Ik denk vanwege die ring (die lekt?)?quote:
jammer dat de wastafel verstopt is, anders had je de warmwaterkraan kunnen laten lopen.quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:48 schreef machtpen het volgende:
De haarfohn erop zetten. Warmte werkt altijd.
Hij heeft een verstopping, dan draai je die bus toch los en niet de ringen?quote:Op woensdag 15 maart 2017 09:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik denk vanwege die ring (die lekt?)?
Waarbij zeker niet dient te worden vergeten om er een bakje onder te houdenquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:11 schreef Jordy-B het volgende:
Je weet trouwens wel dat je van de meeste sifons ook gewoon de onderkant los kan draaien, hè?
Anders is het een wijze les over de functie van een sifon.quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarbij zeker niet dient te worden vergeten om er een bakje onder te houden
Henk, Henk, moet je kijken, volgens mij hadden de vorige bewoners rood haar, wat grappig dat je dat na al die jaren nog te weten kunt komen, en wat kunnen 3 maand oude doperwtjes nog stinken zegquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Anders is het een wijze les over de functie van een sifon.
Hehe, dat was 'm. Logisch vind ik t niet maar was dus de verkeerde kant opquote:Op woensdag 15 maart 2017 09:18 schreef blomke het volgende:
Draairichting goed? Gezien de "omgekeerde houding" moet je met de wijzers van de klok meedraaien van bovenaf gezien.
Het is juist erg logisch, want de draairichting blijft gewoon hetzelfde. Maar top dat je het los hebt gekregenquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:54 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Hehe, dat was 'm. Logisch vind ik t niet maar was dus de verkeerde kant op![]()
Lach maar. De vorige bewoners hebben niet eens de moeite genomen om het doucheputje schoon te maken. Gitzwart.quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Henk, Henk, moet je kijken, volgens mij hadden de vorige bewoners rood haar, wat grappig dat je dat na al die jaren nog te weten kunt komen, en wat kunnen 3 maand oude doperwtjes nog stinken zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |