Meestal rond 23:05, dus ajax kan je mooi afkijken.quote:Op donderdag 16 maart 2017 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als het om 11 uur begint kan ik eerst nog mooi Ajax afkijken
Wat een avondquote:Op donderdag 16 maart 2017 22:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meestal rond 23:05, dus ajax kan je mooi afkijken.
Inclusief de Hiddemeisterquote:Op donderdag 16 maart 2017 22:34 schreef nils7 het volgende:
Shit zit in Belsch, dan maar terug kijken.
Zit ie weer bij Pauw en Jinek?
Mooi dan kijk ik t zeker terug als ik weet thuis benquote:
Die is uiteraard nog even aan het werkquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zag de Hiddemagod niet in het voorstukje![]()
Hij is er nietquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zag de Hiddemagod niet in het voorstukje![]()
Zit die nou bij RTL?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:14 schreef NoelGallagher het volgende:
zei ie nou echt de hiddemeister?
Mensen die niet tegen hem zijn, hebben nu niks te melden natuurlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Op Twitter wordt Baudet ook alleen maar afgezeken, terwijl die bij de karaktermoord nog flink werd bijgestaan.
Hij mag uitpraten en wordt gewoon serieus genomen door de andere gasten. Prima dusquote:
Wat wordt er gezegd dan?quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Op Twitter wordt Baudet ook alleen maar afgezeken, terwijl die bij de karaktermoord nog flink werd bijgestaan.
Dat is toch niet alleen maar negatief? Simpele zielen heb je altijd.quote:Op donderdag 16 maart 2017 23:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=baudet&src=typd
Eén tip: niet op twitter kijkenquote:Op donderdag 16 maart 2017 23:34 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=baudet&src=typd
twitter:keesberghuisjr twitterde op donderdag 16-03-2017 om 23:58:55Wat is Thierry Baudet een enorme domme eikel zeg. Die zal je maar gekozen hebben. #penj reageer retweet
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:01 schreef Ties02 het volgende:
Prima gedaan door Thierry
Moest wel behoorlijk lachen om Wouter Bos die het totaal niet begreep, neemt iemand die man nog serieus?
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Even een indruk van wie er achter de haatberichten zitten:[ afbeelding ]twitter:keesberghuisjr twitterde op donderdag 16-03-2017 om 23:58:55Wat is Thierry Baudet een enorme domme eikel zeg. Die zal je maar gekozen hebben. #penj reageer retweet
[ afbeelding ]
Die heeft Yernaz vast op zijn nachtkastje staanquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ga straks even terugkijken.
Weer een tof artikel over Thierry:
http://www.ad.nl/verkiezi(...)ls-fortuyn~a4725977/
Deze hartverwarmende foto had ik nog niet gezien. Yernaz.![]()
[ afbeelding ]
Het gemiddelde IQ ligt bij ons 1,5 tot 2 keer hoger dan bij eigenlijk alle andere partijen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[ afbeelding ]
En zo ook bij zijn achterban, me dunkt.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ ligt bij ons 1,5 tot 2 keer hoger dan bij eigenlijk alle andere partijen.
- Thierry Baudet
Dat artikelquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:16 schreef Fylax het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)det-7415174-a1550730
Dis guyquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En zo ook bij zijn achterban, me dunkt.
- LK
In-Framing naar alt-right terwijl NRC zelf ook verwoordt dat Baudet zegt ze onvoldoende te kennen. Waarom dan die suggestieve associatie ? Laat ze maar gaan, onderdeel van het 1337 kartel.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:16 schreef Fylax het volgende:
Ook gelezen ja, echt te belachelijk voor woorden. Dit is echt van het kaliber 'the hacker known as 4chan'.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:16 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij was aan het eind de complete tafel omquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:24 schreef Vallon het volgende:
[..]
In-Framing naar alt-right terwijl NRC zelf ook verwoordt dat Baudet zegt ze onvoldoende te kennen. Waarom dan die suggestieve associatie ? Laat ze maar gaan, onderdeel van het 1337 kartel.
Bij P&J ieder geval eerste subpogingen om de pushen naar een vakkabinet waarbij de kamer bij grote verdeeldheid, de kiezer best kan vragen om een bindend oordeel. Hij deed het verder goed en Hiddema houdt het relaxed.
Behalve bos, die was wel mad.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij was aan het eind de complete tafel om
Baudet lulde Bos onder de tafel. Hij is niet gewend om tegen gesproken te worden dat merk je aan alles en zijn ellenlange geblaat en open deuren intrappen over formeren.quote:
Baudet is premier materiaal. Nu nog niet, maar over 4 jaar als hij genoeg op TV is geweest staat hij bekend als een vrolijke rechtse jongen met visie die vaak lacht. Het lachen deed Baudet eerder niet zo uitbundig toen hij voor FvD bezig was voor het een partij werd. Dat heeft hij goed van Rutte afgekeken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:29 schreef Achterhoker het volgende:
In het polcafé zitten ze aardig te kankeren op FvD. Waar zitten die mensen zich toch druk om te maken?
Het polcafé is het laatste linkse bolwerk van FOK!. Kijk dan wie daar allemaal postenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:29 schreef Achterhoker het volgende:
In het polcafé zitten ze aardig te kankeren op FvD. Waar zitten die mensen zich toch druk om te maken?
Daar komt dan ook pep krakers en verzuurde communisten.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:29 schreef Achterhoker het volgende:
Hij ook nog partij genoten hé?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Denk alleen wel dat het hele politieke in de TK voor Hiddema (72 is ie toch?) niets is uiteindelijk. Baudet gaat er ook een flinke kluif aan krijgen, maar is goed gemotiveerd.
Al die taaie stukken die je nu moet doorworstelen etc. Tis wel een karweitje hoor.
Susan Teunissen zou een prima alternatief zijn. Maar ik zou Hiddema niet zomaar afschrijven, die man is nog behoorlijk kwiek.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Denk alleen wel dat het hele politieke in de TK voor Hiddema (72 is ie toch?) niets is uiteindelijk. Baudet gaat er ook een flinke kluif aan krijgen, maar is goed gemotiveerd.
Al die taaie stukken die je nu moet doorworstelen etc. Tis wel een karweitje hoor.
Is dat possetje?quote:
Als er één persoon is die wel dondersgoed weet waar hij aan begint, is het Hiddema wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Bos (misreken je niet; het is een slimme man) heeft natuurlijk wel een punt.quote:
Ik heb laatst nog een fervent linkse kerel tot de kern weten te brengen. Was een leuk doch kort gesprek. Het kan wel, als je ze individueel 'aanpakt'.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het polcafé is het laatste linkse bolwerk van FOK!. Kijk dan wie daar allemaal posten
Ja, ik heb ook zoiets van, zolang we van Theo kunnen genieten is het mooi. Maar ik heb niet op hem gestemd, maar op Susan. Ik zou haar graag alsnog in de Kamer zien dus beide opties zijn prima.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Susan Teunissen zou een prima alternatief zijn. Maar ik zou Hiddema niet zomaar afschrijven, die man is nog behoorlijk kwiek.
geretweet door forum voor democratietwitter:nickfylax twitterde op donderdag 16-03-2017 om 23:28:49. @thierrybaudet zegt allemaal wijze dingen bij #pauwenjinek #penjIk ben trots, Forum voor Democratie gaat het zo goed doen in Kamer! reageer retweet
Goedzo jongenquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:50 schreef Fylax het volgende:
geretweet door forum voor democratietwitter:nickfylax twitterde op donderdag 16-03-2017 om 23:28:49. @thierrybaudet zegt allemaal wijze dingen bij #pauwenjinek #penjIk ben trots, Forum voor Democratie gaat het zo goed doen in Kamer! reageer retweet
Lekker bezig ouwe reusquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:50 schreef Fylax het volgende:
kun je namens mij die Amy om haar nummer vragen?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:53 schreef Fylax het volgende:
retweet het vooralhoop dat thierry het zelf nog ziet
Retweet, like en comment gedaanquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:53 schreef Fylax het volgende:
retweet het vooralhoop dat thierry het zelf nog ziet
Wel voor PSV, beetje jammer.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je namens mij die Amy om haar nummer vragen?
ze volgt mij zelf ook niet helaasquote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kun je namens mij die Amy om haar nummer vragen?
Yernaz altijd +1quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[ afbeelding ]
ja bah die vieze fvd-aanhangers zijn allemaal seksisten en racisten zoals hun grote leider zelfquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doorlinken naar dit topic kan ook niet echt meer nu he.
[..]
jawel johquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doorlinken naar dit topic kan ook niet echt meer nu he.
[..]
Topic doorgestuurd.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jawel joh
Gewoon even aan m'n lavendelzakje laten ruiken en alles is weer goed
Nee = Ja in vrouwentaal, verdiep je in de Baudetiaanse literatuur en je zult nooit zonder chick zitten.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja bah die vieze fvd-aanhangers zijn allemaal seksisten en racisten zoals hun grote leider zelf![]()
![]()
[/sarcasme]
Sympathiek kopje, maar hij kan beter krijgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wat vinden jullie van thierry's vriendin?
[ afbeelding ]
Hoe heet ze?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
is dit srs?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel geheel in lijn met de standpunten van de partij volgens een bindend referendum moeten gaan...quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:08 schreef LelijKnap het volgende:
Krijgen wij eigenlijk een eigen topic in POL zodra verkiezingen sluit?
Correct. Maar snel even een op poten zetten als een waar zakenkabinet? Ik liever ook niet, dus dat weet ik ook niet, maar het is volgens mij wel het enige subforum waar het misschien mogelijk zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zal wel geheel in lijn met de standpunten van de partij volgens een bindend referendum moeten gaan...
Hoe zit dat met andere partijen dan? (ik kom nooit echt in POL).
Liever nietquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:08 schreef LelijKnap het volgende:
Ik hop gewoon in NWS van Baudet-rel naar Baudet-rel.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zal wel geheel in lijn met de standpunten van de partij volgens een bindend referendum moeten gaan...
Hoe zit dat met andere partijen dan? (ik kom nooit echt in POL).
de moderator in pol is van het kartel. Die sluit alles wat hem niet aanstaatquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:08 schreef LelijKnap het volgende:
Weet haar naam niet maar als je thierry's Baudet vriendin intypt krijg je pics. Heb dit van een andere topic dus weet niet zeker als het nog steeds zijn vriendin is.quote:
Euribob?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de moderator in pol is van het kartel. Die sluit alles wat hem niet aanstaat
Misschien kunnen we in het forum van fylax terecht. Wordt daar ook eens gepost
No such thing as bad publicityquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hop gewoon in NWS van Baudet-rel naar Baudet-rel.
Dat is ook nog een mogelijkheidquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik hop gewoon in NWS van Baudet-rel naar Baudet-rel.
Zijn wij als discipelen dan niet in staat om het kartel in elk geval hier te slopen?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de moderator in pol is van het kartel. Die sluit alles wat hem niet aanstaat
Misschien kunnen we in het forum van fylax terecht. Wordt daar ook eens gepost
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een centraal topic bedoel je? Zijn er al meerder van. Zie je als je naar beneden scrollt in het topicoverzicht.
Gewoon in FB vragen of ze die daarbij willen zetten.
Hadjarquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje onhandig schrijven, kan ze dat niet gewoon thuis doen?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hadjar
Schrijft leuke columns in de Metro.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje onhandig schrijven, kan ze dat niet gewoon thuis doen?
Ben geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.facebook.com/events/1650567268582716/?ti=as
Wie gaat er nog meer
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
https://www.facebook.com/events/1650567268582716/?ti=as
Wie gaat er nog meer
Mag m niet lezen, heb je volledige tekst?quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:31 schreef Ties02 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/a(...)an_Roos_niet___.html
Morgen in de telegraaf
Denk je nou werkelijk dat ik Televaag Premium hebquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mag m niet lezen, heb je volledige tekst?
quote:
Wat een bizar slecht artikel vol aannames. Pepe the frog is overal op internet populair omdat het er grappig uitziet. Heeft geen ene reet met politiek te maken.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:16 schreef Fylax het volgende:
Dat is een veilige haven voor de geboren linkse "politici" van fok! Zoals dit topic onze veilige haven is.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:29 schreef Achterhoker het volgende:
Dit is journalistiek tegenwoordig. Berichten van forums quoten en daar met veel fantasie een verhaal omheenbrouwen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 02:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat een bizar slecht artikel vol aannames. Pepe the frog is overal op internet populair omdat het er grappig uitziet. Heeft geen ene reet met politiek te maken.
Prima artikel juist.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 02:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat een bizar slecht artikel vol aannames. Pepe the frog is overal op internet populair omdat het er grappig uitziet. Heeft geen ene reet met politiek te maken.
Of je leest het artikel even uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:17 schreef Fylax het volgende:
NRC dat even memes gaat uitleggen en denken dat hij daardoor in Kamer is gekomen
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje onhandig schrijven, kan ze dat niet gewoon thuis doen?
Dat is de auteur van een artikel over Baudet waar het woordje vriendin in voorkomtquote:Op vrijdag 17 maart 2017 01:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een hele bijzondere aanname van je. Die kikker is het grote symbool van alt-right beweging. Een beweging waar Baudet op diverse manieren aan verbonden is.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 02:37 schreef bascross het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |