Die mogen niet binnen vanavond.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:46 schreef super_tekkel het volgende:
Waarom is er geen verslaggever van de NOS bij FvD
Die mochten van FvD niet langskomenquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:46 schreef super_tekkel het volgende:
Waarom is er geen verslaggever van de NOS bij FvD
En terecht.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:45 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje Mad denk ik.
Theo is nu tegen Thierry aan het mededelen dat een partij van 2 zetels niet past bij een man van zijn allure en dat hij opstapt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:44 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
In stream zei Thierry dat Theo om 21:30 speech zou geven....
Basis om verder te bouwen, volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:46 schreef bascross het volgende:
Twee is prima voor een nieuwkomer. Belangrijkste is dat Thierry en Hiddema samen de kamer ingaan.
Mag het hopen van niet zegquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:46 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Theo is nu tegen Thierry aan het mededelen dat een partij van 2 zetels niet past bij een man van zijn allure en dat hij opstapt.
Godver dat zou wat zijn zeg....quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:46 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Theo is nu tegen Thierry aan het mededelen dat een partij van 2 zetels niet past bij een man van zijn allure en dat hij opstapt.
Dat zou wat zijn zegquote:Op woensdag 15 maart 2017 21:46 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Joh, die gasten hebben nauwelijks internetquote:
Je kunt ook gewoon naar je eigen partij zijn topic gaan.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Ik ga niet ineens niet mijn mening over het onderwerp van dit topic geven omdat dat jou niet aanstaat.
Overigens zeg ik dat ik het jullie gun dit, dat ik hoop voor jullie dat de exitpolls kloppen. Dus misschien is het een goed idee je niet zo aan te stellen.
Waarom? Hij mag toch best kritisch zijn?quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:48 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar je eigen partij zijn topic gaan.
Ik zie liever -3 voor Denkquote:
volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen. Dit is niet het topic ván FvD, dit is het topic óver FvD.quote:Op woensdag 15 maart 2017 21:48 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar je eigen partij zijn topic gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |