Relaties & Psychologiequote:Op woensdag 15 maart 2017 12:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik der leuk vind. Had er al bijna mee uitgevraagd.
Mimimimi mimimimi mimiquote:Op woensdag 15 maart 2017 12:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een vakje goed in te kleuren, zonder over de lijntjes te gaan?
Goede opener is nog altijd of ze samen met jou de methoden van productie wil afpakken van de staat. Weet je gelijk of je een rascommunist te maken hebt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt ook met mensen praten die je niet per se leuk vindt. En je kunt ook mensen leuk gaan vinden die je eerst niet leuk vond.
Maar misschien wil ze wel iets anders van je. Gewoon babbelen.
Fijne motoriek hè, dat is lastig voor mensen die heel intelligent zijnquote:Op woensdag 15 maart 2017 12:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een vakje goed in te kleuren, zonder over de lijntjes te gaan?
Over dat eerste; ze is erg dun en daar val ik niet op. Daardoor lijkt ze ook op een dertienjarige met een groot hoofd, niet echt mijn ding...quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt ook met mensen praten die je niet per se leuk vindt. En je kunt ook mensen leuk gaan vinden die je eerst niet leuk vond.
Maar misschien wil ze wel iets anders van je. Gewoon babbelen.
Nee niet alweer.quote:
Uiterlijk is niet belangrijk, beste Ketchup.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Over dat eerste; ze is erg dun en daar val ik niet op. Daardoor lijkt ze ook op een dertienjarige met een groot hoofd, niet echt mijn ding...
Maar als ze flink aan zou komen zou het echt een leuk meisje zijn denk ik.
Misschien kan ze wel fantastisch pijpen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Over dat eerste; ze is erg dun en daar val ik niet op. Daardoor lijkt ze ook op een dertienjarige met een groot hoofd, niet echt mijn ding...
Maar als ze flink aan zou komen zou het echt een leuk meisje zijn denk ik.
Daar mag jij al je halve leven niet meer komen he Remmie?quote:
Correct. Het enige dat telt is dat haar vader een goede carrière heeft.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Uiterlijk is niet belangrijk, beste Ketchup.
Die is er al een verzekering waar niet van geplukt kan worden toch?quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vast niet. Meer zorg voor dieren. Plan B.
Jawel. Zeker wel.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je kleurt wel buiten de lijntjes.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:26 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Het lieve mens heeft me ook direct op FB bedankt voor m'n stem.
Heeft ''dat wijf'' van jou een rijke vaderrr dan?quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correct. Het enige dat telt is dat haar vader een goede carrière heeft.
Oei, stem ongeldig verklaard.quote:
Gonna leave this here.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Fotoshop?quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat.![]()
[ afbeelding ]
Miljoenen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:33 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heeft ''dat wijf'' van jou een rijke vaderrr dan?
Trouwens, is deze stem nu wel geldig?quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:26 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Het lieve mens heeft me ook direct op FB bedankt voor m'n stem.
En in de provincie is de juiste etnische achtergrond ook een pre neem ik aan?quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correct. Het enige dat telt is dat haar vader een goede carrière heeft.
Geef haar nummer maar, dat is mijn doelgroep.quote:Op woensdag 15 maart 2017 12:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik begon en stopte met lezen bij 'psycholoog'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |