Ow mooi, wist al niet welk trainwreck ik zou kijkenquote:Op zaterdag 18 maart 2017 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens het topic hier op fok is het een herhaling
Kardashiansquote:Op zaterdag 18 maart 2017 19:57 schreef Allures het volgende:
[..]
Ow mooi, wist al niet welk trainwreck ik zou kijken
Op E!Entertainment.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 19:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Waar komt dat dan?
En is het wel te volgen zonder de eerdere seizoenen gezien te hebben?
Je hebt de zender?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Omg wist niet eens dat ik die had
Dit is slecht...
Ik wilde nog werken dit weekend
wtf waarom is die niet dood?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt de zender?Omg
WAGS is ook wel aardig, en Botched ookBij Botched gaan ze mislukte plastische chirurgie verbeteren
hoogtepunt was wel de vrouw die zelf cement in dr gezicht had gespoten
En travel channel heb je ook he? Bizarre Foodsquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:06 schreef Allures het volgende:
[..]
wtf waarom is die niet dood?
Maar ik blijf bij Bar rescueverslaafd. En ooit, straks, later, ga ik iets serieus doen zoals een boek lezen of zo. Of slapen
Is dat een serie, ik dacht dat het eenmalig wasquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:07 schreef Fascination het volgende:
2 afleveringen van the people vs OJ Simpson gekeken. Goede serie tot nu toe.
Je moet die docu ook kijken, die is echtquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:07 schreef Fascination het volgende:
Ja maar ik zap nooit zo verquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
En travel channel heb je ook he? Bizarre Foodsen Hotel Impossible
Hotel Impossiblequote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
En travel channel heb je ook he? Bizarre Foodsen Hotel Impossible
American Crime Story en dan het eerste seizoen meen ik met 10 afleveringen.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is dat een serie, ik dacht dat het eenmalig wasof ben ik in de war?
Die staat niet op netflix toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet die docu ook kijken, die is echt
Nee helaas niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
American Crime Story en dan het eerste seizoen meen ik met 10 afleveringen.
[..]
Die staat niet op netflix toch?
Hoe heet hij dan? Dan ga ik 'm zo eens opzoeken.quote:
Made in Americaquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe heet hij dan? Dan ga ik 'm zo eens opzoeken.
Je moet ook "Okkupert" eens kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:07 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |