bijna 4, denk veel drugsgebruikers daarquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In Oekraïne ligt het percentage toch ook heel hoog?
En hoeren..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bijna 4, denk veel drugsgebruikers daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:11 schreef Befbekje het volgende:
[..]
En hoeren..polen ook veel na de val van de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen aidsAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik ga van de zomer weer eens een tripje door Polen maken.. Het ligt toch in de buurtquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polen ook veel na de val van de muur
geen aids
hertha heeft de site zelfs in het poolsquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga van de zomer weer eens een tripje door Polen maken.. Het ligt toch in de buurt..
Union Berlin 2e in de 2. Bundesliga, op punt van promoveren..quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hertha heeft de site zelfs in het pools
Hoe gaat het met Vorwarts Berlin?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Union Berlin 2e in de 2. Bundesliga, op punt van promoveren..
moeten ze zelf wetenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Union Berlin 2e in de 2. Bundesliga, op punt van promoveren..
Al sla je me doodquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Vorwarts Berlin?
"persoonlijk worden"quote:
sommigen kunnen ook niks hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
"persoonlijk worden"
blijkbaar mogen alleen linkse mensen rechtse mensen nazi noemen en niet andersom
Lijkt me niet heel verstandig in die regio.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben benieuwd of dit nog een nieuw oorlogje gaat worden.
http://www.csmonitor.com/(...)-action-on-the-table
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |