Mijn BK XXLS400FF staat losgekoppeld helaasquote:Op zaterdag 18 maart 2017 00:55 schreef knokkels het volgende:
Oeh, subwoofer even scherpstellen![]()
Jungle Is Massive
[ afbeelding ]
Die kloont vrolijk verder.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 00:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waar is Schuumert eigenlijk? Die heb ik al even niet meer online gezien.
Alles goed met die ouwe schuinsmarcheerder?
oeh, naiisquote:Op zaterdag 18 maart 2017 00:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mijn BK XXLS400FF staat losgekoppeld helaas
Die gaat naar verwachting na de verhuizing pas weer aangesloten worden.
Heb geen idee?quote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:01 schreef knokkels het volgende:
Staat Shy Fx - Original Nuttah heel misschien nog in jouw planning, Stien? *winkerdiewink*
quote:
Nouja dus eigenlijk niet zegmaar. Ik heb een (in mijn ogen/oren) dijk van een subwoofer staan. Die niets staat te doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja dus eigenlijk niet zegmaar. Ik heb een (in mijn ogen/oren) dijk van een subwoofer staan. Die niets staat te doen.
We zijn op zoek naar een vrijstaand huis overigens; dus na de verhuizing kan ie pas echt een keer los gaan. Momenteel zitten we nog in een appartement en hoewel hij ooit wel eens even getest is was dat maar kortstondig. Ik wil verhuizen en dat ding aansluiten nondeju!
PARTAAAAAAAYYYYYYYYYYyyyquote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:11 schreef Stien_Struis het volgende:
binnenkort IS HET WEER KONINGSDAG, ZONDER VERGUNNING MET 2 X 300w dANCEHALL VOOR DE FLAT.
quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2017 01:11 schreef Stien_Struis het volgende:
binnenkort IS HET WEER KONINGSDAG, ZONDER VERGUNNING MET 2 X 300w dANCEHALL VOOR DE FLAT.
Goed samplequote:
quote:
Ik ga even een goedkoop 1-keer-bijten-en-afslikken-anders-proef-je-te-veel-broodje-frikandel in de micro tiefenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |