nope inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2017 18:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit debat gaat dus niks veranderen aan de gelijke stand in de peilingen.
Ben ook geen uberdierenvriend, maar hun outsider-kijk op onze economie bevalt me wel.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die krijgen mijn stem![]()
Terwijl de dieren me eigenlijk vrij weinig boeienMaar de enigste partij die veel met mijn punten overlapt (samen met de SGP). En geef liever toe met plofkip dan met reli gekkies
doet Rutte ook vaakquote:Op maandag 13 maart 2017 18:47 schreef Mozy het volgende:
Zo mooi dat Wilders gewoon cijfers uit zijn reet mag toveren.
Is onderzocht door een bureau dat prijzen heeft gewonnenquote:Op maandag 13 maart 2017 18:47 schreef Mozy het volgende:
Vindt het best dat ze worden gepakt bij de kruis of nek als versier trucjequote:
Turkije betaalt!quote:Op maandag 13 maart 2017 18:47 schreef monkyyy het volgende:
Muur bouwen om Nederland geert. Zeg het maar.
Gast, dat vind hij helemaal nietquote:Op maandag 13 maart 2017 18:47 schreef Status het volgende:
[..]
Vindt het best dat ze worden gepakt bij de kruis of nek als versier trucjeVoelt zich beter dan iemand met een kleurtje.
Nee hoor, die kerel is gewoon een autist die te vaak is afgewezen en niet reëel naar zichzelf kan kijken.
Dit heet TOPSHOWquote:Op maandag 13 maart 2017 18:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wilders komt op mij belachelijk over nu
11.500 q4 2016 staat gewoon in cbs. Doe dit x4 heb je jaargemiddelde. Dan gaan ze nog met elkaar naar bed en krijgen ze paar kinderen zit je zo op een ton.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:47 schreef Mozy het volgende:
Allemaal show.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:48 schreef marcodej het volgende:
Het schijnt dat Wilders hier in kogelvrij vest staat.
Van 45k naar 200k.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
11.500 q4 2016 staat gewoon in cbs. Doe dit x4 heb je jaargemiddelde. Dan gaan ze nog met elkaar naar bed en krijgen ze paar kinderen zit je zo op een ton.
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:47 schreef La_Moustache het volgende:
Rutte weer met zijn 'besturen is lastig' . Jah daarom heb je er zo'n puinzooi van gemaakt. Opbokken dus leugenaar.
Dan gun ik de KFC-industrie niet.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:48 schreef Mani89 het volgende:
Willen we meer of minder negers in Europa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |