Mijn leraar op het VWO zei dat ik dominee of politicus zou worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik had er een 9 voor op de universiteit.. Mijn uitspraken komen niet uit de lucht vallen..
Hij was geweldigquote:
Past wel bij je. Over voetbal heb je ook een mening zonder te kijken.quote:
Hij is nooit zuur geweest. De jongeren die hem zuur noemden zijn nu ook weer wat wijzer en ouder.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde ook collega's die er enthousiast over waren. Was hij niet zo zuur dit keer?
Je post nu onder de naam haags_kwartiertje in forum Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:55 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/49
BAI BAIquote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:55 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/49
De mijne ook. Hij maakte ergens een grapje over scheidsrechters en controleren van landbouwgronden, ff opzoeken. Ik moest wel lachen om de bumorquote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die vent is in mijn waardering gestegen, laatste weken.
Ik vind hem ook best een droogkloot. Opper is dat ook, wat een toeval he?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De mijne ook. Hij maakte ergens een grapje over scheidsrechters en controleren van landbouwgronden, ff opzoeken. Ik moest wel lachen om de bumor.
Ben je er al uit wat je morgen stemt?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best een droogkloot. Opper is dat ook, wat een toeval he?
Haags is net overstag gegaan volgens mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je er al uit wat je morgen stemt?
Nee hoor. Hoewel ik 'm natuurlijk mis is het zijn goed recht zijn weddenschap wel volledig uit te zitten, Cauberg.quote:
Ja, vvd. Maar daar ben ik al een tijdje over uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je er al uit wat je morgen stemt?
Ik heb trouwens het gevoel dat CDA meer zetels gaat pakken dan de PVV.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags is net overstag gegaan volgens mij.
Belangrijker is er meer te pakken dan de VVD.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens het gevoel dat CDA meer zetels gaat pakken dan de PVV.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vvd. Maar daar ben ik al een tijdje over uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |