SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Ben wel benieuwd naar donderdag ja, het mag wel echt een stuk beter. We moeten maar weer vertrouwen op Traoré![]()
![]()
Ja. Dit gaat hem niet meer worden nu.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Niet alleen Traore natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 18:59 schreef Heeinz het volgende:
Ben wel benieuwd naar donderdag ja, het mag wel echt een stuk beter. We moeten maar weer vertrouwen op TraoréCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gaat 'gewoon' goed komen aanstaande donderdag. 1-0 of 2-0.
De ronde daarna zullen jullie wel echt een heeeel stuk beter moeten spelen, zeker als je tegen een Lyon of Roma of zo komt.![]()
Gewoon Genk loten en de halve finale in vallen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:06 schreef Toto69 het volgende:
Gaat 'gewoon' goed komen aanstaande donderdag. 1-0 of 2-0.
De ronde daarna zullen jullie wel echt een heeeel stuk beter moeten spelen, zeker als je tegen een Lyon of Roma of zo komt.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tegen Genk ga je ook gewoon nat als je zo speelt.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon Genk loten en de halve finale in vallen.![]()
Niet hopen.. Kopenhagen gaat winnen..quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon Genk loten en de halve finale in vallen.![]()
Als hij nou de pannen van het dak zou spelen dan zou ik het nog wel kunnen hebben, maar dat doet hij ook niet. Zondag speelde hij wel een keer goed, maar wellicht ook alleen omdat het tegen z'n vorige werkgever was.quote:‘Of de bal er nu wel of niet ingaat, ik blijf van afstand schieten’
Hakim Ziyech schiet dit seizoen veruit het meest op doel van buiten het strafschopgebied. De middenvelder van Ajax waagde al negentig keer een poging van afstand, wat twee keer een doelpunt opleverde. Die cijfers zullen Ziyech echter niet tegenhouden om van afstand te blijven schieten.
“Als ik vind dat ik kan schieten, dan schiet ik. Of die bal er nu wel of niet ingaat, ik blijf het weer doen. Ja, de kans om te scoren is van dichtbij groter. Maar als ik vind dat ik moet schieten, dan schiet ik”, zegt Ziyech in gesprek met Ajax Life. De middenvelder schiet veruit het vaakst op doel. Lewis Baker is tweede in dat rijtje, hij schoot 46 keer van afstand. Dat leverde voor de Engelsman van Vitesse vier keer een doelpunt op.
Sam Larsson van sc Heerenveen schoot 43 keer van afstand en scoorde daar 6 keer mee. Als je de afstandspogingen van Larsson en Baker optelt, is dat nog altijd minder dan die van Ziyech. Ajax-trainer Peter Bosz gaf in het begin van het seizoen al eens aan dat hij er geen problemen mee heeft. "De conclusie is dat hij ze slecht raakt, maar vanuit de tweede lijn schieten is een kwaliteit van Hakim. Niet alle ballen eindigen bij de cornervlag. Er riep wel eens iemand: je moet schieten wil je kunnen scoren.”![]()
Ajax heeft alles thuis nog gewonnen in de EL...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Niet hopen.. Kopenhagen gaat winnen..Charlie: How's it going in there?
Kopenhagen is ook met 3-2 doorquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax heeft alles thuis nog gewonnen in de EL...RED ONS HENNIEGOD![]()
Twente opgerold en gescoord in Kopenhagen. Volgens mij een redelijke week.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tegen Genk ga je ook gewoon nat als je zo speelt.Charlie: How's it going in there?
Kopenhagenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Twente opgerold en gescoord in Kopenhagen. Volgens mij een redelijke week.. Die verdediging van ons sloeg nergens op.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nou ja, Twente was ook niet echt best natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Twente opgerold en gescoord in Kopenhagen. Volgens mij een redelijke week.
En de uitgoal is belangrijk ja, maar mijns inziens had je minstens 2-2 of 2-3 moeten spelen.![]()
Jammer dat het 3-1 wordt dan.quote:Charlie: How's it going in there?
Het was natuurlijk ook gewoon 2-2quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, Twente was ook niet echt best natuurlijk.
En de uitgoal is belangrijk ja, maar mijns inziens had je minstens 2-2 of 2-3 moeten spelen.Charlie: How's it going in there?
Daar gaat de asielzoeker wel voor zorgen jaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jammer dat het 3-1 wordt dan.RED ONS HENNIEGOD![]()
En Feyenoord had eigenlijk ook 1-1 moeten zijn tegen Sparta.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook gewoon 2-2
Etc.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2017 19:59:45 ]![]()
Wie zijn er van jullie allemaal bij in de Arena? Zit ook te denken om naar die entrada te gaan. Lijkt me wel eens lachen om te zien
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Sanchez en Veltman zijn er dan weer bijquote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kopenhagen. Die verdediging van ons sloeg nergens op.
Charlie: How's it going in there?
Nee want overtreding op keep.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En Feyenoord had eigenlijk ook 1-1 moeten zijn tegen Sparta.
Etc.Charlie: How's it going in there?
Traore gaat wel scoren ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar gaat de asielzoeker wel voor zorgen jaCharlie: How's it going in there?
Op zich wel, maar genoeg die dat niet zo beoordelenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee want overtreding op keep.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: