Mwa moet altijd zuchten om mensen die dat moeten melden, zeker bij een zoveelste "poging" 😒quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ja maar het is wel stoer om te zeggen dat je stopt
Hallo even niet zo onverwachtquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben er best voor in om keertje uit te gaan of te chillen hoor
Denk dat dit voor de meesten geldtquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:16 schreef Crack_ het volgende:
ik vond dat op het begin trouwens echt nog vet awkward, volgens mij zei ik niks
Lekker autistisch
Hahahquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Oh, morgen zie ik Kaneeltje trouwens![]()
maar das nie eerste keer
je hebt me gvd niet eens op fb wat is dezequote:Op woensdag 15 maart 2017 00:21 schreef Crack_ het volgende:
ik ben verliefd op snow help wat moet ik doen
kan ik niet aanquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
je hebt me gvd niet eens op fb wat is deze
geen idee, het kenbaar maken op een of andere manier, maar hoe.....quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:21 schreef Crack_ het volgende:
Echt he🙄quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mwa moet altijd zuchten om mensen die dat moeten melden, zeker bij een zoveelste "poging" 😒
Link sturen naar die ene vunzige sectie op FOK!quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:21 schreef Crack_ het volgende:
vrijdagavond?quote:Op woensdag 15 maart 2017 00:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben er best voor in om keertje uit te gaan of te chillen hoor
Is ook wel, zo lang samen en apartquote:
ah nicequote:
gadverdamme vieze junkquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alcohol
Of met xtc. Dan click roken is echt heerlijk
uhhquote:Op woensdag 15 maart 2017 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Link sturen naar die ene vunzige sectie op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |