Uitgegeven: 10 december 2002 15:10
Laatst gewijzigd: 10 december 2002 15:59
AMSTERDAM - Holland Media Groep (HMG) van onder andere RTL4, RTL5 en Yorin zal Jos Verstappen gaan sponseren mits hij een stoeltje bij Minardi verovert. Verstappen moet minimaal drie sponsoren vinden om te kunnen rijden bij de Italiaanse renstal. Jos 'the Boss' heeft al een sponsorcontract met Lost Boys en Trust.
De persvoorlichter Onno Posthuma van HMG bevestigt dat er inderdaad gesprekken zijn met Minardi. "Ik kan de deal natuurlijk nog niet bevestigen, maar we zijn in gesprek. Als Verstappen bij Minardi gaat rijden, dan zal HMG hem sponseren, daar komt het op neer."
Ook gaan er geruchten rond dat Christijan Albers in gesprek is met Minardi. De jonge Nederlandse rijder zal op 15 december al voor Minardi rijden op de 'Thunder in China'-race samen met Alex Yoong. Aansluitend zal Minardi een persconferentie geven. In ieder geval worden de twee coureurs die volgend jaar voor de renstal in de formule 1 zullen gaan rijden voor de kerst worden bekendgemaakt.
Bijna, zei ik...
quote:Yep ik zal daar even een centraal topic van maken
Op dinsdag 10 december 2002 19:22 schreef mitt het volgende:
Genoeg topics over de geruchten over formule 1, en over Jos e.d
Edit - ik kan net zo goed ff de topictitel omzetten
Daarom wordt dit vanaf nu het Centrale Jos Verstappen - Topic
quote:Ja leuk, plek 21 en 22 bezet door Nederlanders waarvan er 1tje ook nog eens 9 van de 10 keer uit zal vallen door ''mechanische problemen met ventieldopjes'' of wat voor andere lulsmoes er altijd weer bedacht wordt door de pro-verstappen fans....
wat zou echt toch subliem zijn als er komend jaar een Dutch Minari team rijdt he
quote:jij bent gewoonanti verstappen
Op dinsdag 10 december 2002 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ja leuk, plek 21 en 22 bezet door Nederlanders waarvan er 1tje ook nog eens 9 van de 10 keer uit zal vallen door ''mechanische problemen met ventieldopjes'' of wat voor andere lulsmoes er altijd weer bedacht wordt door de pro-verstappen fans....
quote:Oh leuk, bij de FIA zijn ze ook allemaal pro-verstappen?
Op dinsdag 10 december 2002 21:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja leuk, plek 21 en 22 bezet door Nederlanders waarvan er 1tje ook nog eens 9 van de 10 keer uit zal vallen door ''mechanische problemen met ventieldopjes'' of wat voor andere lulsmoes er altijd weer bedacht wordt door de pro-verstappen fans....
sar-cas-me
er zijn al vaker beloftes gedaan die uiteindelijk niet uit kwamen. Ik begin dus ook al helemaal niet over christiaan of double dutch...
Stoddart: één rijder is al bekend
Paul Stoddart heeft voor 2003 al één rijder gecontracteerd, al wil de Minardi-teambaas de identiteit van zijn coureur nog niet onthullen.Tegenover de Australische pers verklaarde Stoddart dat hij de term pay-driver (betalend coureur, red.) liever niet in de mond neemt. Zijn coureur is immers niet zon rijder.
"Eén van de rijders is al bekend en de tweede is zo goed als zeker, maar hoe graag ik het ook wil, ik mag je niet zeggen wie het zijn", aldus Stoddart. "Het enige dat ik kan zeggen dat één van de twee een aanstormend talent is."
Als Stoddart hiermee doelt op zijn al gecontracteerde rijder dan heeft hij het in elk geval niet over Jos Verstappen. Vermoedelijk spreekt de Australiër over Justin Wilson, die zeer hoog op zijn verlanglijstje staat. Wilson zelf heeft echter nog geen uitlatingen gedaan over een eventueel contract bij Minardi.
Overigens wordt door het merendeel van de autosportpers aangenomen dat de contractering van Jos Verstappen slechts een kwestie van tijd is. Enkele Britse bladen speculeerden deze week echter dat niet Verstappen, maar Christijan Albers al een Formule 1-contract op zak zou hebben. Elders verscheen weer het bericht dat diens manager, Lodewijk Varrossieau, gezegd zou hebben dat zijn pupil verder gaat in het DTM. Albers zélf hult zich voorlopig in stilzwijgen.
bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=f1news&site=formule1nieuws&sid=49163
Het blijft dus afwachten...
Maar met de sponsoring van HMG lijkt de 7e Comeback van The Comeback-kid wel heel duidelijk
quote:
Op woensdag 11 december 2002 08:17 schreef Sennaistop het volgende:
Tegenover de Australische pers verklaarde Stoddart dat hij de term pay-driver (betalend coureur, red.) liever niet in de mond neemt. Zijn coureur is immers niet zon rijder.
quote:Dit bericht spreekt zichzelf tegen. Stoddart wil niet de term pay-driver gebruiken, maar volgens formule1.nl wordt verstappen hiermee dus niet bedoeld. Oftewel: Verstappen is volgens formule1.nl een pay-driver...
Als Stoddart hiermee doelt op zijn al gecontracteerde rijder dan heeft hij het in elk geval niet over Jos Verstappen.
Maar we wachten rustig af.
quote:Of Verstappen heeft pech
Op woensdag 11 december 2002 13:27 schreef Tackleberry het volgende:[..]
[..]Dit bericht spreekt zichzelf tegen. Stoddart wil niet de term pay-driver gebruiken, maar volgens formule1.nl wordt verstappen hiermee dus niet bedoeld. Oftewel: Verstappen is volgens formule1.nl een pay-driver...
Gaat lekker jongens!
Maar we wachten rustig af.
quote:Aanstormend talent die al gecontracteerd is. = Christiaan Albers
Op woensdag 11 december 2002 08:17 schreef Sennaistop het volgende:
Dit stond op formule1.nl:Stoddart: één rijder is al bekend
Paul Stoddart heeft voor 2003 al één rijder gecontracteerd, al wil de Minardi-teambaas de identiteit van zijn coureur nog niet onthullen.Tegenover de Australische pers verklaarde Stoddart dat hij de term pay-driver (betalend coureur, red.) liever niet in de mond neemt. Zijn coureur is immers niet zon rijder.
"Eén van de rijders is al bekend en de tweede is zo goed als zeker, maar hoe graag ik het ook wil, ik mag je niet zeggen wie het zijn", aldus Stoddart. "Het enige dat ik kan zeggen dat één van de twee een aanstormend talent is."
Als Stoddart hiermee doelt op zijn al gecontracteerde rijder dan heeft hij het in elk geval niet over Jos Verstappen. Vermoedelijk spreekt de Australiër over Justin Wilson, die zeer hoog op zijn verlanglijstje staat. Wilson zelf heeft echter nog geen uitlatingen gedaan over een eventueel contract bij Minardi.
Overigens wordt door het merendeel van de autosportpers aangenomen dat de contractering van Jos Verstappen slechts een kwestie van tijd is. Enkele Britse bladen speculeerden deze week echter dat niet Verstappen, maar Christijan Albers al een Formule 1-contract op zak zou hebben. Elders verscheen weer het bericht dat diens manager, Lodewijk Varrossieau, gezegd zou hebben dat zijn pupil verder gaat in het DTM. Albers zélf hult zich voorlopig in stilzwijgen.
bron: http://www.veronica.nl/modules.php?name=f1news&site=formule1nieuws&sid=49163
Het blijft dus afwachten...
quote:Daar zat ik ook al aan te denken. Zou wel gaaf zijn als er dit jaar 2 Nederlandse rijders bij Minardi zouden rijden, maar ja, het is voorlopig nog afwachten...
Op woensdag 11 december 2002 14:20 schreef Gstar het volgende:[..]
Aanstormend talent die al gecontracteerd is. = Christiaan Albers
Wie van de twee al gecontracteerd is, kan dus naar mijn idee nog niet worden opgemaakt.
Jordan: It's Jos!
13-12-2002
Well that's the view of pitpass readers.
Earlier this week pitpass asked its readers who they thought Eddie Jordan should put in his second Ford-powered car.
We know that Jos Verstappen is popular, and rightly so, but not this popular. At one point our mail server cracked under the pressure.
If Eddie's reading this, and we know he looks in, don't waste any more time, go out and sign the guy, the support he has is phenomenal just think of all the T-Shirts and caps you'd sell. And we'd get to see some overtaking!
With an astonishing 86% of the votes cast in favour of Jos 'the boss', the others, Eddie Irvine, Felipe Massa, Takuma Sato, Anthony Davidson, Pedro de la Rosa and Enrique Bernoldi, didn't get a look in. Indeed runner-up Eddie Irvine could only manage 6% of the vote.
Go on Eddie sign him, before Paul gets in there.
quote:Bron: F1racing.nl en nog vele andere bronnen
Aankomende dinsdag zal in het Hilton hotel nabij het Engelse vliegveld Heathrow waarschijnlijk één of beide Minardi-rijders bekend gemaakt worden.Dinsdag ochtend om 11 uur is de pers uitgenodigd om bij een 'belangrijke mededeling van het team' aanwezig te zijn. Dat liet het Minardi-team vandaag weten in een persbericht.
Alle Nederlandse Formule 1-fans zullen dus nog even geduld moeten hebben om te weten of we komend seizoen één of misschien zelfs twee Nederlandse rijders in de Formule 1 zullen zien.
F1Racing.nl is dinsdagmorgen uiteraard aanwezig op deze aankondiging en zal direct nadat de aankondiging afgelopen is met foto's en het nieuws komen.
Niet Jos Verstappen, niet Christijan Albers maar Justin Wilson zal morgen degene zijn die gepresenteerd gaat worden als coureur voor 2003 bij het team van Minardi. Dat meldt de BBC vandaag.
Wilson zal de derde Brit worden die het veld van het seizoen 2003 gaat vullen.
Afgelopen seizoen zou hij ook al plaats nemen in de Minardi van Yoong maar dat kon toen niet doorgaan vanwege zijn lengte.
De Formule 3000 kampioen heeft dus nu genoeg geld bijeen gesprokkeld om zich in te kopen in het team. Stoddart eist van elke coureur 5 miljoen euro, en ook Jos Verstappen zal met dit geld over de brug moeten komen.
Bron: BBC en www.f1crew.nl
Ze zijn vandaag iig niet bij Minardi...
Nog 1x maal Minardi en 1x Jordan over... Ziet er inderdaad naar uit dat het weer een Josloos seizoen wordt... k$&@t is dat...
quote:Bron: Minardi.it
ITS WILSON FOR MINARDI!LONDON, ENGLAND, December 17, 2002
The KL Minardi team today announces that highly regarded British driver, Justin Wilson, has signed to drive for the Faenza-based squad in 2003. The 24-year-old, from Northampton, arrives in Formula One with an impeccable racing record, having won the Formula Vauxhall Junior Challenge Cup (1995), Formula Palmer Audi Championship (1998), and most significantly, the 2001 FIA F3000 International Championship titles on his climb to the top level of motor racing. Wilson becomes the second Englishman, the third Briton, and at 1.92m, undoubtedly the tallest driver, in Formula One in 2003.Following a successful seat-fitting a few weeks ago at Faenza, where we ascertained that Justin would be comfortable in next years Minardi chassis, we have been working closely with his management representatives in a bid to sort out arrangements that would allow him to drive for the team next season, says Team Principal, Paul Stoddart. I am therefore delighted to announce that we have signed a three-year contract with Justin that will see him driving for Minardi in 2003, and beyond.
Justin is an exceptionally gifted young driver whose career we have been following for some time. Im convinced he will quickly prove that he has a very bright future ahead of him in Formula One, just as Minardi drivers Fernando Alonso and Mark Webber did before him. Combined with our new chassis and Cosworth engine package, I believe todays announcement indicates the teams overall level of competitiveness will rise significantly in 2003, in line with the five-year plan laid down for Minardi at the beginning of 2001.
For Wilson, his arrival in Formula One marks the realisation of a long-held dream. Like most young racing drivers, the ultimate aim has to be to reach Formula One, he says. That dream has now become reality, but I probably still wont quite believe its happened until I get behind the wheel of the new Minardi for the first time. A great many people have helped me to get to this point in my motor racing career, but I particularly want to thank my father, Keith, for his wholehearted support and encouragement, Jonathan Palmer, for his valuable guidance and advice, and Paul Stoddart, for giving me the chance to show what I can do in Formula One with Minardi. Its a once-in-a-lifetime opportunity, and I intend to make the most of it.
- Ends -
Editors note: Biographical information and photographs of Justin Wilson are available on the teams official website, www.minardi.it, and the drivers personal website, www.justinwilson.co.uk
quote:Bron: F1racing.nl
Vanmiddag werd Justin Wilson door Paul Stoddart, Minardi teameigenaar, aan de pers voorgesteld als Minardi Formule 1-rijder voor komend seizoen.Grote vraag bij alle Nederlanders blijft natuurlijk 'wie zal er naast Wilson komen te zitten?'. Toen we aan Stoddart vroegen of hij inmiddels al wist wie zijn andere rijder zou worden knikte hij bevestigend, maar zei hij dat hij nog geen woord erover kon zeggen. Op de vraag of we in de buurt zitten met het raden zei de Australiër: "Jullie hebben in ieder geval het goede land gegokt".
Kunnen we een ervaren rijder verwachten naast Wilson komend seizoen? vroegen we Stoddart en daarop antwoordde de altijd vrolijk ogende teameigenaar: "Dat is mogelijk."
Dus het ziet er naar uit dat we sowieso in 2003 een Nederlander weer in actie kunnen zien. Maar of dit Verstappen of Albers zal zijn is nog niet bevestigd...
Alleen zijn we nu nog niks opgeschoten
quote:dus het 2e stoeltje kan Verstappen nog krijgen!
Formule 1: Wilson krijgt eerste stoeltje Minardi
LONDEN (ANP) - De Engelsman Justin Wilson zal het seizoen 2003 voor Minardi in de Formule 1 racen. Het team heeft dinsdag zijn naam prijsgegeven. De naam van Jos Verstappen prijkt nog altijd bovenaan een lijst van twintig kandidaten voor het tweede stoeltje.De 24-jarige Wilson was in 2001 de eerste Brit die de Formule 3000 won, de klasse die over het algemeen wordt beschouwd als de kweekvijver voor de Formule 1.
Wilson zou vorig seizoen al de slecht presterende Maleisiër Alex Yoong vervangen in een paar Grand Prix van de Formule 1, maar hij bleek met zijn 1,90 meter te lang voor het zitje in de Minardi.
quote:En als verstappen dat stoeltje krijgt is hij ook 1e rijder lijkte me, hij heeft veel meer ervaring dan die wilson
Op dinsdag 17 december 2002 13:57 schreef ImPrEzA het volgende:
stond idd in de krant, maar nu op het ANP:
[..]dus het 2e stoeltje kan Verstappen nog krijgen!
quote:wilson is neem ik aan het aanstormend talent.......ik zeg Verstappen vogend jaar 1e rijder bij minardi
Op woensdag 11 december 2002 08:17 schreef Sennaistop het volgende:
Dit stond op formule1.nl:Stoddart: één rijder is al bekend
"Eén van de rijders is al bekend en de tweede is zo goed als zeker, maar hoe graag ik het ook wil, ik mag je niet zeggen wie het zijn", aldus Stoddart. "Het enige dat ik kan zeggen dat één van de twee een aanstormend talent is."
quote:Dat moet ik nog zien...
Op dinsdag 17 december 2002 15:04 schreef meemakuh het volgende:[..]
ik zeg Verstappen vogend jaar 1e rijder bij minardi
quote:Tuurlijk geld, dit wordt de eerste keer dat verstappen moet betalen voor een stoeltje. volgens mij heeft hij nu wel genoeg sponsoren: HMG, Lost boys en trust. Ik blijf erbij dat verstappen bij minardi gaat rijden. Albers mag de auto wassen
Op dinsdag 17 december 2002 15:10 schreef Elevation het volgende:[..]
Dat moet ik nog zien...
Officieel is er nog niets vastgelegd, waar wacht Stoddart op?
Als hij Verstappen echt wil hebben dan hadden ze dat contract toch allang getekend?
De komst van Verstappen hangt dus ergens van af, maar van wat? (Geld?)
http://www.raceplanet.net/shownews.php?action=show&id=2731&sort=normal
[Dit bericht is gewijzigd door allied op 17-12-2002 15:44]
quote:Nope, van JV's kans op een stoel bij Jordan
De komst van Verstappen hangt dus ergens van af, maar van wat? (Geld?)
quote:of als testcoureur bij BAR
Op dinsdag 17 december 2002 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Nope, van JV's kans op een stoel bij Jordan
quote:afwachten
Ook Christian Albers wordt genoemd als kandidaat voor de nog openstaande positie. De Nederlandse coureur reed zondag nog in een tweezitsbolide van Minardi rond in Peking om het Chinese publiek te laten kennismaken met racen in de Formule 1. In 2004 zal in Shanghai voor het eerst een Grote Prijs van China plaatshebben.,,Het is geen geheim dat we met zowel Verstappen als Albers hebben gesproken'', zei Stoddart. ,,Ik kan wel zeggen dat Albers vrijwel zeker een rol krijgt in het team van Minardi. In welke hoedanigheid precies, hangt af van commerciële afspraken.''
quote:Bron: F1racing.nl
Takuma Sato verruilt Jordan voor British American Racing. De Japanner zal bij het team van Dave Richards test- en reserverijder zijn. Sato, vorig seizoen goed voor twee WK-punten, tekende een contract voor drie jaar bij BAR.De 25-jarige Japanner zal in 2003 voor het team intensief gaan testen en heeft een optie om in 2004 en 2005 voor BAR te gaan racen.
"Het is erg jammer dat ik komend seizoen niet voor Jordan kan racen, maar ik zie een testbaan bij het BAR team niet als een stap terug in mijn carrière. Ik wil graag bij een team kunnen werken waar mijn rijders capaciteiten het meest belangrijk zijn en niet andere factoren," zei Sato.
"2003 geeft me de mogelijkheid om de wagen te leren kennen bij BAR. Dit is erg belangrijk voor me, omdat ik me zo als een Formule1 rijder beter kan ontwikkelen. Ik heb weinig getest in het tweede deel van 2002 en het testen is toch erg belangrijk in de Formule1. De Formule1 zit vol met techniek, en om met dat alles goed te kunnen werken moet je veel kilometers rijden."
Het contract van Sato betekent dat de geruchten over een mogelijke toekomst van Jos Verstappen bij BAR helemaal ontkracht zijn.
quote:En daarmee is dus het testzitje bij BAR gevuld
Op woensdag 18 december 2002 12:18 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Er is nu definitief een plaatsje vrij bij Jordan
[..]
quote:en meteen weer een kans voor Jos bij Jordan
Op woensdag 18 december 2002 15:29 schreef erikh het volgende:[..]
En daarmee is dus het testzitje bij BAR gevuld
quote:en dan Albers ff bij minardi
Op woensdag 18 december 2002 16:05 schreef meemakuh het volgende:
Verstappen bij Jordan...........bij nader inzien vindt ik dat veeeeel beter dan minardi. Leve Jordan
Tsja..denk dat het allemaal niet gebeurd.
Yoong is ook weer in gesprek met Minardi, over een rol als testcoureur.
Makes sense, als Albers 2e rijder word dan is Minardi nog een testcoureur nodig, en ik denk niet dat Jos wil testen.
Zo krijgt Minardi ook nog wat dollars uit Maleisië.
Site is te vinden op http://137.224.154.10/verstappen/
quote:Ik heb hem eergisteren effe binnegehaald en gekeken. Hij gaf weer een heerlijk kippevel-gevoel en vooral aan het end stond er: Please come back soon
Op zondag 22 december 2002 16:11 schreef Eilanden het volgende:
Hebben jullie al eens een kijkje genomen op de Jos Verstappen Tribute Video Page ? (svp geen spam!). Het zijn door fans van Jos gemaakte videoclips ..... echtSite is te vinden op http://137.224.154.10/verstappen/
Tribute : alsof ie allang gestopt is, en dood is
quote:Op het Verstappen forum verwachten ze wel meer...
Op maandag 23 december 2002 12:08 schreef Eilanden het volgende:
Op het Verstappen Forum verwachten ze trouwens dat de 2e rijder bij Minardi nog VOOR kerst bekend gemaakt wordt.
quote:Ja en de toekomst van Verstappen zou al vorige week dinsdag bekend zijn......
Op maandag 23 december 2002 12:08 schreef Eilanden het volgende:
Op het Verstappen Forum verwachten ze trouwens dat de 2e rijder bij Minardi nog VOOR kerst bekend gemaakt wordt.
Ik geloof niets, helemaal NIETS meer voordat het officieel bekend is gemaakt. Geruchten zeggen echt helemaal niets in de f1 wereld, dat blijkt maar weer eens...
quote:contracten ook niet
Op maandag 23 december 2002 12:10 schreef HeatWave het volgende:[..]
Ja en de toekomst van Verstappen zou al vorige week dinsdag bekend zijn......
Ik geloof niets, helemaal NIETS meer voordat het officieel bekend is gemaakt. Geruchten zeggen echt helemaal niets in de f1 wereld, dat blijkt maar weer eens...
quote:ja en tegen die tijd wordt t weer eind jan. en dan weer half feb. zo gaat t al jaren. Bij Minardi wachten ze gewoon op de hoogste bieder
Op zaterdag 28 december 2002 10:48 schreef Rob2002 het volgende:
Uiterlijk de 2e week van januari stond pas op verstappen.nl
quote:Dus niet op Verstappen...
Op zaterdag 28 december 2002 11:09 schreef rubbereend het volgende:[..]
ja en tegen die tijd wordt t weer eind jan. en dan weer half feb. zo gaat t al jaren. Bij Minardi wachten ze gewoon op de hoogste bieder
quote:Ben benieuwd!
Race tussen Albers en Verstappen nadert ontknopingUitgegeven: 30 december 2002 15:15
Laatst gewijzigd: 30 december 2002 15:26BREDA - De race tussen Christijan Albers en Jos Verstappen om de laatste plaats in de Formule 1 nadert zijn ontknoping. Beide Nederlandse autocoureurs vechten om een zitje bij Minardi. Albers heeft zijn sponsorbudget van 3 miljoen dollar rond en hoort voor dinsdagavond twaalf uur van teambaas Paul Stoddart of hij de gelukkige is.
Om een kans op een stoeltje bij Minardi te maken moet je het nodige sponsorgeld meenemen. Met een budget van 3 miljoen euro heeft Albers dat budget. Paul Stoddart wil echter al een voorschot van 40% om de ontwikkeling van de auto te bekostigen. Voor Albers kan dit wel eens het probleem vormen waardoor hij het racecontract misloopt.
"Stoddart is een keiharde zakenman. Hij wil nu al geld om in de ontwikkeling van de nieuwe wagen te investeren. Onze sponsors willen niet zoveel vooruit betalen, omdat ze bang zijn dat ze bij een faillissement van het team hun centen kwijt zijn", aldus Varossieau tegenover het ANP.
Of Albers zal rijden is nu afhankelijk van Paul Stoddart. Varossieau heeft aan de Australische teambaas een voorstel gedaan en het is nu afwachten of hij er op in zal gaan. Als we Varossieau mogen geloven zal dat geen probleem zijn, aangezien Stoddart veel in Albers ziet. "Stoddart wil Chris graag voor drie jaar vastleggen. Hij ziet in hem een toekomstige Formule 1-ster, die niet alleen snel kan rijden maar ook commerciële vaardigheden heeft."
Mocht Albers vandaag te horen krijgen dat Stoddart niet op het voorstel ingaat dan is de kans groot dat Jos Verstappen komend seizoen voor Minardi uitkomt. De Limburger wordt al geruime tijd in verband gebracht met het Italiaanse team, en er was zelfs sprake dat zowel Verstappen als Albers voor Minardi zou uitkomen. Dit is echter niet doorgegaan omdat Verstappen niet bij Albers in het team wilde zitten.
Voor Albers zal de eventuele afwijzing nog geen einde betekenen van zijn Formule 1-droom. Zo zou hij al in beeld zijn bij Jordan als test- en reserverijder. Daarnaast zijn hij en zijn manager er sterk van overtuigd dat ze, mocht het dit seizoen niet lukken, in 2004 aan de start zullen verschijnen.
Ik denk nog steeds dat verstappen naar minardi gaat
quote:Vraag me af hoe ze hier bij komen.. maar als het waar is is dat natuurlijk jammer.
Op dinsdag 31 december 2002 10:45 schreef meemakuh het volgende:
Dit is echter niet doorgegaan omdat Verstappen niet bij Albers in het team wilde zitten.
quote:Ja maar Albers niet...
Op vrijdag 3 januari 2003 11:38 schreef HansvanOchten het volgende:
Heb liever Albers in de Jordan en verstappen in de Minardi.Jordan is the best
quote:Helemaal mee eens, denk ook niet , dat als Albers in de F1 komt, hij het erg lang gaat uithouden (lees snel wordt vervangen)
Op vrijdag 3 januari 2003 11:39 schreef nomobo het volgende:[..]
Ja maar Albers niet...
quote:Laten we iig hopen dat het gewoon waar is, en nu ga ik daar wel even vanuit
Op vrijdag 3 januari 2003 11:42 schreef Atreidez het volgende:
Jordan kan het sponsorgeld goed gebruiken, maar zou verstappen genoeg meebrengen ? Ik hoop te wel, want dan zou t mooi jaar kunnen worden met 2 nederlanders in de F1
quote:m.i. kan ie beter bij Jordan gaan rijden dan bij Minardi
Op vrijdag 3 januari 2003 11:37 schreef Nuongirl het volgende:
Op de volgende sites gaat het gerucht dat jos naar Jordan gaat itv-f1.com , grandprix.com, bbc.co.uk
Zal het dan toch waar zijn ?
quote:Dat is zeker zo,
Op vrijdag 3 januari 2003 11:44 schreef vosss het volgende:[..]
m.i. kan ie beter bij Jordan gaan rijden dan bij Minardi
quote:Dan geef ik deze keer Veronica.nl gelijk...
Op vrijdag 3 januari 2003 12:21 schreef FlyDude het volgende:
Volgens veronica.nl zijn de geruchten op bbc.co.uk achterhaald. Het schijnt al langer bekend te zijn dat Jos met Jordan in gesprek was, maar daar is verder nog helemaal niets over te zeggen (uiteraard).
Er staat alleen dat Jos in gesprek met Jordan is, en dat lijkt mij niet meer dan logisch...
quote:Nee maar dat wisten we een aantal maanden geleden ook al...
Op vrijdag 3 januari 2003 12:38 schreef Elevation het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/2622619.stmEr staat alleen dat Jos in gesprek met Jordan is, en dat lijkt mij niet meer dan logisch...
quote:bespreken heb je tegenwoordig niet zoveel aan, geld des te meer
Op vrijdag 3 januari 2003 16:07 schreef Tackleberry het volgende:
Jos (vooral Huub natuurlijk) is in gesprek met alle teams waar een stoeltje beschikbaar is...
quote:het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stoeltje te krijgen in de Renault Clio cup
Op vrijdag 3 januari 2003 16:07 schreef Tackleberry het volgende:
Jos (vooral Huub natuurlijk) is in gesprek met alle teams waar een stoeltje beschikbaar is...
quote:Je vergist je anders goed in het talent wat daar rondloopt...
Op vrijdag 3 januari 2003 16:29 schreef BernieEcclestone het volgende:
het moet toch niet zo moeilijk zijn om een stoeltje te krijgen in de Renault Clio cup
Ik ben benieuwd wat Jos en Huub uit de helm weten te toveren voor komend seizoen...
quote:Ze beginnen gewoon een eigen team
Op vrijdag 3 januari 2003 16:30 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Je vergist je anders goed in het talent wat daar rondloopt...
Ik ben benieuwd wat Jos en Huub uit de helm weten te toveren voor komend seizoen...
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 00:21 schreef Dezz het volgende:[..]
Ze beginnen gewoon een eigen team
Team 'Vleugels' ?
Ik blijf toch hoop houden op een plekje bij Minardi. Jordan redt ie niet
quote:Jordan seems nice to me
Verstappen Offered '03 Jordan Seat? January 3 20:27
It is believed that Jos Verstappen, the talented Dutch racing driver, has been offered the spare Jordan '03 racing seat.
The 30-year-old from Montford had been strongly linked with a return to premier motorsports with Paul Stoddart's Minardi team, after snaring the support from Holland Media Group.
But when negotiations turned in his young countryman, 23-year-old Christijan Albers' favour, Verstappen and manager Huub Rothengatter took their business to Eddie Jordan who has reportedly offered him some kind of ride.
'We are in contact with all teams where we think they can offer me a chance,' the Dutch racer intimated recently. 'The general public might think that we are only talking with Minardi but that is not true.
'We are speaking with other teams as well. That is all I can say, it is very sensitive.
'We know what we are doing and I will tell you again, although nothing is sure in Formula One, it looks good and I am very positive that I will return.'
Sources hint that Verstappen, whose HMG backing adds up at nearly $6 million, is just a few hundred thousand dollars short of the target set by the eponymous Silverstone team chief.
21-year-old Felipe Massa, the ousted Sauber rookie of 2002, will take $4.5 million in Ford of Brazil cash to a Grand Prix outfit if he snares a drive for the new racing season.
Our sources are tipping a trip to Faenza for the young Paulista as his F1 chances appear to turn from Jordan to Minardi.
Ralph Firman and Richard Lyons, although earmarked as knocking on the Jordan factory door for the spare drive, are not now believed to be serious candidates to complete the '03 F1 grid.
quote:T zou leuk zijn natuurlijk. Dan heeft hij ook nog de mogelijkheid om eens wat te presteren. Jordan heeft trouwens ook net Sato van de hand gedaan richting BAR. Dat zou betekenen dat er wat meer ruimte in het team zit
Op zaterdag 4 januari 2003 00:42 schreef Bobu het volgende:
f1i.com
[..]Jordan seems nice to me
![]()
Dan weten we waarschijnlijk gelijk meer over de toekomst van Verstappen....
quote:http://www.christijan.com/raceday.php
OFFICIELE VERKLARING/OFFICIAL STATEMENT07-01-2003-08.30 PM Christijan Albers zal zoals het er nu naar uit ziet komend seizoen niet rijden voor het Minardi F1 team. Hoewel we de benodigde sponsorbudgetten bij elkaar hebben gevonden en we zelfs nog met 2 bedrijven om gesprek zijn om title sponsor te worden van Minardi F1, kunnen de sponsors en Paul Stoddart geen overeenstemming bereiken over de bedragen die reeds op zeer korte termijn voldaan zouden moeten worden en contracten binnen de gestelde termijn. Dit vinden wij erg jammer, maar we begrijpen het wel. Op 31 december liep het voorlopige contract ten einde. Christijan zal hoogstwaarschijnlijk in 2003 weer DTM gaan rijden en indien mogelijk meer ervaring opdoen als F1 coureur door een positie als test/reserverijder bij Minardi of een ander team dat serieuze interesse heeft getoond in zijn diensten als testcoureur. We hopen deze onderhandelingen snel af te ronden. En vanzelfsprekend blijven wij op zoek naar ambiteuze bedrijven die samen met Christijan F1 successen willen boeken. Zo'n mooie kans krijg je zelden.
Wat gaat Jos nu doen? Is 'ie slim en tekent hij meteen bij Minardi, of wacht hij omdat hij misschien ook nog voor Jordan kan gaan rijden?
quote:Bron: F1racing.nl
Verstappen sponsor heeft betaaldAlthans, als we onze toch zeer betrouwbare bron binnen het Minardi team mogen geloven. Verstappens sponsor heeft namelijk gisteren het geld over gemaakt aan het Minardi team.
Vanmorgen liet Christijan Albers weten weinig kans nog te maken op het Minardi stoeltje en dat schijnt alles te maken te hebben met het feit dat Verstappen eerder met het geld op de proppen kwam dan de Larenaar.
Verstappen zou dan ook op 18 januari tijdens het evenement Race & Rally in Maastricht officieel zijn fans op de hoogte brengen. Via onze bron heeft echter Minardi nog niet het geld binnen gekregen. Dat zal dus ergens tussen Nederland en Engeland of Italië nog hangen. (geld overmaken van Nederland naar het buitenland lukt namelijk niet binnen één dag)
Uiteraard vroegen we Raymond Vermeulen om commentaar: "Ik weet nog helemaal van niks. Er is geen geld over gemaakt, en anders zou ik graag eens in contact komen wie dat geld heeft over gemaakt."
Vermeulen mag zich dus nu of een hele goede acteur noemen of het is toch nog niet rond. 18 januari weten we meer...
Jos gaat weer hoge ogen gooien dit seizoen, ik voel t aan me water
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 12:26 schreef Eilanden het volgende:
De manager van Albers heeft aangegeven dat 10 januari duidelijkheid komt over de toekomst van Albers.Dan weten we waarschijnlijk gelijk meer over de toekomst van Verstappen....
quote:
Christijan Albers' Formule 1-debuut
zit er komend seizoen nog niet in.Het
voorlopige contract dat Albers gesloten
had met Minardi,wordt niet omgezet in
een definitieve overeenkomst,zo meldt
de coureur op zijn website.
Albers kreeg het vereiste sponsorbudget
wel rond,maar de sponsors bereikten met
Paul Stoddart geen overeenstemming over
de bedragen die reeds op korte termijn
voldaan zouden moeten worden.
Albers zal nu komend jaar weer het DTM
(Duits toerwagenkampioenschap) rijden.
"De Formule 1 blijft het hoogste doel.
Gelukkig valt er voor mij in de DTM nog
veel te winnen.Ik ben nog jong genoeg
om de F1 te bereiken",stelde Albers.
quote:Voor zover het waar is natuurlijk he...
Op dinsdag 7 januari 2003 19:23 schreef Areteq het volgende:
Verstappens sponsor heeft betaaldHet komt nu toch wel erg dichtbij
quote:idd, maar doordat Albers zeker niet gaat rijden, is de kans wel weer iets groter.
Op dinsdag 7 januari 2003 19:24 schreef nomobo het volgende:[..]
Voor zover het waar is natuurlijk he...
AMSTERDAM - Huub Rothengatter, manager van Verstappen, heeft het voor elkaar. Een sponsor van de Nederlandse rijder heeft geld over gemaakt naar het Minardi-team. Dit zou betekenen dat Verstappen dit jaar een stoeltje van de Italiaanse renstal heeft bemachtigd, zo schrijft de website f1racing.nl.
Dinsdag liet Christijan Albers weten geen kans meer te maken op het Minardi-stoeltje. Volgens de site f1racing.nl heeft dit te maken met het feit dat Verstappen eerder met het geld op de proppen kwam dan de Larenaar.
quote:oke dan
Op woensdag 8 januari 2003 11:58 schreef -Schorpioen- het volgende:
Bron: www.nu.nlAMSTERDAM - Huub Rothengatter, manager van Verstappen, heeft het voor elkaar. Een sponsor van de Nederlandse rijder heeft geld over gemaakt naar het Minardi-team. Dit zou betekenen dat Verstappen dit jaar een stoeltje van de Italiaanse renstal heeft bemachtigd, zo schrijft de website f1racing.nl.
Dinsdag liet Christijan Albers weten geen kans meer te maken op het Minardi-stoeltje. Volgens de site f1racing.nl heeft dit te maken met het feit dat Verstappen eerder met het geld op de proppen kwam dan de Larenaar.
quote:Bron: F1racing.nl
Komende vrijdag zal Jos Verstappen eindelijk als Minardi Formule 1-rijder worden aangekondigd. Dat laten onze bronnen binnen Minardi vandaag weten.Verstappen heeft het lange tijd geheim weten te houden, en nog altijd ontkent het Verstappen-kamp alle geruchten, maar vrijdag zal daar een einde aankomen.
De reden van het blijven uitstellen van de aankondiging is waarschijnlijk een commerciële reden, maar dat zal vrijdag snel genoeg duidelijk zijn.
quote:We'll see...
Op woensdag 8 januari 2003 17:32 schreef The_Comeback-kid het volgende:[..]
quote:
Naar aanleiding van de hardnekkige geruchten die op het internet de ronde doen, heeft RTLGRANDPRIX.NL contact gezocht met het management van Jos Verstappen. Zij hebben ons medegedeeld dat de geruchten dat Jos Verstappen vrijdag aanstaande gepresenteerd zal worden als de tweede coureur van Minardi NIET op waarheid berusten. (einde bericht)
quote:d8 ik al...
Op woensdag 8 januari 2003 17:38 schreef The_Comeback-kid het volgende:
kijken we op RTLgrandprix.nl
[..]
quote:Ik heb anders als Jos-fan geen mooiere jaren gekend dan 2000 en 2001 in een Arrows, en die zaten in die seizoenen echt niet ver voor de Minardi's.
Op woensdag 8 januari 2003 22:27 schreef Garibaldi het volgende:
Maarre...stel hè? Stel dat het waar is...Zijn we daar dan echt blij mee? Ik bedoel: Minardi, achterhoede team, weinig technische innovaties. Dat wordt dus wederom een jaar Jos Verstappen in de achterste regionen. En met een Minardi onder je kont kan je nou niet direct een Williams of een Sauber eruit trappen. Dus ik denk dat het wel eens één grote desillusie kan gaan worden met ons Joske. Begrijp me niet verkeerd hoor: Ik ben blij voor alle Verstappen fans, maar ik denk dat het erg gaat tegenvallen met hem volgend jaar. En we weten ook uit het verleden hoe Jos kan zijn als het tegen zit...
Kortom, Verstappen in wélk team dan ook is voor mij een gigantische vooruitgang t.o.v. 2002, wat een slap zeikjaar was...
Dit bericht is net op zijn website geplaatst:
Trust Computer Products, in de persoon van directeur de heer M.J.C.W. Perridon, en autocoureur Jos Verstappen beleggen vanavond om 18.00 uur een persconferentie ten kantore van Trust in Dordrecht. De vertegenwoordigers van de media zijn zojuist hierover middels een persbericht op de hoogte gesteld. Gezien de korte tijdsspanne zou het kunnen dat niet alle mediavertegenwoordigers dit bericht ontvangen hebben, of nog niet in de gelegenheid zijn geweest dit te lezen. Bij deze dan ook: alle media zijn voor deze persconferentie dan ook van harte uitgenodigd. Er is zeer belangrijk nieuws te melden, dus mis dit niet! Ook de nieuwe teambaas van Jos zal hierbij aanwezig zijn.
Zoals u waarschijnlijk weet hebben Trust en Jos Verstappen een samenwerkingsverband in de vorm van sponsoring van Nederlands beste Formule 1 coureur ooit. Waarom en op welke wijze deze prettige relatie voorgezet wordt, wordt tijdens deze persconferentie meegedeeld
quote:ik wil niet zeuren maar.........
Op donderdag 9 januari 2003 11:02 schreef Eilanden het volgende:
Jos Verstappen rijdt!!!Dit bericht is net op zijn website geplaatst:
Trust Computer Products, in de persoon van directeur de heer M.J.C.W. Perridon, en autocoureur Jos Verstappen beleggen vanavond om 18.00 uur een persconferentie ten kantore van Trust in Dordrecht. De vertegenwoordigers van de media zijn zojuist hierover middels een persbericht op de hoogte gesteld. Gezien de korte tijdsspanne zou het kunnen dat niet alle mediavertegenwoordigers dit bericht ontvangen hebben, of nog niet in de gelegenheid zijn geweest dit te lezen. Bij deze dan ook: alle media zijn voor deze persconferentie dan ook van harte uitgenodigd. Er is zeer belangrijk nieuws te melden, dus mis dit niet! Ook de nieuwe teambaas van Jos zal hierbij aanwezig zijn.
Zoals u waarschijnlijk weet hebben Trust en Jos Verstappen een samenwerkingsverband in de vorm van sponsoring van Nederlands beste Formule 1 coureur ooit. Waarom en op welke wijze deze prettige relatie voorgezet wordt, wordt tijdens deze persconferentie meegedeeld
waar op verstappen.nl zie jij dit bericht staan dan????
kortom ik zie het niet, maar wil wel graag de bevestiging, kan niet wachten op de dag dat ie weer in een bolide zit!
quote:Staat bij het nieuws, je komt er direct op als je naar de site gaat
Op donderdag 9 januari 2003 11:06 schreef Miiso het volgende:[..]
ik wil niet zeuren maar.........
waar op verstappen.nl zie jij dit bericht staan dan????
kortom ik zie het niet, maar wil wel graag de bevestiging, kan niet wachten op de dag dat ie weer in een bolide zit!
quote:hey dan ligt het aan mij want ik zie het egg niet staan, zal me cache is leeghalen, dank u dank u
Op donderdag 9 januari 2003 11:08 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Staat bij het nieuws, je komt er direct op als je naar de site gaat
is dit dan de dag!!?
//edit
het heeft geholpen en nu heb ik het ook gezien met eigen ogen, nu maar hopen dat ze gauw het team bekend maken
Waarschijnlijk landt Stoddart vanmiddag op Zestienhoven rond een uurtje of half twee
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 11:58 schreef erikh het volgende:
Hehe, ik ga lachen als eddie jordan uitstapt
Zoals u waarschijnlijk weet hebben Trust en Jos Verstappen een samenwerkingsverband in de vorm van sponsoring van Nederlands beste Formule 1 coureur ooit. Waarom en op welke wijze deze prettige relatie voorgezet wordt, wordt tijdens deze persconferentie meegedeeld.
Ziet er dus naar uit dat ie een stoeltje heeft gevonden voor dit seizoen
quote:Of Tom Walkinshaw!
Op donderdag 9 januari 2003 11:58 schreef erikh het volgende:
Hehe, ik ga lachen als eddie jordan uitstapt
quote:Dus het kan ook nog de Toyota Yariz Cup worden....
DORDRECHT - Autocoureur Jos Verstappen maakt donderdagavond in Dordrecht bekend of hij komend seizoen actief is in de Formule 1. De Nederlandse rijder heeft bij een van zijn sponsoren een persconferentie belegd, waarbij ook zijn nieuwe teambaas aanwezig zal zijn.Pas donderdagavond wil de Limburger zeggen of dat de teambaas van een formule-1-team is. Verstappen onderhandelde de afgelopen tijd met de formule-1-renstallen Jordan en Minardi.
Huubje heeft het toch mooi voor elkaar!!!
Zoals het er nu naar uitziet zal het wel Minardi zijn. Ach het pakket is goed de Cosworth motor is snel genoeg. En Minardi heeft een redelijk chassis.
Heb vroeger wel eens een uitspraak van Jos gehoord dat hij achter de Minardi reed en zag hoe goed dat ding op de weg lag.
Gefeliciteerd Jos alvast
Om 18:00 weten we meer!
Overigens vind ik Dordrecht wel ERG lowkey om een samenwerkingsverband in de Formule1 aan te kondigen. Kan natuurlijk zijn dat Minardi er genoegen in schept om dat soort aankondigingen in het moederland van de rijder te doen. Wilson werd ook in Londen bevestigd. Hoe dan ook toont het weer de kneuterigheid die Jos in de F1 meebrengt (hij kan zo goed starten. Ja, starten in de moderne F1 is een druk op de knop. Hebben de rijders niet bijzonder veel invloed op).
Lets face it. Sinds oktober 2001 heeft Jos geen racewagen meer bestuurd. Is gedurende 2002 volledig buiten schot gebleven bij welk team dan ook (de geruchten die door het Verstappenkamp werden verspreid en door de weinig professionele media werden opgepikt bleken allen ongefundeerd) en blijkt nu alsnog geld neer te moeten tellen voor een zitje dat welbeschouwd het minst begeerlijke zitje in de F1 is.
Bovendien is het zo dat de auto rondom Wilson is gebouwd (dus groot genoeg). Dat Minardi daartoe bereid is gebleken, geeft aan dat Wilson als eerste rijder beschouwd moet worden.
Het is allemaal nogal marginaal. Als Melbourne van start gaat is Jos inmiddels 31 jaar oud. Zijn carriere zal een sterk neergaande lijn vertonen. Met het kopen van het tweede zitje bij Minardi, heeft die lijn het dieptepunt bereikt. Dieper kan niet. Dus de volgende stap is de definitieve exit. Liever vandaag dan morgen.
quote:Inderdaad, er staat nergens dat het de F1 is.
Op donderdag 9 januari 2003 12:25 schreef Coelho het volgende:
Telegraaf schrijft het volgende:
[..]Dus het kan ook nog de Toyota Yariz Cup worden....
quote:Daar zit het hoofdkantoor van Trust (=sponsor Verstappen) toch?
Op donderdag 9 januari 2003 13:44 schreef Argento het volgende:Overigens vind ik Dordrecht wel ERG lowkey om een samenwerkingsverband in de Formule1 aan te kondigen.
quote:Enne, geland?
Op donderdag 9 januari 2003 13:52 schreef nomobo het volgende:
Om 14:15 landt op Rotterdam Airport een toestel van European Aviation (E7) afkomstig uit Bournemouthe. European Aviation is de luchtvaartmaatschappij van Paul Stoddart. Stoddart is de teambaas van Minardi. vanavond is er een persconferentie bij Trust in Dordrecht. 1+1=2 eh voila! Seizoen 2003 is geslaagd.
quote:E7-019 is geland om 14:08 (wow, te vroeg nog wel)
Op donderdag 9 januari 2003 14:22 schreef Koningin het volgende:[..]
Enne, geland?
quote:Kan. Maar het blijft toch wat lowkey vind je niet? Een persconferentie op een donderdagavond en wel zo in de haast bijeengeroepen dat zelfs de Nederlandse pers nauwelijks op tijd is. Een aankondiging in de F1 heeft toch algauw wat internationale allure (in elk geval internationale interesse) maar daar is in deze opzet weinig van terug te vinden. Persoonlijk lijkt het mij erg verrassend als op die donderdagavond ergens in Dordrecht door Minardi een rijder wordt bevestigd.
Op donderdag 9 januari 2003 13:49 schreef kasper het volgende:[..]
Daar zit het hoofdkantoor van Trust (=sponsor Verstappen) toch?
En ik neem aan dat het aan Minardi is om een dergelijke bevestiging te doen, niet aan Jos.
Vandaar dat ik Dordrecht zo wonderlijk vind.
Maar goed.
Bovendien kan het ook zo zijn dat Trust misschien hoofdsponsor wordt van Minardi. Trust-Minardi of zoiets .. dan is de aankondiging in Dordrecht al wat logischer....
quote:Dat Trust titelsponsor wordt van Minardi is vrijwel zeker. Minardi was namelijk nog steeds op zoek naar een titelsponsor en het was de bedoeling dat de nieuwe coureur die sponsor mee nam...
Op donderdag 9 januari 2003 14:36 schreef Eilanden het volgende:
Dordrecht is inderdaad niet de meest swingende locatie, maar het is(waarschijnlijk) de aankondiging van een rijder (Jos) en niet de officiele launch van Minardi!Bovendien kan het ook zo zijn dat Trust misschien hoofdsponsor wordt van Minardi. Trust-Minardi of zoiets .. dan is de aankondiging in Dordrecht al wat logischer....
quote:Onze russische vrienden van Gazprom zouden toch hoofdsponsor worden en iets van 60 miljoen $ in het team steken?
Op donderdag 9 januari 2003 14:40 schreef nomobo het volgende:[..]
Dat Trust titelsponsor wordt van Minardi is vrijwel zeker. Minardi was namelijk nog steeds op zoek naar een titelsponsor en het was de bedoeling dat de nieuwe coureur die sponsor mee nam...
quote:Daar komt veel meer bij kijken, dan zou dus iedereen een goede start moeten maken mits het systeem correct werkt.
Op donderdag 9 januari 2003 13:44 schreef Argento het volgende:
(hij kan zo goed starten. Ja, starten in de moderne F1 is een druk op de knop. Hebben de rijders niet bijzonder veel invloed op).
quote:Ja maar als het goed is zouden die hun naam verbinden aan de motor... als het nog doorgaat... Je krijgt dan Trust Minardi Gazprom
Op donderdag 9 januari 2003 14:45 schreef Coelho het volgende:[..]
Onze russische vrienden van Gazprom zouden toch hoofdsponsor worden en iets van 60 miljoen $ in het team steken?
Trust titelsponsor van Minardi? Verrassend. Zouden zij op zon korte termijn zon groot bedrag kunnen ophoesten? Wat is hun business? Computers??
Vooralsnog blijft KL Malaysia volgens mij de hoofdsponsor. Dat stond los van Yoong (die misschien testrijder blijft). Gazprom is er inderdaad ook nog, maar dat zal wel op losse schroeven staan nu Minardi Zoblin niet echt nodig heeft en de GP van Moskou definitief niet doorgaat. Althans niet binnen afzienbare termijn.
quote:idd, lijkt me genoeg..
Op donderdag 9 januari 2003 14:54 schreef Fulton het volgende:
Ik dacht dat Trust met Dordrecht '90 wel genoeg naamsbekendsheid kreeg.
Kan Verstappen weinig aan toevoegen
quote:Ja staat inmiddels op alle websites zo ongeveer
Op donderdag 9 januari 2003 16:24 schreef Frenkie het volgende:
Hij tekent vanavond heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Hij heeft al getekend, wordt vanavond alleen officieel bekendgemaakt.
quote:volgens mij is het nog niet zo lang geleden dat sauber standaard ergens achterin stond, of vergis ik me nou
Op woensdag 8 januari 2003 22:27 schreef Garibaldi het volgende:En met een Minardi onder je kont kan je nou niet direct een Williams of een Sauber eruit trappen.
quote:LOL ja zo kan ik t ook.
Op donderdag 9 januari 2003 16:47 schreef fokgekkie het volgende:
Is er Iemand die voor mij een inlog code voor de fanzone heeft?!?!?!?!
De persconferentie is live te volgen via livestream....
Mail naar: g.vandehaar@planetinternet.nl
quote:Dat klopt ja, en als het interresant genoeg is, dan wordt ik vanzelf lid...
Op donderdag 9 januari 2003 16:55 schreef TheGHunter het volgende:[..]
LOL ja zo kan ik t ook.
Als je gewoon netjes lid bent van zn fanclub krijg je je eigen inlognaam.
Voor n dubbeltje op de eerste rang willen zitten heet dat
quote:je wilt inloggen
Op donderdag 9 januari 2003 17:01 schreef fokgekkie het volgende:[..]
Dat klopt ja, en als het interresant genoeg is, dan wordt ik vanzelf lid...
(09 januari 2003) Op dit moment start in Dordrecht de persconferentie van de firma Trust Computer Products te Dordrecht en Jos Verstappen. Daar wordt officieel meegedeeld dat Jos Verstappen komend seizoen als coureur zal uitkomen voor het Minardi F1 team. Naast directeur Michel Perridon van Trust en Jos Verstappen zijn manager Huub Rothengatter, begeleider Raymond Vermeulen én Minardi teambaas Paul Stoddart aanwezig. Namens alle medewerkers van de officiële Jos Verstappen website en fanclub feliciteren we Jos, zijn management, het Minardi F1 team en alle fans van Jos van harte met dit geweldige nieuws. Jos is back!
In een later stadium komen we uitgebreid terug op deze nieuwe stap van Jos in zijn Formule 1 carriere. Vanzelfsprekend hebben we hier exclusief de eerste reacties van de direct betrokkenen. We spraken Jos, Huub en Raymond ruim vóór aanvang van de persconferentie.
Eerst Jos zelf, uiteraard. Ik ben ontzettend blij dat ik komend seizoen weer op de grid sta. We hebben er wel hard voor moeten knokken, maar we zijn weer terug! Opgelucht? Ook wel een beetje, ja. Het is simpel, als het dit jaar niet zou lukken, dan was het denk ik het einde van mijn Formule 1 carriere geweest. Maar toch heb ik er altijd vertrouwen in gehad. Als ik de reacties van Huub en Raymond hoorde als er weer een gesprek was geweest met een team of een sponsor, dan wist ik dat we op de goede weg waren. Die twee, Huub en Raymond, hebben er kei- en keihard voor geknokt. Kijk eens naar Huub; eerst die toestand bij Arrows, vervolgens race je een seizoen niet, er is toch altijd die onzekerheid. Maar hij bleef maar gaan! Altijd maar weer enthousiast de gesprekken ingaan met teams en sponsors. Huub heeft het toch maar weer mooi voor elkaar! Ik heb ontzettend veel aan hem te danken. En dat geldt ook voor Raymond. Zijn aandeel moet je niet onderschatten. Wat die achter de schermen al niet doet. Ik ben veel dank aan ze verschuldigd.
Huub Rothengatter, manager van Jos, bewonderd door de één, verguisd door de ander. Maar de altijd goedlachse manager heeft het zoveelste huzarenstukje geleverd en daarmee alle critici de mond gesnoerd. We gaan weer racen, is zijn nuchtere commentaar. En bij Minardi, een team dat een goede motor en een prima chassis voor de autos ter beschikking heeft. Ok, en ondanks dat ik weet dat alles valt en staat met voldoende budget ben ik ervan overtuigd dat Jos hiermee voor vuurwerk kan gaan zorgen. Kijk maar naar 1995 in de Simtek. We zullen in elk geval Paul Stoddart daarom blijven helpen om het Nederlandse bedrijfsleven te interesseren om het team meer financiële armslag te geven want we weten allemaal dat dat zeker op dit moment in de Formule 1 cruciaal is. Met deze stap hebben we de carriere van Jos weer goed op de rails. En wie weet wat de toekomst brengt. Vanaf deze plaats wil ik Michel Perridon van de firma Trust en de mensen van de RTL5 HMG groep en Har Muermans van Muermans Vastgoed bedanken voor hun vertrouwen in ons en Jos in het bijzonder. En ik wil me toch even excuseren bij de Jos Verstappen fans en alle autosportliefhebbers. Af en toe viel er wel eens een radiostilte en vroeg men zich af of er überhaupt nog wel ontwikkelingen waren. Geloof me: ik ken onze verantwoordelijkheden naar de fans, maar ik kón soms gewoon niets zeggen. Dat heeft met wederzijdse belangen te maken. Maar laten we eerlijk zijn, onze tactiek is gebaseerd op maar één doel en dat is Jos aan het rijden krijgen in de Formule 1. En dat is opnieuw gelukt! En voor dezelfde fans kan ik nu al verklappen dat we onder alle in de maand juni geregistreerde fanclubleden verschillende twoseater rides met Jos achter het stuur gaan verloten als beloning voor hun geduld en vertrouwen.
Begeleider Raymond Vermeulen zal ook dit nieuwe seizoen weer aan de zijde van Jos staan. Een zware taak, de hele wereld weer overvliegen, maar hij heeft er zin in. Hij bevindt zich in een benijdenswaardige positie. Er zouden ontelbare mensen maar wat graag in zijn schoenen staan. Het zijn zware dagen geweest, maar het resultaat is fantastisch. Ik heb er altijd vertrouwen in gehad dat Paul Stoddart uiteindelijk zou kiezen voor de talenten van Jos want zonder dit talent was het Huub en mij zeker niet gelukt. Ook wil ik Michel Perridon van Trust en alle anderen, reeds door Huub genoemd, bedanken voor het in ons team gestelde vertrouwen. En laten we eerlijk wezen: Jos is een absolute aanwinst voor Minardi. We gaan ons opmaken voor een interessant Formule 1 seizoen!
©2003 www.verstappen.nl, all rights reserved
Had het wel al verwacht, maar toch leuk dat Jos er weer bij is
quote:Yeah baby...yeah!!!!
The KL Minardi team today confirms the news that many Formula One fans have been eagerly awaiting: hard-charging Dutchman, Jos Verstappen, will join Britain?s highly regarded Justin Wilson in the Faenza squad?s 2003 driver line-up. The announcement was made by Minardi Team Principal, Paul Stoddart, at a press conference held near Rotterdam early Thursday evening.At 30, Verstappen brings a highly desirable combination of undoubted pace and extensive Formula One experience to the Italian-based team, having driven for Benetton, Simtek, Arrows, Tyrrell and Stewart in the course of a seven-year career in Grand Prix racing.
The Montefort-born driver?s rise to motor racing?s top category was nothing short of meteoric. Sensationally quick in karts, he moved rapidly through Formula Opel Lotus, dominated the German Formula Three Championship in 1993, and found himself debuting for the Benetton Formula One team in 1994, alongside Michael Schumacher, after regular driver, JJ Lehto, was injured in a pre-season testing accident. Amazingly, Verstappen had less than 50 car races under his belt when he started that year?s season-opening Brazilian Grand Prix.
Always regarded as one of Formula One?s quickest drivers, Verstappen?s best result to date was his third-place finish in the 1994 Hungarian Grand Prix. He is perhaps most famously remembered, however, for emerging singed but not shaken from a fiery refuelling incident that marred that year?s German Grand Prix.
?I am very pleased to be back in Formula One and to have signed to drive for Minardi in 2003,? comments Verstappen. ?Up and down the pit lane, it has always been known that Minardi builds good cars and is a strong little team that has only been prevented from achieving its full potential over the years by a lack of sponsorship. I am really impressed with Paul Stoddart?s plans for the team and by this year?s technical package, which looks strong to me. I have been around Formula One long enough, however, to know better than to make extravagant claims about a team?s competitiveness before a new season begins. All I can say is that I like what I see at Minardi and I am going to do my best for the team in 2003. I?m really looking forward to it.?
Paul Stoddart is equally enthusiastic when talking about his new signing. ?This is extremely good news,? he says. ?The combination of Jos Verstappen and Justin Wilson will, I believe, give Minardi the strongest driver line-up in its history. The two of them will provide just the right blend of youth and experience, and combined with an effective chassis and Cosworth Racing?s powerful CR3 engine, we will definitely have a much stronger package than in 2002. Until we get to the first Grand Prix, in Melbourne, it?s impossible to know to what degree the other teams will have improved over the winter and how we?ll compare with them. Even so, I?d like to think that Minardi could be the ?breakthrough team? of 2003.?
quote:Nee want dat deden ze vorig jaar ook niet met een motor die 70 pk minder had.
Op donderdag 9 januari 2003 17:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een commotie zeg, een stoeltje vanwege het vele sponsorgeld,triest, je weet nu al dat Minardi toch geen punten scoort komend seizoen,
Oh wacht ff dat deden ze wel he.
quote:met dank aan ralf schumacher
Op donderdag 9 januari 2003 18:41 schreef Skull het volgende:[..]
Nee want dat deden ze vorig jaar ook niet met een motor die 70 pk minder had.
Oh wacht ff dat deden ze wel he.
![]()
![]()
maar met die cossworth achter in de minardi moet joske het veld toch wel beter kunnen bijhouden dan met die afgetrapte asiapechmotor die er het afgelopen seizoen inlag
quote:NOg een mooie foto!
Op donderdag 9 januari 2003 18:45 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
met dank aan ralf schumacher
maar met die cossworth achter in de minardi moet joske het veld toch wel beter kunnen bijhouden dan met die afgetrapte asiapechmotor die er het afgelopen seizoen inlag
maar laten we hopen dat ie wat kan laten zien en misschien dan volgend jaar een stapje hoger?
quote:Volgens mij reed hij het afgelopen seizoen niet.
Op donderdag 9 januari 2003 18:45 schreef BernieEcclestone het volgende:dan met die afgetrapte asiapechmotor die er het afgelopen seizoen inlag
Nahja, leuk voor Joske dat hij zijn dalende lijn voortzet in de F1, jammer dat Alberts niet de mogenlijkheid krijgt om de F1 te joinen om een stijgende lijn te volgen.
quote:Albers mag nog ff eerst lekker testen daarna mag'ie Jos bijstaan.
Op donderdag 9 januari 2003 19:36 schreef Furby het volgende:[..]
Volgens mij reed hij het afgelopen seizoen niet.
Nahja, leuk voor Joske dat hij zijn dalende lijn voortzet in de F1, jammer dat Alberts niet de mogenlijkheid krijgt om de F1 te joinen om een stijgende lijn te volgen.
quote:Jos is al 2e rijder. Ik zie de opwinding niet.
Op donderdag 9 januari 2003 19:39 schreef fokje het volgende:daarna mag'ie Jos bijstaan.
quote:Boeie. Hij rijdt tenminste. Wordt het toch nog leuk dit seizoen tussen de overwegend slappe hap.
Op donderdag 9 januari 2003 19:41 schreef Furby het volgende:[..]
Jos is al 2e rijder. Ik zie de opwinding niet.
Let op mijn woorden, aan het eind van het jaar worden zij veel meer gewaardeerd dan nu het geval is. Die 2 samen kunnen minardi echt enorm omhoog helpen.
Ik blijf het wel jammer vinden dat verstappen maar voor 1 seizoen een contract heeft
quote:Misschien wil hij dat zelf op die manier, dat hij niet vast zit aan Minardi ofzo?
Op donderdag 9 januari 2003 19:58 schreef erikh het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf het wel jammer vinden dat verstappen maar voor 1 seizoen een contract heeft
- de cossworth motor met veel meer pks maar minder gewicht
- de nieuwe methode van kwalificeren
- eerste 8 krijgen nu punten maar er zijn hiervoor iig 2 concurrenten minder.
- extra testsessie op vrijdag
Doe daar nog eens bij dat misschien de electronische hulpmiddelen worden afgeschafd en je hebt een hele hoop voordelen voor Jos.
Daarnaast heb ik heel veel vetrouwen in Paul Stoddart, dat hij dus echt goed bezig is Minardi naar voren te brengen.
Goed een hoop punten sprokkelen en op een regenachtige zondag eventueel een keer een podium halen wat die Stoddart laatst beweerde lijkt me wel heel erg rooskleurig. Ik hoop dat het dat wordt want dat zou fantastisch zijn. Jos verdient het, Minard verdient het, de fans verdienen het.
quote:eerder een gebrek aan geld denk ik
Op donderdag 9 januari 2003 20:16 schreef fokje het volgende:[..]
Misschien wil hij dat zelf op die manier, dat hij niet vast zit aan Minardi ofzo?
quote:Een eenjarige contract is voor zowel Verstappen als Stoddart voordelig: Jos kan volgend jaar eventueel naar een ander team, en Stoddart kan volgend jaar een andere coureur met misschien wel meer sponsorgeld aantrekken...
Op donderdag 9 januari 2003 21:15 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
eerder een gebrek aan geld denk ik
Of misschien gaan ze volgend jaar weer met elkaar door, of is minardi tegen die tijd allang failliet, of.. of.. enz. enz.
Denk wel dat dit contract gewoon een goede keuze is.
quote:Inmiddels is het forum daar (tijdelijk) uitgezet en is de (rest van de) site weer te bereiken.
Op donderdag 9 januari 2003 21:25 schreef Hrun het volgende:
www.verstappen.nl is in elk geval niet meer te bereiken.go Jos!!
Site is ge-update met Minardi-kleuren! (eindelijk van dat Arrows gebeuren af )
quote:Wat werkelijk "zum kotzen is", zijn die pseudo-kenners die met ongefundeerde uitspraken zitten te blaten op de FP.
Door Denzel - donderdag 9 januari 2003 @ 12:46 (Unmodded)Ik hoorde dat ie met weddendat gaat mee doen:
Hij kan aan de grindbak korrels ruiken welk circuit het is.
quote:Sinds wanneer heeft Verstappen iets te zeggen over wie er in de F1 terecht komt ? Albers had gewoon zijn financieen toch niet zo goed voor elkaar als dat hij zelf dacht. Die wilden, of waren gewoonweg niet bij machte, om een deel van het sponsorengeld vooraf te betalen. Daardoor is het F1-uitstapje van Albers in dit geval mislukt. Dat Verstappen daarna met sponsoren komt die wel achter hun man staan met geld op het moment dat het er op aankomt .. tja .. Maar om nu te zeggen dat Jos de F1-entree van Albers gedwarsboomd heeft
Door koalaschaap - donderdag 9 januari 2003 @ 12:23 (Unmodded)Verstappen is een triest sportman..
Hij heeft de overstap van Aalbers van DTM naar F1 geblokkeerd, omdat hij blijkbaar bang is dat na verloop van tijd de Nederlandse sponsoren zullen overstappen naar het talent Aalbers ipv bij Verstappen te blijven die nooit bewezen heeft een goede coureur te zijn, want ook bij Benneton bakte hij er op 1 succesje weinig van.
quote:Maar gelukkig zijn er ook mensen die wel normaal kunnen redeneren en de feiten wel zo zien zoals het daadwerkelijk is, ipv de waarheid verdraaien zodat ze weer iemand genadeloos de grond in kunnen stampen
Door B3rt - donderdag 9 januari 2003 @ 13:06 (Unmodded)quote:
Stop hem in een snelle bolide en hij kan iedereen aan.Zo kan elke courreur winnen, Maar doe het eens andersom!
Stop, Schummacher, Coulthard enz in de auto waar Jos ook in rijd en wat zul je zien?
Juist, ze rijden dan nog Jos om de oren omdat Jos zijn bolide naar de klote stampt en de andere met beleid rijden en finishen! (natuurlijk voor Jos)
Als ie slim is gaat ie met pensioen en gaat ie weer terug naar zijn caravan waar ie van oorsprong afkomt, geef de ruimte voor de betere courreurs. Hij heeft jaren gehad om zich te bewijzen en dat heeft ie niet hard kunnen maken.
Ik zie graag een Nederlander in een F1 auto maar dan wel 1 die ook kan winnen, Jos heeft volgens mij maar 1 doel: Zo snel mogelijk deze bak(zijn F1) kapot stampen en uitvallen........
quote:Voor de rest spreekt mijn post op FP voor zich:
Door StrayDog - donderdag 9 januari 2003 @ 13:38 (Unmodded)quote:
Zoals je zelf al aangeeft was de Benetton toendertijd een snelle bolide, want Schumi won er alles mee en Jos was niet eens in staat een race uit te rijden.Jos is dat seizoen 2 keer 3e en 1 keer 4e geworden ter informatie.
En daarvoor moet je nog altijd (normaal gesproken) de race uitrijden.Verder heeft hij dat seizoen helemaal niet compleet gereden, hij moest alleen invallen in een auto die niet op hem aangepast was.
Leer eerst je feiten voor je anderen dom gaat napraten.
quote:
Misschien dubbelop maar:
- Verstappen reed voor iemand die in zijn eerste seizoen zat, heel goed (getuige die 2e en 3e plaatsen die hij behaald heeft)
Owkee, hij heeft in zijn beginjaren natuurlijk fouten gemaakt. Maar welke beginneling in de F1 doet dat nu niet? Maar het is typisch voor ons nederlanders om mensen fouten, die men begaan heeft in het verleden, tot in het oneindige te blijven aanrekenen.
- Al helemaal als het bij Benetton was. Dat team had in die tijd 2 identieke wagens. En wel zo dat ze perfect op Schumacher ingesteld waren. Dit was voor het geval dat Schumi voor de race geen gebruik kon maken van zijn eigen wagen. Dan zou hij de wagen van verstappen overnemen. Die instellingen waren dus niet perfect voor Verstappen (denk aan spiegels, vering, etc etc.) Hij was daarbij ook niet toegestaan om uberhaubt iets te veranderen aan die auto. En dit terwijl JJ Lehto dit volgens mij wel toegestaan was
Ga maar eens in de auto van iemand anders rijden, welke de stoel, buiten en binnenspiegels, etc geheel naar zijn wensen afgesteld heeft. Dan snap je wel wat ik hiermee bedoel te zeggen.
- Grapjes over grindbakken en allerlei avonturen naast de baan zijn zo
Doe het zelf beter met je grote mond (beste stuurlui staan aan wal)
In bv. het eerste jaar .. dat ongeluk waarbij hij gelanceerd wordt door Irvine, en dat ongeluk met die brand in de pits, dat is natuurlijk allemaal Verstappen zijn schuld. Please zeg ...
- Verstappen is weldegelijk 1 van de beste starters ja. Nu kun je wel zeggen dat het makkelijk inhalen van achteruit is, maar als die wagen nu eenmaal slecht presteert in kwalificatie (waar het minder op inhaalmanouvres, team-strategie, betrouwbaarheid en in het bijzonder stuurmanskunsten e.d. aankomt) Sommige coureurs van gelijkwaardige teams van destijds Arrows hadden misschien qua vermogen e.d. ongeveer dezelfde kwaliteiten, maar je moet ook een coureur hebben die durft en ook daadwerkelijk kan inhalen. Verstappen wist die Arrows van een paar jaar geleden hele goede prestaties neer te zetten.
- Ook in de regen was Verstappen altijd 1 van de beteren. Ze noemen regen niet voor niets "The Great Equalizer" omdat top-speed e.d. dan minder tellen dan stuurmanskunsten.
- Verstappen heeft eigenlijk tot op dit moment, geen enkele keer zijn stoeltje moeten kopen. Voor zover ik weet heeft hij nl. altijd een stoeltje gekregen op basis van zijn stuurmanskunsten. Oke, hij had sponsoren, maar dat waren persoonlijke sponsoren. Al dat geld stroomde naar zijn eigen rekening, en niet naar die van het team waar hij destijds reed.
- Verstappen heeft eens een keer voor een team getest wat zijn intrede wilde doen in de F1. Dit was een fabrieksteam van ik dacht Honda (of weet iemand welk team dit was indien het geen Honda was)
Het team had nog nooit een formule 1 race gereden in een compleet zelf gebouwde f1-wagen, maar in het aanloop jaar (men deed wel tests, maar niet mee aan het werkelijk f1-seizoen) had met toevallig tegelijkertijd met het echte f1-circus tests op hetzelfde circuit. En laat nu toch ff blijken dat Verstappen in zijn auto sneller was dan elk ander team (Ja, ook de topteams als ik me goed herinner). Helaas overleed de man die de drijvende kracht was achter het opzetten van het team, en dus werd dit opzetten (van het team dus) ook stopgezet. Men trok zich terug.
Mocht dit destijds niet gebeurd zijn, dan had Joske wellicht nog wel eens voor een hele grote verrassing kunnen zorgen in het daarop volgende jaar.
- Joske is ook een paar keer ge@#$^!& door die gast van een Walkinshaw. Vooral die ene keer waarbij hij een optie neemt op verlenging van contract, waardoor joske niet op zoek gaat naar een ander team, om dan toch op het laatst aan de kant te worden gezet door die Tom W. Echt een klote streek
Voorbeeld: jij werkt momenteel bij een baas, tijdelijk contract van 1 jaar. Jaar bijna voorbij en je baas zegt je toe dat hij in de toekomst gebruik wil blijven maken van je diensten. Alleen, op de dag dat je zeg maar "officieel" de laatste dag van je huidige contract maakt, laat hij blijken dat hij je toch aan de kant zet voor iemand anders. KLOTESTREEK!!! Als hij meteen gezegd dat hij iemand anders wilde nemen voor jou functie, dan had je in de tussentijd naar ander werk kunnen zoeken. Nu sta je dan ineens zonder werk en inkomen.
Daarbij, hij heeft in het verleden zelfs al een keer een getekend contract gewoonweg genegeerd en verstappen ook al eens aan de kant gezet. Lekkere vent die Tom W.
- Verstappen had wellicht meer kunnen laten zien met die Arrows destijds, ware het niet dat Walkinshaw steeds met beloftes qua investeringen en testen aankwam, maar steeds niet leverde. Investeringen bleven uit, en het team is dan ook zo goed als failliet (is dit btw nu definitief
)
Stilstand is achteruitgang in de formule 1, en omdat er geen testen/investeringen werden gedaan, presteerde de auto steeds slechter tov de rest van het veld.
Walkinshaw is gewoon een [censuur] die het team moedwillig ten gronde heeft gericht.
Al met al kon ik niet anders zeggen dat het een combinatie van factoren is, die ervoor gezorgt hebben dat Verstappen zijn carriere niet echt van de grond gekomen is. Maar zoals al eerder aangegeven, men verwijst steeds naar de fouten die hij in zijn begintijd als rookie (in de F1) gemaakt heeft. Ook ondeuglijk materiaal heeft niet echt geholpen (want vaak als Verstappen uitviel met technische problemen, dan haalde zijn team-mate de finish ook niet).
Wanneer Verstappen echt zo slecht zou zijn zoals meerder mensen hier aangeven, dan zou hij toch echt niet steeds weer zoveel geld losgepeuterd krijgen bij (persoonlijke) sponsoren.
Iedereen die zo negatief doet over Verstappen (rijkwaliteiten), weet blijkbaar niet waar hij over lult. Nogmaals de beste stuurlui staan aan wal. Doe het zelf dan beter met je grote mond
*Uch* Ik heb gesproken.
quote:is overdreven. Ja de Honda was wel aardig snel in de tests, maar het was wel duidelijk dat die wagen niet helemaal conform de regelementen was, dat was ook niet verplicht, Honda testte dat seizoen alleen maar.
Verstappen heeft eens een keer voor een team getest wat zijn intrede wilde doen in de F1. Dit was een fabrieksteam van ik dacht Honda (of weet iemand welk team dit was indien het geen Honda was)
Het team had nog nooit een formule 1 race gereden in een compleet zelf gebouwde f1-wagen, maar in het aanloop jaar (men deed wel tests, maar niet mee aan het werkelijk f1-seizoen) had met toevallig tegelijkertijd met het echte f1-circus tests op hetzelfde circuit. En laat nu toch ff blijken dat Verstappen in zijn auto sneller was dan elk ander team (Ja, ook de topteams als ik me goed herinner). Helaas overleed de man die de drijvende kracht was achter het opzetten van het team, en dus werd dit opzetten (van het team dus) ook stopgezet. Men trok zich terug.Mocht dit destijds niet gebeurd zijn, dan had Joske wellicht nog wel eens voor een hele grote verrassing kunnen zorgen in het daarop volgende jaar.
quote:En vertel mij eens waarom ze uberhaupt kostbare tijd zouden verspillen met iets wat alleen maar geld kost? Ik bedoel, ik snap wel dat de teams die dat jaar wel meededen aan het F1-seizoen schrokken maar toen idd met dezelfde conclusie als jezelf aan kwamen dragen.
Op donderdag 9 januari 2003 22:17 schreef Elevation het volgende:
Ben het voor het overgrote deel met je eens, maarre dit:
[..]is overdreven. Ja de Honda was wel aardig snel in de tests, maar het was wel duidelijk dat die wagen niet helemaal conform de regelementen was, dat was ook niet verplicht, Honda testte dat seizoen alleen maar.
En wat doe je dan? Dan maak je die wagen een paar kilo lichter, oid, zodat het lijkt alsof je retesnel bent, je krijgt dan lekker veel publiciteit enz. enz.
En dat weet je van te voren, dus waarom zou je dan nog beginnen aan zo'n actie als het daadwerkelijk bedrog is?
Zoals ik hierboven ook al zeg, het was niet echt zo dat ze tijd te over hadden om dat team van de grond te krijgen. Waarom bluffen? Kunt beter proberen een echt concurrerent team op te zetten.
Zelf ben ik dus van mening dat die auto voor 99% aan de toen geldende regels voldeed.
Maar goed, gelukkig is het een mening, en die hoef jij niet met mij de delen.
Het is alleen storend dat men altijd zo afgeeft op Jos zijn uitstapjes in de grindbak en ander uitval tijdens een wedstrijd. Altijd maar kijkt (de gemiddelde nederlander) naar de negatieve dingen. Als ze nu eens zouden kijken naar de prestaties die Jos neergezet heeft met het beperkt aantal middelen wat hem ter beschikking stond.
Zucht...
Maar goed, zoals ik al schreef. Alle regelaanpassingen e.d. zijn ten gunste van de kleine teams en de talentvolle rijders, dus het ziet er goed uit. En dan bij die symphatieke lui van Minardi. Dit jaar wordt een Simtek achtig jaar in het kwadraat. Maar dan zonder de finaciele perikelen.
quote:*respect heeft voor deze post*
Op vrijdag 10 januari 2003 04:36 schreef Skull het volgende:
Ja wat mensen dus vergeten is dat ie in Maleisie dus wel ff in een voor F1 aftandse bak een 2-voudig wereldkampioen om-de-oren rijdt. Niks op af te dingen, fair and square, hij verpletterd Hakkinen in een direct gevecht in die race. Er is ook niemand die in zulke wagens waar Jos in heeft gereden hetzelfde heeft laten zien. Sterker nog (dit heb ik al eens eerder gepost) één van de legendarische Senna momenten is in de race op Donnington geloof ik dat ie door drie man of zo direct bij de start wordt ingehaald maar deze in dezelfde ronde nog terug weet te pakken. Jos pakt elke race bij de start 3 man sterker nog Jos haalt bij vlagen meer dan 8 man in. Waarom wordt bij Senna dit als een bewijs van zijn geniale talent gezien maar bij Jos afgedaan als "hij zal wel minder benzine hebben". Ja natuurlijk heeft ie minder benzine dombo's, hij rijdt ook met meer dan 50 pk minder. Waarom kan de eeuwige wk kandidaat Coulthard een Bernoldi niet voorbijkomen op Monaco, terwijl Jos zonder al te veel ophef 5 man pakt in die race. VIJF MAN!!!! Een Arrows tegen een McLaren nota bene.Zucht...
Maar goed, zoals ik al schreef. Alle regelaanpassingen e.d. zijn ten gunste van de kleine teams en de talentvolle rijders, dus het ziet er goed uit. En dan bij die symphatieke lui van Minardi. Dit jaar wordt een Simtek achtig jaar in het kwadraat. Maar dan zonder de finaciele perikelen.
![]()
* pmponer is niet echt een f1 fan!
JOS SUCCES!!
GEFELICITEERD JOS
LAREN, 9 DECEMBER 2003
Beste Jos,
Middels deze weg wil ik je mede namens mijn management en support team bij The Communication Company feliciteren met je stoeltje bij Minardi. Aangezien ik zelf lange tijd met Minardi in gesprek ben geweest (en nog steeds steeds ben) weet ik dat het team het komende seizoen het beste materiaal ooit heeft. Dit moet samen met talent en de ervaring van jou absoluut kunnen leiden tot grote successen. Ik vind het fantastisch en knap dat je terug bent in de F1. Goed nieuws voor alle nederlandse F1 fans. Ik hoop oprecht dat ik ooit de strijd in de F1 nog eens met je aan kan gaan. Ik geef het zeker niet op. Heel veel succes.
Christijan Albers.
Eindelijk kunnen we weer echt genieten van een Formule 1 race dit seizoen.
In Jos we Trust!
JOS
Trust Computer Products, KL Minardi F1 en Jos Verstappen. Een samenwerking, gesmeed tot een drie-eenheid. Kwaliteit, noviteit en dynamiek krijgen in 2003 gestalte. Topcoureur Jos Verstappen rijdt komend Formule 1 seizoen voor het team van Minardi, daarbij gesteund door Trust Computer Products.
Dordrecht, januari 2003 - Michel Perridon, directeur van Trust Computer Products: "Snelheid, technologische vernieuwingen en design staan model voor zowel Trust Computer Products als de Formule 1. We zijn beiden vernieuwend en dynamisch. Over dynamiek gesproken; een beter voorbeeld dan Jos Verstappen is haast niet denkbaar. Hij weet als Formule 1 coureur kwaliteit perfect te koppelen aan dynamiek."
Paul Stoddart, de teambaas van Minardi F1 is bijzonder enthousiast over zijn laatste aanwinst. "Dit is geweldig nieuws. Ik denk dat we met het duo Jos Verstappen en Justin Wilson de sterkste rijderscombinatie hebben in de geschiedenis van Minardi. Het is een ideale mix van talent en ervaring. Tel daarbij op ons prima chassis van de auto en de oersterke Corworth Racing CR3 motor en we zijn verzekerd van een pakket dat kwalitatief een flink stuk hoger ligt dan dat van vorig seizoen. Natuurlijk, pas tijdens de eerste Grand Prix in Melbourne zullen we weten waar we staan ten opzichte van de andere teams. Maar het zou me niets verbazen als we uitgroeien tot dé verrassing van het F1 2003 seizoen. Tot slot wil ik Trust Computer Products bedanken voor het vertrouwen wat ze -in mijn ogen terecht- hebben in Jos Verstappen. Mede dankzij Trust zijn we verzekerd van een sterk pakket en heeft Minardi er ontelbare Nederlandse racefans bijgekregen!"
En dan Jos Verstappen, de man die alle Nederlandse racefans het hart weer sneller moet laten kloppen. "Ik ben ontzettend blij dat ik komend seizoen weer op de grid sta. Ik heb altijd vertrouwd in een terugkeer op het hoogste niveau. Mede dankzij mijn manager Huub Rothengatter en begeleider Raymond Vermeulen, die achter de schermen keihard geknokt hebben om mijn comeback te bewerkstelligen rijd ik komend seizoen voor een team waar de nodige progressie te verwachten valt.
(Bron: www.trust.nl)
quote:Jos the Boss
Op vrijdag 10 januari 2003 15:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Trust is trouwens wel een hele strakke naam, Jos The Boss wordt nu dus: In Jos We Trust...
quote:Ziet er mooi uit, maar ik begin nu ineens te twijfelen, kunnen we eigenlijk nog wel in Jos geloven ?
Op maandag 13 januari 2003 15:11 schreef Simba het volgende:[..]
Jos the Boss
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 11:34 schreef mbn het volgende:
Jos zal vandaag zijn eerste rondjes gaan rijden voor Minardi. Het is nog geen echte test, maar bedoeld om Jos en Justin Wilson een beetje te laten rijden, om er in te komen. Ze rijden met het chassis van 2001, met een nog oudere motor erin en op F3000 banden, omdat ze nog geen bandenleveancier hebben.
Toch blijf ik erin geloven dat het een geweldig seizoen wordt.
quote:
Jos verbaast vriend en vijand(30 januari 2003) De ochtend van de eerste testsessie met Jos is net achter de rug en nu reeds is er sprake van een goot succes. Met een tijd van 1:15.1 was Minardi nog nooit zo snel vertegenwoordigd op het circuit van Valencia. Voor de duidelijkhied, deze tijd is dus hedenmorgen gereden door Jos in de oude Minardi PS01 met een 2001 Cosworth motor, op F3000 banden van Avon. Natuurlijk is Jos niet de snelste op de baan maar dat het oude record van Minardi verbeterd zou worden, had niemand vooraf voor mogelijk gehouden.
Jos begon de ochtend met twee korte stints. Na wat aanpassingen aan het rempedaal dat een iets te lange slag had, ging Jos er goed voor zitten en realiseerde dus die tijd van 1:15.1, zon twee seconden sneller dan Justin Wilson gisteren was.
Wat de invloed van de banden is in vergelijking tot bijvoorbeeld de vorig jaar gebruikte Michelin banden blijft moeilijk in te schatten maar Justin Wilson gaf gisteren reeds aan dat met de Avon banden een langere remweg nodig was. Hoe dan ook, de prima prestatie van Jos heeft het enthousiasme binnen het team goed aangewakkerd. Greg Wheeler loopt met een enorme glimlach rond terwijl ook Jos zich prima thuisvoelt binnen het team van Minardi.
Vanmiddag wordt de test voortgezet en we zullen ook dan in de loop van de dag uitgebreid verslag doen van de verrichtingen van Jos.
bron: www.verstappen.nl
quote:en dan toch het baanrecord van minarde verbeteren.
Op donderdag 30 januari 2003 13:58 schreef mbn het volgende:
ok dan hier:
[..]
quote:
(30 januari 2003) De ochtend van de eerste testsessie met Jos is net achter de rug en nu reeds is er sprake van een goot succes. Met een tijd van 1:15.1 was Minardi nog nooit zo snel vertegenwoordigd op het circuit van Valencia. Voor de duidelijkhied, deze tijd is dus hedenmorgen gereden door Jos in de oude Minardi PS01 met een 2001 Cosworth motor, op F3000 banden van Avon. Natuurlijk is Jos niet de snelste op de baan maar dat het oude record van Minardi verbeterd zou worden, had niemand vooraf voor mogelijk gehouden.
[Dit bericht is gewijzigd door Hrun op 30-01-2003 14:05]
Ik dacht dat er alleen rozebrillenkijkers op het verstappenforum zaten. Ze zitten hier ook al.
quote:En sommige mensen blijven blind.
Op donderdag 30 januari 2003 14:44 schreef Koos_26 het volgende:
Ja zo'n test zegt lekker veel..Ik dacht dat er alleen rozebrillenkijkers op het verstappenforum zaten. Ze zitten hier ook al.
Na een jaar niet gereden te hebben.
Af en toe
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 15:42 schreef Skull het volgende:[..]
En sommige mensen blijven blind.
Halllooooooooooooooooooooo. Hij rijd in een 2001 wagen op F3000 banden de snelste tijd ooit gereden door een Minardi en ruim binnen de 107% van de snelste tijd ooit daar gereden door Coulthard.
Na een jaar niet gereden te hebben.
Af en toe
voor Jos
Die banden zijn F3000-banden en hebben geen groeven, zoals de originele F1-banden wel hebben. Het hebben van groeven zou toch altijd de snelheid naar beneden halen? Zeiden ze niet afgelopen siezoen dat de Michelins zover afsleten dat de groeven verdwenen waren en dat ze daardoor snel waren? Het snelste rondje zette Jos gisteren neer met nieuwe banden, daarna lukte het hem niet meer. Dus ik denk dat die banden juist geholpen hebben, terwijl het nu gebracht wordt alsof het een nadeel is.
De motor is een Cosworth uit 2001. Is toch ook geen hele slechte motor? Die is vast beter dan de Asiapech.
Ik ben wel onder de indruk, maar ik was pas echt onder de indruk geweest als ie niet laatste geweest was.
Ik ga pas echt goed opletten wat Jos gaat doen als ie in de auto voor komend siezoen gaat testen.
quote:F3000 banden zijn gemaakt voor auto's die 300 pk minder hebben. Verder zijn F1 auto's met groeven in de banden alweer sneller dan F1 auto's uit de tijd van slicks.
Op vrijdag 31 januari 2003 10:40 schreef Dixidito het volgende:
Ik ben een groot Verstappen fan. Alleen ik vraag me af in hoeverre hetgeen Verstappen neerzet met deze "minardi" maatgevend is.Die banden zijn F3000-banden en hebben geen groeven, zoals de originele F1-banden wel hebben. Het hebben van groeven zou toch altijd de snelheid naar beneden halen? Zeiden ze niet afgelopen siezoen dat de Michelins zover afsleten dat de groeven verdwenen waren en dat ze daardoor snel waren? Het snelste rondje zette Jos gisteren neer met nieuwe banden, daarna lukte het hem niet meer. Dus ik denk dat die banden juist geholpen hebben, terwijl het nu gebracht wordt alsof het een nadeel is.
De motor is een Cosworth uit 2001. Is toch ook geen hele slechte motor? Die is vast beter dan de Asiapech.
Ik ben wel onder de indruk, maar ik was pas echt onder de indruk geweest als ie niet laatste geweest was.
Ik ga pas echt goed opletten wat Jos gaat doen als ie in de auto voor komend siezoen gaat testen.
De Cossworth uit 2001 was een getunede Cossworth uit '98 of '99. Die hebben ze wat uitgeveild, andere carburateur, en ze hebben er toen een sticker met "European" opgeplakt.
Ik denk dat de prestatie van jos nog niet zo slecht was. Ik denk dat Minardi op z'n minst weer de aansluiting heeft gevonden met het achterveld, en dus niet meer 2 seconden langzamer is dan de laatste wagen met van een ander team.
quote:Beter dan dat eeuwige gegal van die lui die nog steeds, na al die jaren, niet verder komen dan een flauwe grindbak referentie.
Op donderdag 30 januari 2003 14:44 schreef Koos_26 het volgende:
Ja zo'n test zegt lekker veel..Ik dacht dat er alleen rozebrillenkijkers op het verstappenforum zaten. Ze zitten hier ook al.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 11:08 schreef Luigi het volgende:[..]
Beter dan dat eeuwige gegal van die lui die nog steeds, na al die jaren, niet verder komen dan een flauwe grindbak referentie.
quote:Je zal mij geen grappen daarover horen maken. OK, heel af en toe.
Op vrijdag 31 januari 2003 11:08 schreef Luigi het volgende:[..]
Beter dan dat eeuwige gegal van die lui die nog steeds, na al die jaren, niet verder komen dan een flauwe grindbak referentie.
Punten scoor je in de race, niet in een test. (PUNT)
quote:Je moet wat als er geen races zijn ben al harstikke blij dat Jos weer gereden heeft en dat hij weer in het nieuws is. Hij moet nog steeds wat afmaken in de F1
Op vrijdag 31 januari 2003 13:44 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Je zal mij geen grappen daarover horen maken. OK, heel af en toe.
Ik begrijp alleen niet dat er nog steeds mensen zijn die een harde krijgen van de resultaten van een test.Punten scoor je in de race, niet in een test. (PUNT)
quote:ja das een hele prestatie
Op donderdag 30 januari 2003 23:55 schreef UFOtje het volgende:
Ik ben trots dat ik mij lid mag noemen van de Jos verstappen fanclub!
quote:Dat is iets geheel anders, en dat ben ik dus ook met je eens.
Op vrijdag 31 januari 2003 13:47 schreef Gijsje het volgende:[..]
Je moet wat als er geen races zijn ben al harstikke blij dat Jos weer gereden heeft en dat hij weer in het nieuws is. Hij moet nog steeds wat afmaken in de F1
quote:Inderdaad, zoals kikkerlikker een hele prestatie.
Op donderdag 30 januari 2003 23:55 schreef UFOtje het volgende:
Ik ben trots dat ik mij lid mag noemen van de Jos verstappen fanclub!
Hij is gewoon goed!
Maar waarom ben je trots op het feit dat je iedere maand (?) een blaadje in de bus krijgt met wat onzinnigheden als:
Wist u dat:
- Jos al op zijn vierde verkering had?
- Dat Jos zijn persoonlijk record verspringen 4,15 meter is?
Ik zou het zonde van mijn geld vinden.
quote:de helm waar hij de test meer reed, was zijn nieuwe helm volgens www.verstappen.nl
Op zaterdag 1 februari 2003 11:59 schreef Aragon21 het volgende:
terwijl hij de test met Arai deed, het merk wat hij altijd al had. Zou ik wel eens willen weten......
http://www.jos-verstappen.prv.pl/
Kan het niet lezen maar ok wel leuk om te zien/horen
ik heb het altijd al gezegt, No Jos, No Glory!!!!
en dit jaar gaan we wederom weer een hoop leuke dingen zien.
ik zat vandaag duitsland 2000 te kijken, "tenenkrommend kan ik je melden"
een mooi podium vergooid door een startmotor die ze niet in de wagen kregen, en het bodywork dat wegblies. bah
quote:Minardi maakt geen verschil tussen de rijders. De nummers zeggen in dit geval dus niks. Dat gaat voor de meeste teams zo, behalve Ferrari dan natuurlijk, haha.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:08 schreef FX het volgende:
Is Jos nou eerste of tweede rijder? Want ik geloof dat Jos rijder nummer 19 is en Justin 18. Weet verder niet of dat iets betekent, maar ik heb er ook nog niks van gehoord.
quote:
FAENZA (ANP) - De nieuwe auto van Minardi, het formule-1-team van Jos Verstappen, is begin volgende week klaar. De PS03 rolt dinsdag of woensdag uit de garage in Italië.Volgens Gabriele Tredozi, de technisch directeur van Minardi, wordt de bolide voor de eerste Grand Prix nog minstens tweemaal intensief getest. Eerst volgt een zogenaamde 'shakedown', waarbij het team alle onderdelen inspecteert.
De PS03 is een verdere ontwikkeling van de auto van 2002, maar volgens Verstappen zijn bijna alle onderdelen nieuw. ,,Alleen het onderste deel van de voorvleugel is niet veranderd ten opzichte van de auto van vorig seizoen. De rest is allemaal nieuw. De ophanging, de aerodynamica, de versnellingsbak en de motor.''
Veel wordt verwacht van de motor, de Cosworth. Het is een krachtigere en lichtere motor dan de Asiatech waarmee Minardi vorig seizoen tekortkwam. De Cosworth zou 70 pk's meer vermogen leveren, al wil Minardi dat getal niet bevestigen.
Verstappen werkte de voorbije weken hard aan zijn conditie, op het fitnessapparaat, de fiets en de kartbaan in Genk. Minardi nam fysiotherapeut Simon Jones in dienst, met wie Verstappen eerder bij Arrows werkte. De Nederlander vertrekt 1 maart naar Melbourne, waar een week later de eerste Grand Prix van het seizoen wordt verreden.
quote:Leuk, maa rzal die shakedown op F3000 banden zijn of hebben ze al een nieuw bandencontract???
Op vrijdag 14 februari 2003 14:24 schreef golfer het volgende:
ANP:
[..]
quote:Vanavond hadden ze het er bij rtlgrandprix over dat ze dicht bij een deal met bridgestone zijn en dat waarschijnlijk woensdag, als de auto klaar is, de bandendeal ook is gesloten, zodat ze kunnen gaan testen.
Op vrijdag 14 februari 2003 14:27 schreef mvt het volgende:[..]
Leuk, maa rzal die shakedown op F3000 banden zijn of hebben ze al een nieuw bandencontract???
Bridgestone Stoddart
'k geef cosworth groot gelijk eigenlijk.
maarja nou wel ff hopen dat minardi ff snel die centjes overboekt
quote:Je kan het hier teruglezen: http://www.nu.nl/news.jsp?n=110679&c=47
Op dinsdag 18 februari 2003 14:29 schreef ChunkyXS het volgende:
bron ?
Wordt een mooi seizoen.
Wordt alleen een beetje moe van meneer Ron Dennis met zijn gezever over de regels en geld... en zijn rechtzaak van mij mag hij met zijn team opflikkere eigelijk. Dit heeft toch nix meer met racen te maken meneer denkt alleen maar aan zijn eigen team en niet aan de sport.
(21 februari 2003)
Vanochtend heeft Jos een sponsorovereenkomst met de Muermans Groep getekend. Hierdoor zal de naam van dit bedrijf vanaf 5 maart, net als de andere Nederlandse sponsoren Trust en Halfords, op de Formule 1 auto van Minardi prijken. Tevens zul je de sponsornaam terugvinden op de kleding van de monteurs, de raceoverall van Jos en op de helm van Jos.
Wederom kunnen we dus een sponsor welkom heten bij het groeiende kamp van Nederlandse bedrijven dat zijn vertrouwen in Jos en Minardi toont. Jos en de directeur van de Muermans Groep, Har Muermans, kennen elkaar al een hele tijd, want ze wonen in hetzelfde dorp. Nu krijgt deze vriendschapsband dus een zakelijk vervolg. Ik wil Har heel erg bedanken voor het vertrouwen dat hij in mij en Minardi stelt. We hopen, samen met Har, op een mooi seizoen. En als de voortekenen niet bedriegen, wordt het dat ook aldus een blijde en tevreden Jos
Ik ben blij dat wij iets voor Jos en Minardi kunnen betekenen vult Har Muermans aan. Een Nederlander in de Formule 1 is en blijft uniek, en wij zijn verheugd ons steentje daar aan bij te kunnen dragen. Har zal gedurend het seizoen ongetwijfeld regelmatig bij de Grand Prix aanwezig zijn om Jos te steunen.
Muermans Groep is een organisatie die zich bezig houdt met vastgoedbeleggingen en projectontwikkeling, met het hoofdkantoor in Herten, Limburg.
Bron: www.verstappen.nl
Ik moet eerlijk zeggen dat de beelden die afgelopen vrijdag/zaterdag op RTL 5 waren te zien van de nieuwe Minardi met 'onze' Jos Verstappen mij kippenvel hebben bezorgd.
Eigenlijk direct als Jos in beeld komt begint bij mij het enthousiasme te komen, en het mooiste moment was toch wel toen Jos in de schemering op Fiorona aan het rijden was. Waar je kon zien dat de remschijven prachtig oranje gloeiden en dan de vlammen die uit de Cosworth-motor kwamen
Ik heb super veel zin in dit seizoen, het maakt mij niet uit of Ferrari weer eerste wordt als het maar een goed seizoen wordt voor Jos en het Minardi team.
Go Jos!
quote:Regen zou wel erg cool zijn, want dan denk ik dat Jos een erg leuke race kan lten zien. Ik zit in ieder geval zaterdagnacht voor de televisie.
JOS VERSTAPPEN is hoping for rain which could help him compete with the front-running teams at the Australian Grand Prix this weekend.Weather forecasts suggest there is a significant possibility of rain on Saturday and Sunday afternoons.
"It would really mix up the qualifying," Verstappen told Australian newspaper the Herald Sun. "It would be very interesting."
"For the race changing conditions would be nice - half wet, half dry because then the drivers must decide when to pit and things like that," added the Dutchman who makes his F1 comeback this season with Minardi.
Hier een paar sfeerbeelden uit Australie:
[Dit bericht is gewijzigd door The_Comeback-kid op 04-03-2003 12:21]
wil ze wel plaatsen maar het kan niet
[Dit bericht is gewijzigd door The_Comeback-kid op 06-03-2003 11:52]
check http://www.verstappenonline.tk
heb ik net ff voor school zitten maken , doe multimedia vormgeven.. laat maar ff weten wat je er van vind is nog lang niet af trouwens
kan het niet zien ik ga maar es kijken op f1 live .com
ofzoiets,.....
greetzz
Ons jos in de regen??
een 7e positie, net als in 2001?? zou wel gaaf zijn
hmm, met maar 9 ronden
we houden het in de gaten..
quote:Waar zie je dat?
Op vrijdag 21 maart 2003 02:51 schreef johnplayer het volgende:
Hmm, Jos is 8e met een gat van 5 sec. tja, is een test, wat kunnen we ervan zeggen???hmm, met maar 9 ronden
we houden het in de gaten..
jos nu 7e... (Y) gaat goed....
wat ik wel frapant vindt, minardi heeft zeg maar een 50% finish..
In maleisie met wilson zou eigenlijk ook een finisch zijn.
en ferrari durft de F2003-GA niet in te zetten, vanwege betrouwbaarheid.
politiek steekspelltje denk ik..
quote:Hoe bedoel je?
Op vrijdag 28 maart 2003 09:38 schreef johnplayer het volgende:
en ferrari durft de F2003-GA niet in te zetten, vanwege betrouwbaarheid.politiek steekspelltje denk ik..
Slecht bericht trouwens: Minardi in gevaar?
Maar het kan ook weer zieligdoenerij van Stoddart zijn om extra geld te krijgen. Laten we het hopen.
quote:Wat ik bedoel te zeggen, id dat minardi met hun budget op de deadline een betrouwbare wagen kunnen bouwen, en dat ferrari met hun miljarden dat zogenaamd niet kunnen.... en nu doet mclaren ook al mee.
Op vrijdag 28 maart 2003 11:12 schreef Riert het volgende:[..]
Hoe bedoel je?
Slecht bericht trouwens: Minardi in gevaar?
Maar het kan ook weer zieligdoenerij van Stoddart zijn om extra geld te krijgen. Laten we het hopen.
Tja, die "oude" ferrari is natuurlijk ook schoeisnel.
maar als die minardie heel blijft komt het zeker goed met ons joske
tja, het is natuurlijk geen geheim dat ze het krap hebben, maar dat brazillie de laatste GP zou zijn van Minardi weet ik wel zeker van niet.
dat laat eccelstone niet gebeuren, na prost, en arrows, zullen we binnen 1,5 jaar geen 3e team kwijt raken.
en ik denk dat Stoddart wel gelijk heeft, volgens het concorde agreemant moeten de andere teams helpen, en de Jos-Schumacher link dus ferrari wat weer itallie is, zal denk ik ook wel kunnen helpen.
hmm, en het staat op het nederlandse deel van f1racing ik lees altijd f1racing.net ietsje betrouwbaarder.
and the story contineusss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |