
Gvd da Cruz uitgeleend aan heracles na 2 wedstrijden geblesseerd voor 8 tot 10 maanden
Oh, heb ik die daar wel weggepikt?quote:Op woensdag 22 maart 2017 15:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die zit bij mij bij FC Utrecht. Nooit bij Twente onder contract gestaan in mijn game
Oprollen die kutclubquote:Op woensdag 22 maart 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje ik kon overwinteren in de CL, maar verloor op de laatste speeldag van Genk waardoor ik alsnog derde werd
Nu in de EL mag ik tegen Ajax #genot
In de EL meer kans omnverder te komen toch ?quote:Op woensdag 22 maart 2017 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje ik kon overwinteren in de CL, maar verloor op de laatste speeldag van Genk waardoor ik alsnog derde werd
Nu in de EL mag ik tegen Ajax #genot
Doe eens normaalquote:
Uiteindelijk heb ik ze met pijn in het hart simpel verslagen ja.quote:Op woensdag 22 maart 2017 22:03 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
In de EL meer kans omnverder te komen toch ?
Dat denk ik ook ja!quote:Op woensdag 22 maart 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me een foutje
Ik dacht eventjes aan ver in de toekomst waar voetbal duizenden jaren zou bestaan. Wat een prijzenkastjes zouden er dan toch zijn hè.quote:
Waarom heb je drie rechtsbuitensquote:Op woensdag 22 maart 2017 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk alledrie mijn rechtsbuitens zwaar geblesseerd
Zonde zondequote:Op woensdag 22 maart 2017 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gvd op uitgoals eruit gegaan tegen Dortmund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |