Waarom volg je de livestream zelf niet?quote:
kan ik atm nietquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:48 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waarom volg je de livestream zelf niet?
*valt nu niets meer te volgen overigens..
Dan houden we je wel op de hoogtequote:
Gewoon NOS.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:49 schreef wackmack het volgende:
Wat is de beste zender om alles te volgen vanavond?
De stream van FvDquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:49 schreef wackmack het volgende:
Wat is de beste zender om alles te volgen vanavond?
Maar wel stoer dat hij dit doetquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:51 schreef NoNickOne het volgende:
Ik val bijna van mijn stoel van het lachen
Inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik hoop dat ie wel een zetl krijgt, baudet is wel een aanwinst in de politiek.
Wat is er met mijn sig?quote:
Haha al jaaaren terug joh. Maar blijf het een geniale film vindenquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo. Jij hebt Green Street Hooligans gezien..
Leuke sig, wat vind je van de mijne?quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zo. Jij hebt Green Street Hooligans gezien..
quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Groet aan Maraca? Zei Albertnoes dat?
Football Factory is veel beterquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha al jaaaren terug joh. Maar blijf het een geniale film vinden
Ik heb wel eens Harry Potter gelezen ja.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:56 schreef gelly het volgende:
FvD is toch het gedeelte van de PVV voor mensen die wel eens een boek hebben gelezen?
Totaal niet te vergelijken.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:56 schreef gelly het volgende:
FvD is toch het gedeelte van de PVV voor mensen die wel eens een boek hebben gelezen?
quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens Harry Potter gelezen ja.
De boze burger die zichzelf intelligent acht ja, die indruk heb ik ookquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:56 schreef gelly het volgende:
Waarom ging het gros van de mensen hier, waaronder jij, dan eerst als makke schapen achter Wilders aan? Sowieso is de persoonsverheerlijking in jullie kringen een beetje bijzonder niet... Lijkt een beetje op compensatie van een gebrekkig zelfbeeld.quote:
Heb je nou nog wel even snel Zjak Monasch gestemd?quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De boze burger die zichzelf intelligent acht ja, die indruk heb ik ook
Bedankt voor je mening Tim.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, daarom hebben ze ook mijn stem gekregenquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:56 schreef gelly het volgende:
Ok. Dus de PVV is voor domme tokkies en de FvD is voor semi-intellectuelen. Got it!quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben trots op je DPquote:Op woensdag 15 maart 2017 19:59 schreef Doublepain het volgende:
Stem uitgebracht op Baudet, twijfelde nog voor Hiddemma
Ik ben bijna op het station en dan ga ik denk ik blanco stemmen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je nou nog wel even snel Zjak Monasch gestemd?
Maar nazi's zijn we sowieso. En daar ben ik trots op.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok. Dus de PVV is voor domme tokkies en de FvD is voor semi-intellectuelen. Got it!
Volgens mij zijn er andere kringen waar alle vrouwen op hun stoel zitting de soppen als hun messias weer een bijeenkomst houdt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 19:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom ging het gros van de mensen hier, waaronder jij, dan eerst als makke schapen achter Wilders aan? Sowieso is de persoonsverheerlijking in jullie kringen een beetje bijzonder niet... Lijkt een beetje op compensatie van een gebrekkig zelfbeeld.
deze amateur psychologiequote:Op woensdag 15 maart 2017 19:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom ging het gros van de mensen hier, waaronder jij, dan eerst als makke schapen achter Wilders aan? Sowieso is de persoonsverheerlijking in jullie kringen een beetje bijzonder niet... Lijkt een beetje op compensatie van een gebrekkig zelfbeeld.
Je kan ook op de Niet Stemmers van Peter Plasman stemmen. Dat is wel de ultieme middelvinger.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bijna op het station en dan ga ik denk ik blanco stemmen.
Lekenwetenschap moet fans van FvD toch wel bekend zijn.quote:
Dat maak jij ervan. Zowel de PVV als FvD speelt vooral in op het sentiment van de boze burger. PAK JE STEM TERUG!!! enzo. NEDERLAND MOET WEER VAN ONS WORDEN!!!quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ok. Dus de PVV is voor domme tokkies en de FvD is voor semi-intellectuelen. Got it!
Geen partij naar jouw smaak?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bijna op het station en dan ga ik denk ik blanco stemmen.
En wat stem jij dan als zeer gewaardeerd intellectueel, GroenLinks?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Lekenwetenschap moet fans van FvD toch wel bekend zijn.
Weer een beetje een boze "weg met alles"-partij inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Zowel de PVV als FvD speelt vooral in op het sentiment van de boze burger. PAK JE STEM TERUG!!! enzo. NEDERLAND MOET WEER VAN ONS WORDEN!!!
ik vind het vooral partijen voor de boze burger.
Mwa niet mee eens. Er is voor iedere partij wel iets te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Zowel de PVV als FvD speelt vooral in op het sentiment van de boze burger. PAK JE STEM TERUG!!! enzo. NEDERLAND MOET WEER VAN ONS WORDEN!!!
Je hebt duidelijk een hekel aan het type mens dat wel iets ziet in deze twee partijen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stalkerquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ooh die kende ik al
[..]
genoteerd tiesje
Heb je het partijprogramma van de FvD gelezen überhaupt? Of ga je op slogans af?quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nederland moet gered worden!quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hafc, pak de kartelschaarquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En wat stem jij dan als zeer gewaardeerd intellectueel, GroenLinks?
Of een piemel op je stembiljet tekenen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan ook op de Niet Stemmers van Peter Plasman stemmen. Dat is wel de ultieme middelvinger.
Niet een. Allemaal schaamteloze populisten die zeggen wat mensen willen horen en waar ze de meeste zieltjes mee kunnen winnen ipv vanuit de eigen idealen hun ideeën uitdragen.quote:
Alleen vandaag. We willen dit even vieren zonder jullie zure gezichtenquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:05 schreef Mani89 het volgende:
Kunnen alle niet-FVD stemmers ons sektetopic weer verlaten alstublieft? Uw aanwezigheid wordt niet op prijs gesteld.
Misschien kun je beter het partijprogramma lezen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 20:05 schreef gelly het volgende:
[..]
Nederland moet gered worden!
4e beste land om te wonen, 1e op andere lijstjes met gunstig woonklimaat.
Het zijn vooral mensen die teleurgesteld zijn in hun eigen leven gok ik zo. Daar gaat geen politieke partij wat aan doen.
ThierryGod! HiddeBaas!
De treurnis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |