Dat het een stiekeme (en dus goedkope) manier is om mensen te overtuigen van je levensovertuiging, niet iedereen heeft het vermogen om bewust te kijken naar dingenquote:
En wat dan nog?quote:Op zondag 12 maart 2017 21:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat het een stiekeme (en dus goedkope) manier is om mensen te overtuigen van je levensovertuiging, niet iedereen heeft het vermogen om bewust te kijken naar dingen
Maar dat maakt het wel wat spannender natuurlijk.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar dat zijn zowat alle films/tekenfilms tegenwoordig
Je bent weer te dom om te poepen, dit is een fucking tv serie.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:44 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar dat zijn zowat alle films/tekenfilms tegenwoordig
Ik zal mij verder onthouden van commentaar over die religiesquote:Op zondag 12 maart 2017 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
De serie zit vol met religie.
De Faith of the Seven in bijna heel Westeros.
The Old Gods in het noorden.
De Drowned God van de Iron Islands.
The Lord of Light in Essos
De entertainment industrie bezit al tientallen jaren anti-religie propaganda, probeer maar eens te letten op hoe vaak men God, jezus etc. bespotquote:Op maandag 13 maart 2017 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
Als atheïst ondervind ik al mijn hele leven religieuze indoctrinatie en opdringerigheid. Sommige mensen, onder wie kennelijk ook TS, vinden religie zo vanzelfsprekend dat ze geshockeerd en gepikeerd zijn als ze eens een keertje met een andere levensovertuiging in aanraking komen...
... en dan ook nog eens eentje die op elk front superieur is.
De verzinsels God en Allah en de gewelddadige pedofiel Mohammed kunnen mij niet vaak genoeg worden bespot.quote:Op maandag 13 maart 2017 02:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De entertainment industrie bezit al tientallen jaren anti-religie propaganda, probeer maar eens te letten op hoe vaak men God, jezus etc. bespot
Atheïsme en superieur
Pedofilie komt vaak voor onder autochtone nederlanders, google maarquote:Op maandag 13 maart 2017 02:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verzinsels God en Allah en de gewelddadige pedofiel Mohammed kunnen mij niet vaak genoeg worden bespot.
Er is niet één pedofilie Nederlander die als Mohammed bijna goddelijk wordt vereerd of blindelings wordt gevolgd door talloze aanhangers die het als het hoogste goed zien in zijn voetsporen te treden.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Pedofilie komt vaak voor onder autochtone nederlanders, google maar
De profeet vzmh huwde meerdere vrouwen, waarvan er maar 1 minderjarig was (wat niet ongewoon was toen) en zijn 1ste vrouw was 15 jaar ouder dan hem.
De profeet was geen pedofiel, welke pedofiel huwt er nu weduwen en oudere vrouwen?quote:Op maandag 13 maart 2017 05:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Er is niet één pedofilie Nederlander die als Mohammed bijna goddelijk wordt vereerd of blindelings wordt gevolgd door talloze aanhangers die het als het hoogste goed zien in zijn voetsporen te treden.
Zelfs de grootste Justin Bieber-fangirl kan nog een puntje zuigen aan hoe jij op je knieën gaat voor Mohammed, in hoe je hem verafgoodt en hem met bakvisdwaasheid verdedigt.quote:Op maandag 13 maart 2017 05:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De profeet was geen pedofiel, welke pedofiel huwt er nu weduwen en oudere vrouwen?
De metgezellen vormden een schild met hun eigen lichaam om hem heen om hem te beschermen. De profeet was geliefd toen en nu na 14 eeuwen nog, door meer dan 1 miljard mensen op aarde. Hij heeft veel ellende doorstaan om de boodschap van Islam te verspreiden, talloze plotten werden verricht om hem om te brengen, hij werd gestenigd, geboycott etc. en dan heb je vieze kaffirs zoals jij die hem beschimpen. Daarom is het goed dat Allah swt Hel schiep.
En het aanbidden van de profeet of eender welke persoon/dier/object is Godslastering in de Islam (shirk). Je verwart moslims voor iets anders.
Als ik dat Google krijg ik dit:quote:Op maandag 13 maart 2017 03:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De profeet vzmh huwde meerdere vrouwen, waarvan er maar 1 minderjarig was (wat niet ongewoon was toen) en zijn 1ste vrouw was 15 jaar ouder dan hem.
Dit dus.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat de serie slecht maakt, is de onophoudelijke feministische agenda.
Pedofilie zal onder andere volken voorkomen. Het is namelijk een aangeboren seksuele afwijking. In Nederland is pedofilie strafbaar en kun je als 14- of 15-jarig meisje niet worden uitgehuwelijkt.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:54 schreef girlygirl8 het volgende:
De profeet vzmh huwde meerdere vrouwen, waarvan er maar 1 minderjarig was (wat niet ongewoon was toen) en zijn 1ste vrouw was 15 jaar ouder dan hem.![]()
Altijd leuk, "discussie" met gehersenspoelde moslim-radicalen op FOK!quote:Op maandag 13 maart 2017 05:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De profeet was geen pedofiel, welke pedofiel huwt er nu weduwen en oudere vrouwen?
De metgezellen vormden een schild met hun eigen lichaam om hem heen om hem te beschermen. De profeet was geliefd toen en nu na 14 eeuwen nog, door meer dan 1 miljard mensen op aarde. Hij heeft veel ellende doorstaan om de boodschap van Islam te verspreiden, talloze plotten werden verricht om hem om te brengen, hij werd gestenigd, geboycott etc. en dan heb je vieze kaffirs zoals jij die hem beschimpen. Daarom is het goed dat Allah swt Hel schiep.
En het aanbidden van de profeet of eender welke persoon/dier/object is Godslastering in de Islam (shirk). Je verwart moslims voor iets anders.
Prachtig hè? Dat is ook precies wat ik er zo vermakelijk aan vind. Helemaal door het lint.... ik kreeg ook al een pissige DM.quote:Op maandag 13 maart 2017 06:33 schreef Tyr80 het volgende:
Je bezit zelf het vermogen niet om bewust te zien dat alle religies bullshit zijn, de islam voorop, maar anderen moeten beschermd worden tegen het atheïsme in een tv serie.
Jaja....
Kindje, dit is zowat het hele zakenmodel van Hollywood. Dood, bedrog en bederf. Ik vind dit zelf ook niet oke, maar gelukkig ben ik wel zo ver ontwikkeld dat ik me er niet meer over verbaas. Kijk eens wat verder en je zult zien dat dit slechts een van de vele gevallen is. dat betekend niet dat je je ogen er voor moet sluiten, maar juist drastische maatregelen moet nemen.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat het een stiekeme (en dus goedkope) manier is om mensen te overtuigen van je levensovertuiging, niet iedereen heeft het vermogen om bewust te kijken naar dingen
Kun je dan onderbouwen hoe ik hem verafgood?quote:Op maandag 13 maart 2017 07:23 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Zelfs de grootste Justin Bieber-fangirl kan nog een puntje zuigen aan hoe jij op je knieën gaat voor Mohammed, in hoe je hem verafgoodt en hem met bakvisdwaasheid verdedigt.
Je bent een schande voor de oemma.
Hel is een godin, btw, en niet door Allah geschapen. Haar vader is Loki.
Wanneer is de eerste mens eigenlijk in de hel aangekomen? En zit die daar nog steeds?quote:Op maandag 13 maart 2017 19:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je dan onderbouwen hoe ik hem verafgood?
Ik verdedig hem omdat hij enorm veel voor de mensheid heeft betekend.
Hel bestaat uit verschillende lagen, waarvan de ergste lagen uit vuur bestaan, gemaakt voor kaffirs zoals jij.
Pedofilie is pas sinds 2002 strafbaar in Nederland.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pedofilie zal onder andere volken voorkomen. Het is namelijk een aangeboren seksuele afwijking. In Nederland is pedofilie strafbaar en kun je als 14- of 15-jarig meisje niet worden uitgehuwelijkt.
De profeet - vrede zij met hem, ook al richtte hij tijdens z'n leven een spoor van dood en verderf aan waar de honden geen brood van lusten - neukte minstens één kind van 9 jaar.
Dat de huwbare leeftijd vroeger veel lager was - kinderen gingen grofweg trouwen zo gauw er menstruatie was - komt omdat de levensverwachting van mensen een jaar of 30 - 40 was. We hebben ons als mensheid steeds verder ontwikkeld; dat heet ook wel beschaving. Een ontwikkeling waarin de moslimwereld - en dan zeg ik het heel mild - nogal achterop loopt.
Noem je 'je leeft voor poep' een pissige dm? lolquote:Op maandag 13 maart 2017 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig hè? Dat is ook precies wat ik er zo vermakelijk aan vind. Helemaal door het lint.... ik kreeg ook al een pissige DM.
Tegelijk is het ook wel zorgwekkend als je zo gehersenspoeld bent. Figuren als girlygirl8 kunnen alleen de "goede" kanten van Mohammed zien, voor zover die er überhaupt zijn. Al zijn slechte kanten worden genegeerd. Maar dat is dan wel weer illustratief voor die hele religie als zodanig.
Die hypocrisie ziet diep geworteld in hun volksaard en die zie je eigenlijk steeds terug.
Ik zeg wijselijk helemaal niks en laat iedereen die jouw posts leest zelf oordelen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Noem je 'je leeft voor poep' een pissige dm? lol
Ik vind mensen zelden minderwaardig, maar als het aankomt op moslimhaters, ja... dan denk ik aan hun ranzige levensstijl, remsporen op de ondergoed en wat hun in het Hiernamaals te wachten staat.
Waarom reageer je niet op mij?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik vind mensen zelden minderwaardig, maar als het aankomt op moslimhaters, ja... dan denk ik aan hun ranzige levensstijl, remsporen op de ondergoed en wat hun in het Hiernamaals te wachten staat.
Iets te vaak geslagen door je uitgehuwelijkde neef?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je zegt niks omdat je zelf ook weet dat ik gelijk heb. Wanneer heb jij jezelf van onderen gewassen na het toiletbezoek?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg wijselijk helemaal niks en laat iedereen die jouw posts leest zelf oordelen.
Jawel, vraag mij dat serieus af.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Omdat mij dat geen serieuze vragen leken. Of was het wel serieus bedoeld?
Nog niemand zit daar. Kaffirs lijden in hun graf tot de dag des Oordeels, daarna komt het lijden in het Hellevuur.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jawel, vraag mij dat serieus af.
Dan wil ik die zelfde mensen erop wijzen dat jij zelf erkend hebt dat je mijn geloof lastert (omdat: vrijheid van meningsuiting).quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zeg wijselijk helemaal niks en laat iedereen die jouw posts leest zelf oordelen.
Aa oké, en wat ligt er in dat graf, de ziel? En hoe lang liggen sommige mensen al te wachten tot ze naar de hel mogen? En moeten de goede ook wachten in hun graf, en ben je het wachten bewust?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nog niemand zit daar. Kaffirs lijden in hun graf tot de dag des Oordeels, daarna komt het lijden in het Hellevuur.
De ziel bevindt zich in het graf. Als diegene als gelovige is gestorven en een goed leven heeft geleidt, dan zal het graf voor hem als een ruim belicht huis lijken. Engelen houden hem dan gezelschap.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aa oké, en wat ligt er in dat graf, de ziel? En hoe lang liggen sommige mensen al te wachten tot ze naar de hel mogen? En moeten de goede ook wachten in hun graf, en ben je het wachten bewust?
Jij bent ook kafir! Jij hoort niet met vreemde mannen te praten op het internet, vuile deugeniet! Allah zal beslissen, maar jij en ik weten wel waar jij terecht komt.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De ziel bevindt zich in het graf. Als diegene als gelovige is gestorven en een goed leven heeft geleidt, dan zal het graf voor hem als een ruim belicht huis lijken. Engelen houden hem dan gezelschap.
Als diegene als ongelovige is gestorven, dan zal het graf heel nauw voor hem zijn (tot het punt dat het indrukt/pijn doet) en het zal donker zijn.
Tot de dag des oordeels (wanneer dat is, is onbekend).
Je bent inderdaad bij bewustzijn in je graf.
Ik jank niet; ik trek me wijselijk terug uit een "discussie" met een radicale moslima.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dan wil ik die zelfde mensen erop wijzen dat jij zelf erkend hebt dat je mijn geloof lastert (omdat: vrijheid van meningsuiting).
Nu niet gaan janken als het backfired.
Kaffir is iemand die Allah swt's bestaan niet erkend en niet wil leven zoals Hij ons heeft bevolen. Je gebruikt dat woord te gemakzuchtig.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij bent ook kafir! Jij hoort niet met vreemde mannen te praten op het internet, vuile deugeniet! Allah zal beslissen, maar jij en ik weten wel waar jij terecht komt.
Lees je pohi ff terug. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kun je dan onderbouwen hoe ik hem verafgood?
Ik zal mij in vreugde in Helheim verenigen met mijn voorouders zodra mijn tijd is gekomen. Hel is een gewaardeerde godin van rust, troost en eeuwige vereniging met geliefden.quote:Hel bestaat uit verschillende lagen, waarvan de ergste lagen uit vuur bestaan, gemaakt voor kaffirs zoals jij.
Oké bedankt voor je reactie in ieder geval. Maar er liggen dus heel wat mensen zoals Socrates te wachten op de hel, is dat niet onredelijk aangezien die voor de opkomst van de Islam is gestorven? Of heeft die gewoon pech?quote:Op maandag 13 maart 2017 20:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De ziel bevindt zich in het graf. Als diegene als gelovige is gestorven en een goed leven heeft geleidt, dan zal het graf voor hem als een ruim belicht huis lijken. Engelen houden hem dan gezelschap.
Als diegene als ongelovige is gestorven, dan zal het graf heel nauw voor hem zijn (tot het punt dat het indrukt/pijn doet) en het zal donker zijn.
Wachten tot de dag des oordeels (wanneer dat is, is onbekend).
Je bent inderdaad bij bewustzijn in je graf.
Uhu, zelf andermans geloof lasteren en vervolgens mij een radicale moslima noemen wanneer ik niet zo lief reageer lollllquote:Op maandag 13 maart 2017 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik jank niet; ik trek me wijselijk terug uit een "discussie" met een radicale moslima.
Ik heb er geen zin in.
Je schrijft op een forum maar wat je wilt schrijven; dat zal me jeuken. Maar als je ongevraagd en ongewenst intimiderende DM's gaat sturen, ga je te ver.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Uhu, zelf andermans geloof lasteren en vervolgens mij een radicale moslima noemen wanneer ik niet zo lief reageer lollll
Ga jij maar dm's rapporteren die je niet bevallen, the truth hurts I know
Nou mij is het niet duidelijk, dus aub onderbouw hetquote:Op maandag 13 maart 2017 21:11 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Lees je pohi ff terug. Dat zegt genoeg.
[..]
Ik zal mij in vreugde in Helheim verenigen met mijn voorouders zodra mijn tijd is gekomen. Hel is een gewaardeerde godin van rust, troost en eeuwige vereniging met geliefden.
Vuur? Ja, het heilige haardvuur van vrijheid en veiligheid. Geen ware gelovige versmaadt dat.
Rot jij maar lekker op naar je moslimparadijs. Misschien leren ze je er nog iets als fatsoen.
In de hel zou je gestenigd worden. Allah weet dat je een zware kafir bent. Allah ziet precies dat je aan godslastering doet. Je fleurt met mannen in je DM met vieze praatjes.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kaffir is iemand die Allah swt's bestaan niet erkend en niet wil leven zoals Hij ons heeft bevolen. Je gebruikt dat woord te gemakzuchtig.
Daarnaast zie ik het als mijn plicht om voor mijn geloof op te komen (dat ik dit misschien niet op de juiste manier doe, do not care right now). Ik ben hier niet aan het flirten.
Lol 'ongevraagd/ongewenst' dm's versturen. Hoe kun je gevraagd dm's versturen dan?quote:Op maandag 13 maart 2017 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je schrijft op een forum maar wat je wilt schrijven; dat zal me jeuken. Maar als je ongevraagd en ongewenst intimiderende DM's gaat sturen, ga je te ver.
Verwijder je trouwens ook even je UI? Bedankt.
Het vernietigen van menig heiligdom + gelovigen, de veldslag hier en daar...quote:Op maandag 13 maart 2017 20:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Pedofilie is pas sinds 2002 strafbaar in Nederland.
Kun je vertellen welke spoor van dood en verderf hij zaaide?
Nou goh, toevallig, de meeste slachtoffers van pedo's zijn inderdaad slachtoffer van een familielid of goede bekende van de familie. Of op zijn minst van iemand met invloed. Fijn dat je het zelf ook inzietquote:Een interessante feit. De vader van Aisha ra is 1 van de beste vrienden van de profeet (Abu bakr) die tevens 1 van de 1ste 4 kaliefs (moslimleiders) is.
Nee, ik bedoel het door mij gemaakte plaatje onder je username. Je wilt niet rondlopen met iets dat door een kafir is gemaakt.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol 'ongevraagd/ongewenst' dm's versturen. Hoe kun je gevraagd dm's versturen dan?
Dat is de enige pluim die ik je geef vandaag, je bedoeld mijn ondertekening? Die ga ik nu verwijderen
Ze is zelf ook erg kaffir. En fleurt met duivelse mannen, oppassen straks verleidt de jou ook nog.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het door mij gemaakte plaatje onder je username. Je wilt niet rondlopen met iets dat door een kafir is gemaakt.
Je kunt vast wel een leuk, radicaal moslim-symbool vinden.
Fleurt?quote:Op maandag 13 maart 2017 21:20 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
In de hel zou je gestenigd worden. Allah weet dat je een zware kafir bent. Allah ziet precies dat je aan godslastering doet. Je fleurt met mannen in je DM met vieze praatjes.
Je hebt geen eer meer en daarom ben je kafir.
Het punt is dat Allah mij (en vele anderen) helemaal niks heeft bevolen en zijn bestaan niet eens kenbaar heeft gemaakt. Alleen al daarom kan ik (en velen met mij) geen kaffir zijn. Die Allah bestaat voor ons niet en jij jaagt een hersenschim na in onze ogen. Daarmee maak jij jezelf belachelijk met je claims.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:06 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Kaffir is iemand die Allah swt's bestaan niet erkend en niet wil leven zoals Hij ons heeft bevolen. Je gebruikt dat woord te gemakzuchtig.
Jij weet dondersgoed wat je achter gesloten deuren doet! Die schuld van jou zit torens hoog!quote:Op maandag 13 maart 2017 21:27 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Fleurt?en nee, ik voer geen 'vieze praatjes' met mannen per dm. Gelieve je eigen fantasieën bij je te houden, dank!
Maak je maar druk om de schuld die je nu aan het opbouwen bent.
De koran bevat geboden en verboden. Zijn bestaan heeft Hij bevestigd dmv talloze profeten/Heilige geschriften. Ik (en andere gelovigen) hoefen Allah niet te zien om te weten dat Hij bestaat. Dat jij en anderen hier niet genoegen mee nemen is jullie probleem en geen moslim mag jullie dwingen om te geloven. Voor jullie jullie geloof en voor mij de mijne.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:33 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het punt is dat Allah mij (en vele anderen) helemaal niks heeft bevolen en zijn bestaan niet eens kenbaar heeft gemaakt. Alleen al daarom kan ik (en velen met mij) geen kaffir zijn. Die Allah bestaat voor ons niet en jij jaagt een hersenschim na in onze ogen. Daarmee maak jij jezelf belachelijk met je claims.
Misschien moet je je tv eens op een ander kanaal instellen. Nu heeft het er de schijn van dat je wellust opwekt uit het beschimpen van anderen en bij mijn weten is dat niet comme il faut voor gelovige moslims.
Dat jij je niet in de minder heilzame episodes van het leven van Mohammed (mtzk) verdiept, bevestigt je status als naïeve fangirl.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nou mij is het niet duidelijk, dus aub onderbouw het
Lol, the hypocrites, ik moet mij fatsoenlijk gedragen tegen mensen die mijn profeet uitschelden? Wat denk jij?
Inderdaad, ze is een schande voor de oemma.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
Mohammed zou in zijn graf al duizenden keren hebben rondgedraaid.
Lols.quote:Op zondag 12 maart 2017 21:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Nou bleef het maar bij de serie, zelfs die acteurs doen eraan mee:
1.55
Ik hoef mij daar geen zorgen over te maken, want moslims zijn niet sneacky, wij zeggen openlijk waar wij in geloven en zijn daar trots opquote:Op maandag 13 maart 2017 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lols.
Van de OP (oooo foei!) naar moslim propaganda.
Dat mag blijkbaar wel?
Merkwaardig wat een geloof al niet met een mens doet.quote:Op maandag 13 maart 2017 21:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik hoef mij daar geen zorgen over te maken, want moslims zijn niet sneacky, wij zeggen openlijk waar wij in geloven en zijn daar trots op
Wie begon wien's religie hier te beledigen?quote:Op maandag 13 maart 2017 21:41 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat jij je niet in de minder heilzame episodes van het leven van Mohammed (mtzk) verdiept, bevestigt je status als naïeve fangirl.
En waarom zou ik me fatsoenlijk moeten gedragen tegenover iemand die mijn goden kleineert en mijn volk beledigt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |