Ik had begrepen dat hij er de voorkeur aan geeft om in Indiana te blijven, en zeker als hij een beetje een leuke supportcast krijgt.quote:Op maandag 3 april 2017 11:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
LeBron - George matchup was weer ouderwets. Lekkere game.
Benieuwd waar die deze zomer heen gaat.
Geen probleem.quote:Op woensdag 5 april 2017 09:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nog 5 games voor het record.. Gaat hem wel lukken toch?
Making Philadelphia Great Again!quote:Op donderdag 6 april 2017 08:06 schreef Luppie0110 het volgende:
Lakers weer gewonnen, wat zijn ze nou aan het doen joh? Voelt echt als zout in de wonden dit.
En weer, slim joh..quote:Op donderdag 6 april 2017 08:06 schreef Luppie0110 het volgende:
Lakers weer gewonnen, wat zijn ze nou aan het doen joh? Voelt echt als zout in de wonden dit.
Leuk stukje. Zit ook wat in dat Russell er idd weinig baat bij heeft om te verliezen, dan is Ball ook een stukje dichterbij zijn plek.quote:Op zaterdag 8 april 2017 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Over de niet-tankende Lakers:
NBA: Los Angeles Lakers verzoeken basketbalgoden niet
Geprobeerd ook voor de leek uit te leggen hoe het werkt met drafts, future pick trades, lottery, salary cap en redenen om wel of niet te tanken.
Niets bijzonders volgens mij.quote:Op zondag 9 april 2017 22:17 schreef Hathor het volgende:
Wat is er mis met de knie van Curry? Ik vind het verdacht stil, enige wat ik las is "bruised".
Probably for maandag.quote:Op zondag 9 april 2017 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niets bijzonders volgens mij.
Veel teams zullen deze week spelers op de bank houden met lichte pijntjes.
Gewoon even rust pakken voor de play-odds beginnen.
En ook die zijn gone! Spelen net zo matig de laatste tijd als GS toeb ze in hun dip zaten. Maar helaas weinig tegenstand in de playoffs waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 april 2017 00:11 schreef Kansenjongere het volgende:
En LeBron mag niet meer meedoen, wel nog drie punten voorsprong voor de Cavs.
Raptors zien er ook weer goed uit hoor met Lowry die helemaal fit lijkt. Met Ibaka en Tucker erbij zijn ze ook wat 'tougher' geworden. Zo lang Lowry en Derozan geen faalangst hebben in de playoffs acht ik wel in staat hoor om de Cavs te upsetten. Want dat word wss de 2nd round matchup. Morgen Cavs vs Miami. Ben benieuwd of de Cavs die gaan weggeven om hun te krijgen in de eerste ronde en de Bulls te vermijden.quote:Op maandag 10 april 2017 01:30 schreef Hathor het volgende:
Tweede keer in korte tijd dat de Cavs het afleggen tegen de Hawks, om nog maar te zwijgen over die seasonsweep tegen de Bulls. Je kan mij niet wijsmaken dat ze daar momenteel blaken van het zelfvertrouwen. Ik acht de Celtics en zeker de Wizards niet bij voorbaat kansloos tegen de Cavs als het straks begint.
Stonden er wel toen het moest tegen de Celtics.quote:Op maandag 10 april 2017 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
Die dip is al sinds de all star break.
Vooral verdedigend gaat het ruk bij Cleveland. Ze missen de Tristan Thompson van vorig seizoen.
OT win van Miami, maar denk niet dat ze de Bulls nog inhalenquote:Op maandag 10 april 2017 01:48 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Raptors zien er ook weer goed uit hoor met Lowry die helemaal fit lijkt. Met Ibaka en Tucker erbij zijn ze ook wat 'tougher' geworden. Zo lang Lowry en Derozan geen faalangst hebben in de playoffs acht ik wel in staat hoor om de Cavs te upsetten. Want dat word wss de 2nd round matchup. Morgen Cavs vs Miami. Ben benieuwd of de Cavs die gaan weggeven om hun te krijgen in de eerste ronde en de Bulls te vermijden.
Thuisvoordeel voor de Clippers Jazz serie is nog in playquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:34 schreef popolon het volgende:
Het scenario voor woensdag in de East, West is al bekend.
[ afbeelding ]
Denk ook niet dat de Thunder gaat winnen van de Rockets. Maar je punt over LeBron gaat mank, hij speelt met Irving en Love.. Daar bovenop krijgen zowel Cleveland als de Warriors spelers zo goed als gratis in hun schoot geworpen. Iedereen wil een titel winnen, wat erop neer komt dat je 2 superteams hebt met de Spurs en Celtics/Raptors daar achter.quote:Op maandag 10 april 2017 12:51 schreef Hathor het volgende:
Geweldige prestatie van Westbrook, maar MVP of niet, de Thunder zijn vrees ik toch wel een maatje te klein voor de Rockets. M.i is Lebron de enige ware MVP, hij slaagt er in zijn eentje in om van een zeer matig team een regelrechte titelkandidaat te maken, en er is geen Westbrook of Harden, of wie dan ook, die hem dat na doet.
Helaaschhquote:Op dinsdag 11 april 2017 14:20 schreef Freire het volgende:
[..]
OT win van Miami, maar denk niet dat ze de Bulls nog inhalen
Denk dat het in Minnesota in de loop der jaren vanzelf wel op zijn plek valt. Met zo'n team, met zoveel talent en nog wat cap space zie ik het wel goed komen.quote:Op donderdag 13 april 2017 09:30 schreef Mykonos het volgende:
Zin in de playoffs!
Voor Timberwolves uiteindelijk teleurstellend seizoen. Voor jaar een 29-53 record, nu 31-51, dat is nauwelijks vooruitgang, hoewel er wel wat progressie is (en ze het op het einde van het seizoen een beetje hebben laten lopen), toch niet goed![]()
Moeten met name gaan werken aan het winnen van close games, want daar gaat het vaak mis.
quote:Op donderdag 13 april 2017 11:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens LaVar Ball komt de beste basketballer OOIT naar de NBA.
https://bigballerbrand.com/quote:Op donderdag 13 april 2017 11:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Volgens LaVar Ball komt de beste basketballer OOIT naar de NBA.
Zoek eens wat mock drafts op.quote:Op donderdag 13 april 2017 11:45 schreef Hathor het volgende:
Iemand op de hoogte van wat er straks van college afkomt naar de draft en of daar enkele uitzonderlijke talenten bijzitten die meteen een impact kunnen gaan hebben?
quote:
Leuk geschreven, moet wel een kanttekening plaatsen.quote:Op zaterdag 8 april 2017 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
Over de niet-tankende Lakers:
NBA: Los Angeles Lakers verzoeken basketbalgoden niet
Geprobeerd ook voor de leek uit te leggen hoe het werkt met drafts, future pick trades, lottery, salary cap en redenen om wel of niet te tanken.
Ja. Download gewoon de NBA app, daar staat het ook bij.quote:Op vrijdag 14 april 2017 11:40 schreef Principia het volgende:
Is er al bekend of Sport1 oid play-off wedstrijden gaat uitzenden (en welke)?
30 wedstrijden in totaalquote:Op vrijdag 14 april 2017 11:40 schreef Principia het volgende:
Is er al bekend of Sport1 oid play-off wedstrijden gaat uitzenden (en welke)?
Per euro krijg je er 51 voor terug, gratis geldquote:Op vrijdag 14 april 2017 01:20 schreef Hathor het volgende:
Lillard zegt Blazers in six. Nou dan gaan we daar maar van uit. Effe naar de bookie.
Als je nu inschakelt kan je meteen naar de Raptors kijken, ik zelf hou het even voor gezien voor Game of Thrones, kom later wel weer terug voor de Spurs.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok wow ik dacht dat het pas later begon![]()
![]()
Heeft iemand een schema van alle PO wedstrijden in NL tijd misschien?
Ik zag het even zitten toen George ijskoud die driepunter erin schoot vlak voor tijd en de Cavs meteen de bal kwijtraakten, helaas. Echt een gemiste kans.quote:Op zaterdag 15 april 2017 23:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fuuuuuuu
Ik zie Pacers nog wel winnen van ze deze serie.
Het heeft wel met wat meer te maken dan enkel ''bij de les zijn''. Lowry en DeRozan zijn gewoon niet zo goed als het erop aankomt in postseason.quote:Op zondag 16 april 2017 02:02 schreef danusz1986 het volgende:
Dikke nederlaag voor Toronto. Die moeten meteen bij de les zijn anders is het snel exit.
Dit...Zeker nu Middleton ook weer terug is, een zeer gevaarlijk ploegje met enorm veel lengte.quote:Op zondag 16 april 2017 09:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik vind dit de meest haalbare upset van alle series, hoewel er eigenlijk niet eens sprake van een upset is als Milwaukee doorgaat. Giannis kan dit in z'n eentje winnen, zo goed is hij.
Wat een onzin. Lebron heeft sowieso Irving en Love. Westbrook heeft niet één teamgenoot die in de buurt van die twee komt.quote:Op maandag 10 april 2017 12:51 schreef Hathor het volgende:
Geweldige prestatie van Westbrook, maar MVP of niet, de Thunder zijn vrees ik toch wel een maatje te klein voor de Rockets. M.i is Lebron de enige ware MVP, hij slaagt er in zijn eentje in om van een zeer matig team een regelrechte titelkandidaat te maken, en er is geen Westbrook of Harden, of wie dan ook, die hem dat na doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |