quote:Hoe kan jij nu bepalen of ik echt of nep ben kneus...
Op woensdag 18 december 2002 21:54 schreef Rotterdam1908 het volgende:[..]
Ohja noem eens andere betere spitsen op die dan net zoveel scoren als Pi-Air en die ook nog is BETAALBAAR zijn voor Feyenoord??? Pi-Air is DE spits die Feyenoord in jaren niet gehad heeft, mede dankzij hem wint Feyenoord de Uefa_Cup, volgens mij vind jij Pi-Air dus maar een trieste spits en zou willen dat ie nooit bij Feyenoord heeft gespeeld. Nee echte supporter hoor!!!
![]()
Weet jij trouwens wel dat als je een spits hebt die VEEEEEL scoort kan je ook veeel wedstrijden winnen
Was jij in Monaca, Milaan, Turijn...ga je naar Glasgow...
Was jij in Arnhem, Groningen, Eindhoven....
Of kom jij maar eens in de twee weken naar de Kuip
Wij verschillen van mening over Pierre. Ik vind het maar een matige spits. Deels hebben wij de UEFA cup aan hem te danken. Het was echter een teamprestatie. Ik vind dat er betere spitsen zijn dan hem.
quote:Idd, maar helaas kan Feyenoord die niet betalen...
Op donderdag 19 december 2002 09:00 schreef Cart_man het volgende:[..]
Ik vind dat er betere spitsen zijn dan hem.
Tevens hoop ik dat Leonardo snel weer terug is. Was erg goed bezig voor zijn blessure. En de jeugd moet vaker een kans krijgen om zich te bewijzen. Gebeurd te weinig. Bert maakt ze allemaal kapot.
En Loek...Feijenoord heeft al gezegd dat ze willen huren...helaas geen spitsen...zij zijn wel tevreden met Pierre.
quote:Ik denk persoonlijk dat Emerton het beste tot zijn recht komt op de backpositie, hij is annvallend het gevaarlijkst als hij over de rechtermiddenvelder/aanvaller kan komen.
Op donderdag 19 december 2002 11:57 schreef mister_popcorn het volgende:
Nou ja, wel positief dat Collen weer bijna 100% is.
Kan Emmo op het middenveld, of Kalou, of Kalou in de spits, of of of.
Zolang Collen maar een kans krijgt van Bert vind ik het best.
[Dit bericht is gewijzigd door Luni op 19-12-2002 12:52]
Ferry de Haan maakt per direct de overstap naar Excelsior, waar hij het restant van zijn nog anderhalf jaar durende contract zal uitdienen. De Haan had samen met Feyenoord en Excelsior al afgesproken om in de winterstop naar de Kralingers te verhuizen, maar door de blessure die Civard Sprockel opliep tegen Vitesse, was een directe komst van de Haan voor Excelsior noodzakelijk. De Haan kan komende zondag meteen zijn waarde bewijzen, als Excelsior op Woudestein tegen Ajax speelt.
quote:wilde het ook net posten.
Op donderdag 19 december 2002 15:35 schreef -F- het volgende:
19-12-2002: DE HAAN PER DIRECT NAAR EXCELSIOR
[Bron: feyenoord.nl]Ferry de Haan maakt per direct de overstap naar Excelsior, waar hij het restant van zijn nog anderhalf jaar durende contract zal uitdienen. De Haan had samen met Feyenoord en Excelsior al afgesproken om in de winterstop naar de Kralingers te verhuizen, maar door de blessure die Civard Sprockel opliep tegen Vitesse, was een directe komst van de Haan voor Excelsior noodzakelijk. De Haan kan komende zondag meteen zijn waarde bewijzen, als Excelsior op Woudestein tegen Ajax speelt.
quote:Natuurlijk zijn er betere spitsen dan hem. Maar dat neemt niet weg dat feyenoord hééél veel aan hem te danken heeft. Zonder Pierre was Feyenoord al lang uit het Europese voetbal geschopt.
Op donderdag 19 december 2002 09:00 schreef Cart_man het volgende:
Wij verschillen van mening over Pierre. Ik vind het maar een matige spits. Deels hebben wij de UEFA cup aan hem te danken. Het was echter een teamprestatie. Ik vind dat er betere spitsen zijn dan hem.
Jij als Feyenoorder zou hem op handen moeten dragen, als je tenminste graag wilt winnen.........
quote:Als het goed zou zijn niet, inderdaad, maar vorig seizoen en met name in de UEFA-cup hadden jullie echt niet zonder hem en zijn beslissende doelpunten/vrije trappen zover kunnen komen.
Op donderdag 19 december 2002 16:35 schreef Cart_man het volgende:
Winnen doe je niet alleen met Pierre.
quote:Als Pierre die bal in Freiburg der niet op die manier had ingeschoten, waren ze waarschijnlijk al in een vroeg stadium uitgeschakeld
Op donderdag 19 december 2002 16:46 schreef golfer het volgende:[..]
Als het goed zou zijn niet, inderdaad, maar vorig seizoen en met name in de UEFA-cup hadden jullie echt niet zonder hem en zijn beslissende doelpunten/vrije trappen zover kunnen komen.
quote:Een groot en gemeend NEENNNN
Op donderdag 19 december 2002 16:46 schreef golfer het volgende:[..]
Als het goed zou zijn niet, inderdaad, maar vorig seizoen en met name in de UEFA-cup hadden jullie echt niet zonder hem en zijn beslissende doelpunten/vrije trappen zover kunnen komen.
Magoe, De Haan weg! Een blijde dag dus voor de meeste Feyenoorders
quote:achja de meeste clubs hebben er zo een persoon bij. ajax heeft vd vaart waar alles altijd vanaf moet hangen. oke de laatste tijd wat minder idd, maar de start van het seizoen heeft hij vaak net iets extra kunnen geven waardoor er toch winst geboekt werd. dus aan al die mensen die maar blijven zeiken over dat Feyenoord zo'n geluk heeft (gehad) met Pierre e.d. heb ik niet echt veel boodschaap aan
Op donderdag 19 december 2002 17:16 schreef FLR het volgende:
Tsja, Pierre is idd echt nodig voor dit Feyenoord... Best slecht dat je toch zow afhankelijk bent...Magoe, De Haan weg! Een blijde dag dus voor de meeste Feyenoorders
quote:Ik denk niet dat de GKL zo dom is om zich met de opstelling te bemoeien. Denk dat geen enkele trainer daar zin in heeft, aangezien de trainer het meest wordt afgerekend op de resultaten. Daarnaast zal Song vast wel kunnen voetballen, zoals bij Twente uit ofzo, maar hij is OP. Helemaal op. Die jongen moet gewoon ff 2 maanden lekker relaxen, beetje ballen, opladen, en er dan vol tegenaan. Collen daarentegen zit te smachten om te spelen.
Op donderdag 19 december 2002 12:18 schreef -F- het volgende:
Collen op de rechts back en Emerton een plaats naar voren... En Song dan??? Die gaat Bert er echt niet uit halen, mag niet van de GKL.
Die wil er vol in, heeft volgens mij zowiezo een andere mentaliteit dan Song. Daarnaast heb ik liever dat emmo op het middenveld speelt dan rechtsback. En kalou? Die kan in de spits, of laten zien dat tie het beter kan dat emmo, of als emmo verkocht wordt.
Het is zowiezo niet slecht om 2 goede spelers per positie te hebben, en de beste speelt. Heel makkelijk eigenlijk...
Ik vind in ieder geval dat Collen alleen al op basis van Munchen thuis, 1 of 2 wedstrijden in de basis mag beginnen, naast een aantal invalbeurten. Nou maar hopen dat bertje dat net zo ziet als ik. Vrees van niet, maar we zien wel.
quote:Mitt ga ff naar je eigen jodenforum ofzo?
Op donderdag 19 december 2002 16:45 schreef mitt het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de technische staf het een btje gehad heeft met Pietertje Collen.
Dus waarschijnlijk is dat de reden ook dat we em nooit aan het werk zien, terwijl ie het best aankan.
Dus die zullen we ook niet vaak meer zien denk ik.
quote:Het is hier een openbaar forum en JIJ bepaalt niet wie waar ergens mag posten.
Op donderdag 19 december 2002 21:47 schreef mister_popcorn het volgende:Mitt ga ff naar je eigen jodenforum ofzo?
Collen is de hele tijd geblesseerd geweest, is nou net pas weer begonnen met trainen.
En als pierke die bal er niet in had geschoten, ja dan wat? Misschien had Feyenoord daarna wel alles op alles gespeeld en alsnog gewonnen. Misschien ook niet. Maar voor hetzelfde geld was freiburg na die goal van Pierke wel ineens gaan spelen als een trein.
Dus hou je domme opmerkingen maar bij je, of plaats ze op www.ajax.nl ofzo, waar je vriendjes zitten. Verveel ons er aub niet mee.
Als de postings van anderen jou niet bevallen kan jij ook verder wegblijven van het forum.
quote:Je reinste competitievervalsing..
Op donderdag 19 december 2002 16:15 schreef Cart_man het volgende:
Nou maar hopen dat hij die joden helemaal de tyfus schopt zondag hehehe
quote:Ik vind middenveld een beetje vage positie, als we het daar over hebben, denk ik aan de posities van Bosvelt en Ono, waar Kalou afgelopen zondag speelde vind ik gewoon rechtsbuiten, met de taak mee te verdedigen. op die positie vind ik Emerton niet goed tot zijn recht komen, hij heeft juist het vermogen''er overheen te komen". Dat is zijn kracht, dan vind ik hem het gevaarlijks. Op Bosvelt zijn plaats zou hij ook goed tot zijn recht komen, maar de plek van Bosvelt is onomstreden!
Op donderdag 19 december 2002 21:38 schreef mister_popcorn het volgende:[..]
Daarnaast heb ik liever dat emmo op het middenveld speelt dan rechtsback.
quote:Ik zit in het uitvaak, ga maar weer eens braaf met de combi mee, met losse kaarten naar NAC gaat wel, je moet je alleen rustig houden, beste kan je dan lange zijde gaan zitten. Op de B side zitten lijkt me niet echt verstandig evenals op die andere korte zijden, ze zingen niet voor niks ''Wij haten Rotterdam". vroeger aan de Beatrixstraat gebeurde er altijd wel wat, heb er gekke dingen meegemaakt.
Op vrijdag 20 december 2002 11:02 schreef -F- het volgende:
Gaan er nog mensen naar Breda? Ik las net dat er mensen zijn die los op de B-side gaan zitten. Is dit wel zo verstandig? Of maakt het geen moer uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |