Ga je het stemhokje rood verven?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:21 schreef opperkleurder het volgende:
Befbekje snapt niet dat je woensdag niks hoeft te zeggen, alleen netjes het hokje bij CDA rood hoeft te maken.
Kwakt gewoon iedere avond een potje creme de la mere op zijn kop.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij heeft uit de Fontein van de Eeuwige Jeugd gedronken volgens mij.
Omdat Eva kennelijk een dubbel paspoort heeftquote:Op maandag 13 maart 2017 23:22 schreef marcodej het volgende:
Waarom doet Eva zo raar dat ze moet kiezen?
Jaquote:Op maandag 13 maart 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je het stemhokje rood verven?
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je het stemhokje rood verven?
Kiezen, zo raar is het niet lijkt me.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:22 schreef rubbereend het volgende:
Moeten alle Nederlands in andere landen met een dubbel paspoort dan ook hun Nederlandse paspoort afstaan als ze er ook één van een ander land hebben?
Ik heb er drie, wie wil mij aanraken?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Weer die non-discussie over dubbele paspoorten.
Het speelt veel breder.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:22 schreef richolio het volgende:
Nou ja. Ik keur die demonstratie ook af, dat hebben overigens alle lijsttrekkers gedaan, maar van alle Turken in Nederland kwamen er 0.25% van naar Rotterdam. Dus niet helemaal eens met Buma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |