Morgen werkenquote:Op donderdag 16 maart 2017 00:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Toch wel heerlijk om te volgen dit. Morgen vrij
Morgen uitslapen. Flexibel roosterquote:Op donderdag 16 maart 2017 00:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Confronterend dit. Zou echt eens naar bed moeten gaan, vorige nacht was ook al aan de korte kant.quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat wel jaquote:Op donderdag 16 maart 2017 00:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen uitslapen. Flexibel rooster
quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso gefeliciteerd allen met de uitslag.
Dank uquote:Op donderdag 16 maart 2017 00:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Voor mij telde primair het partijprogramma icm met meer directe inbreng van de kiezer zelf.quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:39 schreef IPA35 het volgende:
Anyway...
Zijn jullie bij FvD aangekomen door Baudet of door Hiddema?
quote:Op donderdag 16 maart 2017 00:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:00 schreef Nattekat het volgende:
Zoetermeer heeft ons naar 1,8% gebracht. Die 3 is nu dichterbij dan ooit.
Ja bij RTLquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is er al ergens een reactie van FvD te vinden?
Alleen een Thierry die hyper isquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is er al ergens een reactie van FvD te vinden?
Ben wel bang voor de uitslag van de andere grote steden, met Amsterdam kwam er ook opeens een klap bij.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben wel bang voor de uitslag van de andere grote steden, met Amsterdam kwam er ook opeens een klap bij.
Vrees het ookquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Denk klapt er nog wel op in die grote steden..
Denk gaat iig veel stemmen krijgen uit Rotterdamquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:05 schreef Nattekat het volgende:
Voor het FvD vraag ik me vooral af wat Rotterdam, Breda, Tilburg en Arnhem gaan doen
pvv wel grootste daar 54%quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Denk gaat iig veel stemmen krijgen uit Rotterdam
Moet jij niet slapenquote:
Was vanavond als toeschouwer bij een telling en eens te meer werd/wordt het mij duidelijk hoe het politieke systeem hier zo erg achterloopt.quote:
Amsterdam is ook nog niet klaar dus dat zegt weinig.. Stel dat Amsterdam-West nog moet komen dan komt er een fikse kudde Denk bij nog.quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben wel bang voor de uitslag van de andere grote steden, met Amsterdam kwam er ook opeens een klap bij.
Dat was Zoetermeer. En dan is dat nog neit eens de grootste gemeente.quote:
Ga daar maar niet van uit.quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:10 schreef IPA35 het volgende:
1,9% is voldoende voor 3 zetels?
(Zie: NOS kaart > Denk)
1.95% = 3 zetels zei De Hond netquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:10 schreef IPA35 het volgende:
1,9% is voldoende voor 3 zetels?
(Zie: NOS kaart > Denk)
Nou, fijn dat meneer er weer isquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:11 schreef Hooidraad het volgende:
Hiddema is terecht bij FvD
Theo Hiddema is terecht. De nummer twee op de lijst van Forum voor Democratie kwam eerder op de verkiezingsavond niet opdagen bij het feestje van zijn partij omdat hij twee zetels ‘te minnetjes’ vond, maar komt tegen twaalven toch binnenwandelen. ‘Maar ik weet niet of we nog drie zetels gaan pakken. Ik heb geen glazen bol, hè?’
Te midden van het feestgedruis kijkt hij naar de uitzending van de NOS, waar de meeste lijsttrekkers napraten over de uitslag. ‘Het lijkt wel een gospelkoor, met al die blauwe pakken’, zegt Hiddema.. ‘Ze zijn de coalitie al aan het inrichten, terwijl de uitslag nog lang niet bekend is. Bespottelijk.’
De strafpleiter bracht de avond thuis door omdat hij nog een strafzaak voor morgen moest voorbereiden. ‘Dat zit nu allemaal in mijn kop’, zegt hij. Zijn blik glijdt naar het wijnglas in zijn hand. ‘En nu moet ik er nog voor zorgen dat het in mijn kop blijft.’
alsof er afgelopen uren een reden was aanwezig te zijnquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou, fijn dat meneer er weer isniet de beste houding
Nou ja, dit vind ik wel jammer:quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof er afgelopen uren een reden was aanwezig te zijn
quote:Theo Hiddema is terecht. De nummer twee op de lijst van Forum voor Democratie kwam eerder op de verkiezingsavond niet opdagen bij het feestje van zijn partij omdat hij twee zetels ‘te minnetjes’ vond
Klopt, maar er zijn nog 100 landelijke plaatsten waar ze 0,0/0,1% scoren.quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Den Haag gaat ze ook zo'n boost geven
Genietenquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:13 schreef Maraca het volgende:
Wilderskrijgt de vraag hoe hij zijn avond heeft doorgebracht
"gaat u niks aan"
Die man heeft een druk bestaanquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, dit vind ik wel jammer:
[..]
nog ruim 200 gemeenten te gaanquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn nog 100 landelijke plaatsten waar ze 0,0/0,1% scoren.
Jawel hoor, kijk maar naar de kaart.quote:
En bij meer dan de helft scoort DENK slecht.quote:
Ik wilde gaan slapen omdat het voorbij was en dan kom jij aan met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jawel hoor, kijk maar naar de kaart.Er zijn nog genoeg plekken over waar de FvD beter kan scoren
buiten de randstad scoren ze veel lagerquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En bij meer dan de helft scoort DENK slecht.
Je moet weten wáár je in de randstad moet wonenquote:
Lieve schat, het is nog láng niet overquote:Op donderdag 16 maart 2017 01:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wilde gaan slapen omdat het voorbij was en dan kom jij aan met zo'n opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |