Was ook al bezig met inception-achtige universe-shattering wiskundige sommen, maar dat andere topic is dus van vorig jaar.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
Stemmen op Beweging Armoedebestrijding Rotterdam
En dan..
HAHAHHA
Afsluiten met een fles Moet op het terras.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
![]()
![]()
Omdat het moet he. En een sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
lekker in je eentje een fles moet leegdrinken
ehm... Iwanius is Monica Lewinski?quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:49 schreef Farenji het volgende:
[..]
Omdat het moet he. En een sigaar uit eigen doos.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:23 schreef Iwanius het volgende:
Oh ja, en die WIV is natuurlijk een poging van de overheid om nog meer grip te krijgen op ons " de burger." , alsof men al niet genoeg opties ter beschikking heeft tot adequaat handelen tegen eventuele terroristische dreigingen. Daarbij heeft Rutte ons de burger al genoeg voorgelogen.
?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 01:07 schreef Iwanius het volgende:
Klacht
Z-Millennials die denken dat ze iets gewonnen hebben inzake deze "sleepwet" terwijl elk weldenkend mens weet dat de overheid over de hele, erg machtig en invloedrijk is en wel een weg vindt om te zorgen dat dit laatste raadgevende referendum, geen enkele invloed zal hebben op hun besluitvorming.
Los van dat kan de nieuwe sleepwet ervoor zorgen dat de overheidsdiensten aanslagen voorkomen.
Correct Nederlands schrijven hoort ook bij de volwassenheid. Je verdient je gebruikersnaam niet.quote:Op donderdag 22 maart 2018 01:57 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Afwegen hé. Dat hoort bij het volwassen jongen.
Thanks, babe.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:35 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe komt het toch dat zo'n uberrechtse partij wint in Rotterdam
quote:
Hee vriendquote:
Dat is in Rotterdam zo.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Nee, de vraag moet zijn: Hoe komt het dat men zo verstandig is gaan stemmen vanaf 2002, na de dood van Fortuyn, en toen "links' alias de PvdA helemaal werd weggevaagd.
Omdat men die linkse praatjes en indoctrinatie van pappen en nathouden spuugzat was. PvdA heette toen ook " de partij vd allochtonen. " gezien de manier hoe zij zelf de eigen trouwe autochtone 'rode' achterban verloochende ter faveure van de "ghe mhe gheld" types.
Omdat deze partij de stad enorm vooruit heeft geholpen en vele puinhopen van decennialang PvDA beleid heeft opgeruimd. Dat is ook de reden dat de PVV in Rotterdam maar 1 zetel haalt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:35 schreef Sigaartje het volgende:
Hoe komt het toch dat zo'n uberrechtse partij wint in Rotterdam
De grote leider heeft weer harde waarheden gedropped.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iwanius topics
Is dat nog een speciaal merk, Iwa?
Harde waarheden zijn soms penetererend.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:04 schreef Argo het volgende:
[..]
De grote leider heeft weer harde waarheden gedropped.
VD
Maar jij hebt al jaren ervaring met penetreren als wij uitgaan komen de vrouwen op je af als had je axe opgedaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 09:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Harde waarheden zijn soms penetererend.
Neu..mijn standaard sigaar zo een beetje die ik dagelijks rook of tenminste de ochtend mee begin alvorens over te stappen op wat limitada's.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Iwanius topics
Is dat nog een speciaal merk, Iwa?
Helaas rook ik niet, anders kon ik het een keer proberen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 18:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Neu..mijn standaard sigaar zo een beetje die ik dagelijks rook of tenminste de ochtend mee begin alvorens over te stappen op wat limitada's.
[ afbeelding ]
Punch, handgerolde double coronas.
Of in Den Haag om de barneyarmy te steunenquote:Op donderdag 22 maart 2018 01:58 schreef Taaladvies het volgende:
Je niet tijdelijke inschrijven in 020 om op Theo te stemmen.
Verder goed topic.
Tis een vrij lichte sigaar i.t.t.wat men meestal van "Cubanen" denkt en ervaart.quote:Op maandag 26 maart 2018 09:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Helaas rook ik niet, anders kon ik het een keer proberen.
Probeer het eens bij mijn liefje, die rookt wel vooral na de seks tussen haar benenquote:Op maandag 26 maart 2018 11:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tis een vrij lichte sigaar. Allicht het een keertje proberen.
quote:Op maandag 26 maart 2018 11:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Probeer het eens bij mijn liefje, die rookt wel vooral na de seks tussen haar benen
De slaapkamer ruikt nog naar smeulend rubber of nee wij neuken natuurlijk zonder regenjasquote:
Ja, anders raak ik nooit zwanger he.quote:Op maandag 26 maart 2018 12:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De slaapkamer ruikt nog naar smeulend rubber of nee wij neuken natuurlijk zonder regenjas
Zwangere vrouwen zijn geilquote:Op maandag 26 maart 2018 12:13 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, anders raak ik nooit zwanger he.
Van die onervaren proleten zeker?quote:Op maandag 26 maart 2018 11:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tis een vrij lichte sigaar i.t.t.wat men meestal van "Cubanen" denkt en ervaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |