Dat is anno vandaag genoeg om te scoren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat Baudet wel wat kekke proefballonnetjes heeft, maar ze gewoon lang niet allemaal perfect heeft uitgedacht.
Ideologie en expertise gaat niet samen, aldus Wouter Bos.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Beste mensen op de juiste plekken, waarom vindt Bos dat vreemd?
Echt zo'n gamechanger.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Had ik al eens gezegd - vast wel - dat Aboutaleb qua opvattingen gewoon bij Nieuwe Wegen hoort?
of die ook juist zijn is een 2e.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is vicepremier geweest en informateur, dus enige kennis van zaken kan hem niet worden ontzegd...
Ga je nu nog 4 jaar door met je vermoeiende Nieuwe Wegen-campagne?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Had ik al eens gezegd - vast wel - dat Aboutaleb qua opvattingen gewoon bij Nieuwe Wegen hoort?
quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:56 schreef Nintex het volgende:
Intellectueel weggevaagd die Wouter Bos.
Echt he. Baudet roeptoetert wat, Bos en Rademaker geven begrijpelijke problemen aan (ze zijn het niet volledig oneens, maar zien wel kanttekeningen) en vervolgens wordt volgens iedereen hier Bos weggevaagd.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:57 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dat is anno vandaag genoeg om te scoren.
Ik kijk hetzelfde programma als Gezicht.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijken we wel hetzelfde programma?
quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Hennis als minister van Defensie is idd lachwekkend
[ afbeelding ]
Doe even dat gifje dat ze schriktquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:58 schreef Doublepain het volgende:
Hennis als minister van Defensie is idd lachwekkend
[ afbeelding ]
dat noem je ook wel lachen uit vriendelijkheidquote:
Nee hoor, het wordt de komende tijd vanzelf weer rustiger.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je nu nog 4 jaar door met je vermoeiende Nieuwe Wegen-campagne?
madquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:59 schreef Atak het volgende:
Waarom krijgen die kakkers met 2 zetels zoveel aandacht en zendtijd terwijl er veel betere en grotere nieuwkomers zijn.
Rot op met je Denk.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:59 schreef Atak het volgende:
Waarom krijgen die kakkers met 2 zetels zoveel aandacht en zendtijd terwijl er veel betere en grotere nieuwkomers zijn.
Net of die Turken willen komenquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:59 schreef Atak het volgende:
Baudet was sterk hoor, ik bedoelde het meer als in Bos is lekker kritisch op FvD-opvatting wat m.i. prima is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijken we wel hetzelfde programma?
Sws moeten ze weer terugkomen naar het nest, en dan luisteren naar Monasch.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt de komende tijd vanzelf weer rustiger.
Niet vanzelf.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:59 schreef NoCigar het volgende:
Een poëtisch/filosofisch moment met Fretz. Houd het dan nooit op?
deze allochtoon is er enkel voor de subsidiequote:Op donderdag 16 maart 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Van Asscher snap ik nog beter dat -ie er nog steeds zit dan deze cabaretier....
Ja, hij zei PSV kampioen.quote:
Ah. Dan begrijp ik hem.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:00 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Baudet was sterk hoor, ik bedoelde het meer als in Bos is lekker kritisch op FvD-opvatting wat m.i. prima is.
Gelukkig zitten er nog wat wijze mensen hier.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he. Baudet roeptoetert wat, Bos en Rademaker geven begrijpelijke problemen aan (ze zijn het niet volledig oneens, maar zien wel kanttekeningen) en vervolgens wordt volgens iedereen hier Bos weggevaagd.
Manmanmanmanmanmanmanmanmanmanaanmnamanma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |