Alle buitenlanders optyfen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Is er al eens een oplossing aangedragen ?
Echt sneu hoe ze partij kapot hebben gemaakt. Krijg bijna tranen in mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Asscher had bij de splinterpartijen ingedeeld moeten worden.
Heeft 'ie op geoefendquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
In die tijd dit
in die tijd dat
in die tijd zus
in die tijd zo
Ja bij Mens en Spirit.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Staat Johan ook op de kieslijst?
Derksengod
Mensen die niet meer naar de huisarts gaan vanwege de kosten. Doe normaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:51 schreef tralalala het volgende:
Is er een partij die huisartsenbezoek onder het eigen risico willen laten vallen?
Mensen die voor elke scheet naar de huisarts gaan.Tyf op
Dat vindt het klootjesvolk mooi hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)t&q=derksen&src=typd
Hahahahquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Asscher doet me denken aan die mafkees van de bezetting van het Maagdenhuis'VOOR WIE BENT U HIER'
Mijn stream loopt achter.quote:
Roemer is ook gewoon een waardeloos lijsttrekkerquote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Asscher moet niet gaan schreeuwen. Komt door pure frustratie en vermoeidheid waarschijnlijk.
Desondanks vind ik Asscher in de discussie met Roemer wel iets beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |