SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Even geen muziek. Nu VI.quote:
Niet echt. Vitamine B en D extra nemen. Cholesterol veel te hoog. Nieren en lever wel redelijk hersteld.quote:
dat gaat de goede kant op!quote:Op dinsdag 21 maart 2017 08:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet echt. Vitamine B en D extra nemen. Cholesterol veel te hoog. Nieren en lever wel redelijk hersteld.
Het is iig niet verslechterd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder zuipen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Nog minder ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder zuipen.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ja, het leven is hard op een zacht kussen.quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, het leven is hard op een zacht kussen.
Cheers.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:33 schreef sacha het volgende:
huishoudboekje bijna op orde![]()
bijstandsuitkering *check*
huurtoeslag *check*
zorgtoeslag *check*
kind gebonden budget *check*
alo kop *check*
feestje!![]()
nu de rest nog
Zover wil ik niet gaan, maar ik red me wel.quote:
jezusquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, maar ik red me wel.
Ben redelijk tevreden ook.![]()
Gratis vervoer, voedsel en wat nog meerquote:Op dinsdag 21 maart 2017 20:33 schreef sacha het volgende:
huishoudboekje bijna op orde![]()
bijstandsuitkering *check*
huurtoeslag *check*
zorgtoeslag *check*
kind gebonden budget *check*
alo kop *check*
feestje!![]()
nu de rest nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |