Dit gaat het kabinet worden.. VVD en D66 weten dat ook en die gaan CDA over de streep trekken en dan stukje bij beetje CDA alsnog de nek omdraaien.. Lekkerquote:Op maandag 13 maart 2017 23:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gaat het CDA nooit doen. Vorige keer was het bijna de doodsteek voor de partij.
alleen de gene die hebben gestemd pik.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zullen niet alle Turken zijn nee, maar wel veel.
Niet voor niets stemt 70% op Erdogan.
En dan roepen Baudet en Hiddema: "Ziet u wel het partijkartel maakt er een zooitje van"quote:Op maandag 13 maart 2017 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
Het probleem is door de vele uitsluitingen gaat er denk ik geen coalitie komen of hij valt heel snel. Geen enkele partij wil met 10 partijen in een coalitie en gezien de stand van zaken springt geen enkele partij erbovenuit oftewel je gaat zetels tekort komen
Met dat kleine verschil dat jij voor Ajax bent zou dit zomaar kunnen.quote:
Dat 70 (ik geloof 68) % van de stemmen van turkse nederlands naar erdogan gingen is een feit ja.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je daar wetenschappelijk bewijs voor?
Niemand ontkent dat het probleem niet bestaat... Maar je kunt ook overdrijven door heel veel Turken over een kam te scherenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef Fylax het volgende:
Maar doe vooral dat het probleem niet bestaat. Die 0,25% laat heel goed zien hoe veel Turken erover denken.
Baudetgodquote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
En dan roepen Baudet en Hiddema: "Ziet u wel het partijkartel maakt er een zooitje van"
Rekenen ze Koerden ook mee als Turk?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef Fylax het volgende:
Maar doe vooral dat het probleem niet bestaat. Die 0,25% laat heel goed zien hoe veel Turken erover denken.
Lekker makkelijk ja. Als die 10 zetels zouden pakken zouden ze ook niets klaarspelen.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
En dan roepen Baudet en Hiddema: "Ziet u wel het partijkartel maakt er een zooitje van"
En keurt dan meteen 70% dit ook allemaal goed?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat 70 (ik geloof 68) % van de stemmen van turkse nederlands naar erdogan gingen is een feit ja.
Hebben Turken een stemplicht?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat 70 (ik geloof 68) % van de stemmen van turkse nederlands naar erdogan gingen is een feit ja.
Er zullen vast wel wat turken zijn waarvan hun loyaliteit elders liggen, maar lang niet alle. Overigens zit de oudere generatie misschien nog met satellietschotel op het balkon, maar de jongere generaties integreren prima.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef Fylax het volgende:
Van de stemmers ja. Wat was de opkomst? 40%?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die zitten wel in een heerlijke positie. Die halen 5 zetels en dan hebben zij de onderhandeling voor een coalitie aangezien ik er echt vanuit ga dat men zetels tekort gaat komen.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jezus, hij zei alleen dat het probleem groter is dan 0.25 procent, nou daar heeft hij helemaal gelijk in, dat maakt je niet extreem rechts en zegt ook niet dat alle turken kut zijn.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat het probleem niet bestaat... Maar je kunt ook overdrijven door heel veel Turken over een kam te scheren
Schaam je je eigen voor je familie?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie stemt er dan ook D66
Mijn familie.
Oh.
Lijkt me niet, zal wel napraten worden over debat van NOS.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Komen er morgen ook nog lijsttrekkers bij Jimek?
Mijn familie stemt SP... ik schaam me doodquote:Op maandag 13 maart 2017 23:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie stemt er dan ook D66
Mijn familie.
Oh.
Nee, maar daar vroeg mexicano niet om?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En keurt dan meteen 70% dit ook allemaal goed?
Keihard man. Nee hoor. Mijn pa is een CDA'er en mijn zus/moeder zijn D66.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Schaam je je eigen voor je familie?
Ooh ook wel leukquote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lijkt me niet, zal wel napraten worden over debat van NOS.
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef marcodej het volgende:
Pechtold is redelijk vervelend deze avond.
Is er een stemplicht in Turkije?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar daar vroeg mexicano niet om?
'vast wel wat'quote:Op maandag 13 maart 2017 23:45 schreef richolio het volgende:
Er zullen vast wel wat turken zijn waarvan hun loyaliteit elders liggen, maar lang niet alle. Overigens zit de oudere generatie misschien nog met satellietschotel op het balkon, maar de jongere generaties integreren prima.
Natuurlijk wel. Zoals het er nu voorstaat is met geen enkele coalitie een meerderheid te behalen (76 of meer, liefst meer). Dan hebben ze hoogstwaarschijnlijk een FvD nodig en als jij als laatste nodig bent dan kun je wel wat eisen stellen ja en heb je zeker wel invloed.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ja. Als die 10 zetels zouden pakken zouden ze ook niets klaarspelen.
Dat is toch mooi?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef richolio het volgende:
Baudet wil het politieke systeem ontwrichten en daarmee weer doen wat hij leuk vindt.
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
Pauw? Wanneer heeft u voor het laatst geblowd
Duidelijk te zien aan Pechtoldquote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Blijkbaar kan een paar keer blowen al ernstige cognitieve schade veroorzaken.
Dat was wel het argument om te roepen dat (ik chargeer) alle Turken niet loyaal zijn aan Nederland. Het stemmen op Erdogan zal vast wat zeggen, maar die ga ik niet allemaal over een kam scherenquote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar daar vroeg mexicano niet om?
Niemand wil een instabiele partij als FvD erbij voor restzetels.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zoals het er nu voorstaat is met geen enkele coalitie een meerderheid te behalen (76 of meer, liefst meer). Dan hebben ze hoogstwaarschijnlijk een FvD nodig en als jij als laatste nodig bent dan kun je wel wat eisen stellen ja en heb je zeker wel invloed.
Dit heet formeren.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat een enge gezelligheid vanavond.
Roken op TV, ¤600 boete.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |