Viergever heeft donderdag wel eea aan tikken gehad. Misschien ietwat rust.quote:
Ja, maar is ook weer niet dusdanig erg dat hij niet eens op de bank zit zoals Dolberg.quote:Op zondag 19 maart 2017 13:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je Viergever zien lopen donderdag?
Veltman pijn aan zijn reet.quote:Op zondag 19 maart 2017 13:22 schreef TheArt het volgende:
Ik zie nu pas dat Tete in de basis staat en Veltman op de bank zit
Die jongen heeft het wel zwaar. Eerst de lul van Peter en nu de lul van Frank.quote:Op zondag 19 maart 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij gisteravond een dark room bezocht?
Neres krijgt vandaag een halfuurtje denk ik. Heeft vrijdag nog 90 minuten gespeeldquote:
Ja maar toen topte hij jou. Kan het dus niet aan liggenquote:Op zondag 19 maart 2017 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij gisteravond een dark room bezocht?
rust, die gek heeft tot de 90e minuut zich de tering gewerkt terwijl hij tot aardig wat tackles kreeg te verdurenquote:Op zondag 19 maart 2017 13:34 schreef Dven het volgende:
Maaar waarom staat viergever er nu steeds naast?
Niet fit.quote:Op zondag 19 maart 2017 13:34 schreef Dven het volgende:
Maaar waarom staat viergever er nu steeds naast?
Huhquote:Op zondag 19 maart 2017 13:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ja maar toen topte hij jou. Kan het dus niet aan liggen
in dat geval gaat nouri spelen lijkt mequote:Op zondag 19 maart 2017 13:36 schreef franklop het volgende:
Ziyech is bij een kaart geschorst, als we snel voorkomen zal hij er wel vroeg uitgaan.
Tijd voor Appie en Frenkiequote:Op zondag 19 maart 2017 13:36 schreef franklop het volgende:
Ziyech is bij een kaart geschorst, als we snel voorkomen zal hij er wel vroeg uitgaan.
Frenkiequote:Op zondag 19 maart 2017 13:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
in dat geval gaat nouri spelen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |