licht.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die licht in een diepe slaap.
geeft ze licht ja?quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die licht in een diepe slaap.
Ja, of bij Bamboebo ofzo.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:02 schreef RipCity het volgende:
Waarom zou je als man een shirt bestellen bij GIRAV?
Ik ook. Niet vrij zijn op St Patrickquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij.
Het komt wel erg dichtbij zo.
Met deze post wordt maar weer eens mijn punt ondersteund dat thee voor flikkers is.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een goed gesprek met een kopje thee met zielsverwant KingRoland
quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Soow, tering
Jezus wat een debiele fout.
Ik dacht dat dat een reclame was van een bedrijf dat pandaoutfits aan het verkopen is.quote:
Sowieso veel geld uitgeven aan shirts.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:02 schreef RipCity het volgende:
Waarom zou je als man een shirt bestellen bij GIRAV?
DENK stemmer gespot.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Soow, tering
Jezus wat een debiele fout.
Dit valt mij VIES van jou tegen Pascal. Jammer dit weer.quote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met deze post wordt maar weer eens mijn punt ondersteund dat thee voor flikkers is.
Niet alleen bandshirts kopenquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sowieso veel geld uitgeven aan shirts.
Nou nou nouquote:Op donderdag 16 maart 2017 21:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met deze post wordt maar weer eens mijn punt ondersteund dat thee voor flikkers is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |