Wat had je anders verwacht van iemand die de hele dag geen flikker uitvoert?? Op een gegeven moment heb je de Rabobank vaak genoeg de schuld gegeven...quote:
Ik zou het wel willen zeggen, maar dat wordt dan weggemodquote:Op woensdag 15 maart 2017 16:34 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom die haat?![]()
Omdat hij PVV heeft gestemd ofzo?
gewoon doorrijden, zonder dwarsliggers kunnen treinen niet rijdenquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Om 21:00 springen er vast een paar voor de trein, genot
quote:
Jij kent Hiddema?quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Wilde eigenlijk op goede vrind Hiddema stemmen die ik al een tijdje ken, maar aangezien ik die Baudet niet mag, zijn partij wel wat heeft,maar over de hele geen potten kan breken, heb ik dus maar voor Bosma gekozen die ik eigenlijk de enige goede op de PVV lijst vind.
Ik ken hem ook, maar niet als echte vriend! Toffe manquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Wilde eigenlijk op goede vrind Hiddema stemmen die ik al een tijdje ken, maar aangezien ik die Baudet niet mag, zijn partij wel wat heeft,maar over de hele geen potten kan breken, heb ik dus maar voor Bosma gekozen die ik eigenlijk de enige goede op de PVV lijst vind.
Mits een sigaar niet te vaak of te langdurig gedoofd is zal dit de smaak niet aantasten. Je hebt wel van die eikels die een sigaar uitdrukken. Dat zijn dan wel weer sigaarbarbaren.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:08 schreef Dven het volgende:
Je sigaar doven en later weer aanstekenSigaarbarbaar. Zou de doodstraf op moeten staan.
dezen kloptquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mits een sigaar niet te vaak of te langdurig gedoofd is zal dit de smaak niet aantasten. Je hebt wel van die eikels die een sigaar uitdrukken. Dat zijn dan wel weer sigaarbarbaren.
Achja, PVV of FVD, coalitiepartners worden we zeker. Misschien niet deze verkiezingen, maar wel die daarna!quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:08 schreef papernote het volgende:
Maar, als je telefoon daar ligt... hoe heb je die foto dan gemaakt?
Dat doe je anders nooitquote:
beste troll everquote:Op woensdag 15 maart 2017 17:48 schreef Trollscience het volgende:
Kan echt niet geloven dat jij gewoon een echt persoon bent hè.
Een andere user heeft al het antwoord gegeven.quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:08 schreef papernote het volgende:
Maar, als je telefoon daar ligt... hoe heb je die foto dan gemaakt?
quote:Op woensdag 15 maart 2017 16:28 schreef Scuidward het volgende:
2 phones, one for the bitches and one for the ho's?
idd de zetels zijn onder links alleen verschovenquote:Op donderdag 16 maart 2017 10:55 schreef Copycat het volgende:
Met een enorme winst voor GroenLinks kan ik niet zeggen dat links fors heeft verloren.
Kathalijne.
Links is van 57 naar 37 zetels gegaanquote:Op donderdag 16 maart 2017 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd de zetels zijn onder links alleen verschoven
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2017 17:00 schreef jogy het volgende:
Haha, geweldig dit. Leuk gedaan en ik vergeef je je stemgedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |