Ik hoop het ook. Dit is het 2017 model en ze schijnen qua frames behoorlijk verbeterd te zijn. Die wielset schijnt ook wel goed te zijn. Ze zijn iig lichter dan mijn fulcrum Quattro'. Al zegt dat natuurlijk niks. Maar ik ben maar een simpele toerder die al snel tevreden is.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik had zelf een Lorini wat een soort Sensa bleek te zijn wist ik veel. Na 2.5 jaar brak ze, ik hoop dat deze langer meegaat voor je.
Ik vind Sensa best mooie fietsen maken voor een redelijke prijs. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:51 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Dit is het 2017 model en ze schijnen qua frames behoorlijk verbeterd te zijn. Die wielset schijnt ook wel goed te zijn. Ze zijn iig lichter dan mijn fulcrum Quattro'. Al zegt dat natuurlijk niks. Maar ik ben maar een simpele toerder die al snel tevreden is.
quote:Op vrijdag 17 maart 2017 20:40 schreef ultra_ivo het volgende:
een variant op de bekende regels, maar dit keer voor randonneurs:
[..]
Wel wat voor een forumritquote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:32 schreef poiuytr het volgende:
@DDX; is dit niet wat voor jou? 234km en 6200hm http://www.solosride.be/s(...)%20ride%20track.html
Er staat:quote:Op zaterdag 18 maart 2017 12:57 schreef Leonos het volgende:
V&A / [TK] Cube Streamer Ultegra
Wat voor jullie ?
En het is een lelijke fiets.quote:Op zondag 19 maart 2017 09:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Er staat:
Triple, dus ideaal voor het klimmen![]()
En de vraagprijs is hoogggg voor een 7 jaar oude fiets.
Even opgeslagen, lijkt me wel leuke voor ritje in de zomer.quote:Op zaterdag 18 maart 2017 20:32 schreef poiuytr het volgende:
@DDX; is dit niet wat voor jou? 234km en 6200hm http://www.solosride.be/s(...)%20ride%20track.html
Mij veel te gek, de helft is denk ik nu al te veel. Die jongens achter soloride maken en bieden allemaal van de soort tochten aan welke voornamelijk mountainbike gerelateerd zijn, wel leuk om te volgen. Op mountainbike gebied kiezen ze ook altijd de extremere paden waar je normaal nooit komt. Deze tocht hebben ze uitgezet als trainingstocht in de slechte maanden van het jaar dat de mountainbike paden niet bereden kunnen worden. Nu al benieuwd in wat voor tijd jij hem afgelegdquote:Op zondag 19 maart 2017 12:21 schreef ddx het volgende:
[..]
Even opgeslagen, lijkt me wel leuke voor ritje in de zomer.
B&B daar boeken en mooi dagje klimmen
keep me informed please zou wel mee willenquote:Op zondag 19 maart 2017 12:21 schreef ddx het volgende:
[..]
doe ikquote:Op zondag 19 maart 2017 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
keep me informed please zou wel mee willen
En besloten om te bestellen, toch handiger voor mij dan een Garmin, aangezien al mijn sensoren bluetooth zijn.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 12:59 schreef Steven184 het volgende:
Wahoo komt met een kleinere versie van de Elemnt, vergelijkbaar met 520/820, de Elemnt Bolt.
Ziet er interessant uit, DC Rainmaker is in elk geval enthiousiast.
https://www.dcrainmaker.c(...)in-depth-review.html
Ik heb ook wel goesting!quote:Op zondag 19 maart 2017 12:21 schreef ddx het volgende:
[..]
Samesamequote:Op zondag 19 maart 2017 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
keep me informed please zou wel mee willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |