Vanille ijs, verse aardbeitjes, geschaafde pure chocolade en een glas limoncello. Zo simpel maar zooooo lekkerquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Goed idee BarbOh ik heb zo een zin in weer echt lekkere aardbeien
Nou Air, ik zou miss maar even binnen houden dit weekend...quote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:26 schreef Faxie het volgende:
Tinder ingesteld op Den Haag. Vanavond even oogsten
Te oudquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou Air, ik zou miss maar even binnen houden dit weekend...
Ik zou misschien nog een beetje peper over de aardbeitjes mikken. Rood of zwartquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanille ijs, verse aardbeitjes, geschaafde pure chocolade en een glas limoncello. Zo simpel maar zooooo lekker![]()
Ben ik zelf niet zo gek vanquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zou misschien nog een beetje peper over de aardbeitjes mikken. Rood of zwart
Tssk tssk, jij wilt gewoon onschuldige jonge meisjes verpestenquote:
Oh yeahquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik zelf niet zo gek vanMaar ga los zou ik zeggen
Moet ie eerst een onverpeste vinden die hem ook wilquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, jij wilt gewoon onschuldige jonge meisjes verpesten
Bang dat ze je uitlacht vanwege je beperkte ervaringen in bed zeker.quote:
Dat wordt fappen voor Faxie danquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh yeah
[..]
Moet ie eerst een onverpeste vinden die hem ook wil
Dat zijn ze toch alquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, jij wilt gewoon onschuldige jonge meisjes verpesten
oh is juist antiek volgens mijquote:Op zaterdag 18 maart 2017 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n naam moet het wel een hipsterding zijn.
Dat lachen zal haar snel vergaanquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bang dat ze je uitlacht vanwege je beperkte ervaringen in bed zeker.
Zo erg zelfs gesteld ja?quote:
Snap ik, dan is het huilen om die 3 minuten van haar leven die ze nooit meer terugkrijgt.quote:
Kwaliteit, niet kwantiteitquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik, dan is het huilen om die 3 minuten van haar leven die ze nooit meer terugkrijgt.
Miss is meer van de marathon dan van de sprint.quote:
Marathonlopers zijn maar ielquote:Op zaterdag 18 maart 2017 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miss is meer van de marathon dan van de sprint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |