Nou, dat zal toch wel meevallen?quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Welkom. Zometeen weer genieten van Ajaxgoden
Dit ja.quote:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:10 schreef Smoofie het volgende:
Lol ik wist niet eens dat riedewald niet bij de selectie zat. Echt wtf
Die kijk ik sowiesoquote:Op donderdag 16 maart 2017 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie reden om gewoon lekker naar de EL samenvattingen te kijken
Allemaal de schuld van Erdoganquote:
Minstens. Maar ook gewoon totaal het bestaan van die jongen vergetenquote:
Dennis Rommedahl hield hem niet bijquote:Op donderdag 16 maart 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ooit een waanzinnig toptalent.
Ik kom hem altijd tegen in FM als hij ergens op de transferlijst staat.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Minstens. Maar ook gewoon totaal het bestaan van die jongen vergeten
Dat was Dirk Marcellis ook ooitquote:Op donderdag 16 maart 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ooit een waanzinnig toptalent.
Kreeg toen rood op Anfield.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was Dirk Marcellis ook ooit
Freddy Adu ookquote:Op donderdag 16 maart 2017 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had nooit bij AZ weg moeten gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou niet voor mijn plezier naar de Griekse competitie kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2017 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die worden elk jaar lachend kampioen, moet je nagaan hoe kut die competitie is.
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Een concurrent voor de Gentse keeper dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |