Mijn neef van de SCF heeft mij op een verjaardag verteld dat zij ooit een Feyenoord vlag on stage verb randde. Fissa erna werden ze achternagezeten.quote:
quote:
quote:
En die doet me dan weer aan deze denkenquote:
Echt?quote:Op zondag 12 maart 2017 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En die doet me dan weer aan deze denken
Bedankt!quote:
Absolutely fabulous!quote:
Je bent jarig zag ik, gefeliciteerd man.quote:
Thanks! Ja ik verjaar vandaag.quote:Op maandag 13 maart 2017 01:57 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je bent jarig zag ik, gefeliciteerd man.![]()
'Hi how are you doin' man, lookin' good!quote:Op maandag 13 maart 2017 23:28 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Axl: It's a nice happy song like a walk in the park uhmm...
Sun coming through your window in the morning and it's a beautiful day and
you've got nothing better to do than commit Haraki, so...
Oh, you're into that? Allright...
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Hi how are you doin' man, lookin' good!
Everything is fucked up as usual '![]()
Weeral een perfect op elkaar afgestelde combinatie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:19 schreef Kijkertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 02:19 schreef Kijkertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door Pritt_Plakstift op 14-03-2017 02:52:32 ]
Sean of Julian? En welk nummer?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 03:10 schreef possetje het volgende:
Ben met een track bezig, heb de zoon van John Lehnon gesampled, en het klinkt nu al wel relaxed!
Ow haha ik wist niet dat hij twee zonen had!quote:
Da's heftige shit.quote:
Psychodub voor beginners;quote:Op dinsdag 14 maart 2017 04:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Da's heftige shit.
Ik was nog ff hier.
Jawatttesssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:50 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Jawatttesss
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Fatoe mannetjes, fatoe mannetjes, fatoe mannetjes..
Jouw UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luister jouw track nu!
Deze nu.
[ Bericht 8% gewijzigd door goodtripbob op 14-03-2017 20:16:23 ]
Ik nu ookquote:
Ha als je dit in het engels zou horen versta je er geen reet van en denk je al snel : ok best wel dope trackquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:04 schreef goodtripbob het volgende:
De tracknaam zecht genuug tok? FOK! jou fok nederland en fok.,...
Ik likte radioslut(Mijn ouwuh buurmeisje) bijna bewusteloos toen moest ik stoppen. In mijn vaderds huis inj zeeland ergensquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:45 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik likte radioslut(Mijn ouwuh buurmeisje) bijna bewusteloos toen moest ik stoppen. In mijn vaderds huis inj zeeland ergens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |