Zinnen die beginnen met "Ik ben geen ..., maar" impliceren altijd ietsquote:Op maandag 13 maart 2017 18:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik stem geen VVD ofzo maar Wilders is wel echt heel matig vanavond
Echt he, onderhandelen met landen die hun zin doordrukken zoals Turkije.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:49 schreef Zelfscanner het volgende:
Met het land zelf oplossen![]()
Ze zijn daar blij dat ze vluchten
Oh, ik dacht dat het z'n kapsel was.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:48 schreef marcodej het volgende:
Het schijnt dat Wilders hier in kogelvrij vest staat.
Hij is nooit echt heel goed geweest in debatterenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik stem geen VVD ofzo maar Wilders is wel echt heel matig vanavond
Anders gaat iedereen zeggen: JA MAAR DAT ZEG JE ALLEEN MAAR OMDAT JE VVD STEMTquote:Op maandag 13 maart 2017 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zinnen die beginnen met "Ik ben geen ..., maar" impliceren altijd iets
Proberen ze al jaren, maar schijnbaar werkt het overmaken van geld en voor de rest niks doen niet echt.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:50 schreef Ryan3 het volgende:
Misschien moeten we zorgen voor ontwikkeling in Afrika... anders zijn we sws fucked in de verre toekomst.
chanantquote:Op maandag 13 maart 2017 18:50 schreef KingRoland het volgende:
Rutte heeft dit gewoon fout wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#GENANT
Studentjes die nooit in de probleemwijken wonen. Beetje elitair lullen. Herkenbaar, deed ik 25 jaar terug ook. Wereldvreemd.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:49 schreef bombmannl het volgende:
Rutte gedraagt zich hier wel als korpsbal. En dat klapvee is echt gênant
Ik ben ook een vrouw, maar mijn stem heeft hij. En als ik ook maar dacht dat hij zo over vrouwen zou denken krijgt hij mijn stem niet maar een knietje. Maar op basis van de informatie die ik heb kunnen vinden zijn zijn uitspraken hooguit uit context en verband geplaatstquote:Op maandag 13 maart 2017 18:50 schreef Status het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gezien en ik was d'r zelf bij met dat huidskleur gedoe. Ben een meisje trouwens.
Hij is niet goed in z'n hoofd, gewoon een gefrustreerde jongeman. Never dat hij mijn stem krijgt, dan nog liever denk.
Ik ben een student die in een probleemwijk woontquote:Op maandag 13 maart 2017 18:51 schreef Klummie het volgende:
[..]
Studentjes die nooit in de probleemwijken wonen. Beetje elitair lullen. Herkenbaar, deed ik 25 jaar terug ook. Wereldvreemd.
Hoi, hier ben ik. Laat de treinen rijden. Choo-choo.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:50 schreef Joezi het volgende:
Waar zijn die PVV-ers hier nou??!?! lol afgedropen???
SOOW KOEKOEKquote:Op maandag 13 maart 2017 18:50 schreef marcodej het volgende:
GroenLinks even groot als PVV in I&O-peiling.
lol jij bent een trol dat mag, ik bedoel de echtequote:Op maandag 13 maart 2017 18:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoi, hier ben ik. Laat de treinen rijden. Choo-choo.
Welk debat kijk jijquote:Op maandag 13 maart 2017 18:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Rutte is zo hard aan het verliezen. Hij kan Geert niet overGeerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |