In 2017 stemden wij ook.KlachtUiteraard werd mij dit keer niks in de weg gelegd ondanks de binnenkomst met sigaar en dat viel dus een beetje tegen want ik was wel gereed voor een rondje verbaal met zo een Gemeente controleur gezien wat
sommige Turken dit jaar flikten inzake de te houden 'huisregels' voor het stemmen. Uiteraard ging ik ervan uit dat ons aller Leefbaar de grootste zou blijven en was dus FvD met goede vrind Hiddema de eerste optie als keuze alleen...nergens FvD op het biljet.
En daar ik een sociaal mens ben in de basis, heb ik dit keer met het hart gestemd en voor zij die het minder hebben in mijn mooie stad en moeilijk, mijn stem gegeven. Armoe is immers nooit leuk en iedereen verdiend een menswaardig bestaan.
Oh ja, en die WIV is natuurlijk een poging van de overheid om nog meer grip te krijgen op ons " de burger." , alsof men al niet genoeg opties ter beschikking heeft tot adequaat handelen tegen eventuele terroristische dreigingen.
Daarbij heeft Rutte ons de burger al genoeg voorgelogen.Na afloop van deze plichtpleging uiteraard:
![360.jpg]()
Het is tenslotte woensdagmiddag.