lol smaken verschillen ik word er ook niet opgewonden van.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:05 schreef ratatat het volgende:
[..]
Nieuw slijt je dat ding al niet meer voor 900e
welke berg ? amerongen ?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:21 schreef Andyy het volgende:
Ff 6 keer de berg op gereden hoor, om alvast te wennen aan de teleurstelling zaterdag
Ik denk dat de erasmusbrug steiler is.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:58 schreef Sloggi het volgende:
http://www.klimtijd.nl/beklimming/amerongse-berg
Ik word er niet echt bang van.
Dat gaat dus niet want dat wiel is van mij.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:24 schreef dop het volgende:
[..]
welke berg ? amerongen ?
pak het wiel van Ddx en alles komt goed.
Betekent dit dat je present bent zaterdag?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
En ik zit in het wiel van ratatat en bizkit in mijn wiel.
is het droog dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Betekent dit dat je present bent zaterdag?
Geen idee ik stop nooit zo lang.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:12 schreef Godshand het volgende:
Zo, ik heb al 6 maanden niets meer aan duur training gedaan. Hoe lang duurt het bij jullie voor je weer een beetje uithoudingsvermogen hebt?
Cervelo P5xquote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:31 schreef xzaz het volgende:
Ik ga over een paar maanden een 8ste triatlon doen. Tips voor een fiets?
defy soraquote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:31 schreef xzaz het volgende:
Ik begin altijd te hard op deze, terwijl ik weet dat het middenstuk het zwaarst is...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:58 schreef Sloggi het volgende:
http://www.klimtijd.nl/beklimming/amerongse-berg
Ik word er niet echt bang van.
Een stadsfiets.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:31 schreef xzaz het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:31 schreef xzaz het volgende:
Halverwege is een bospaadje naar rechts, als je daarin gaat staat er een fantastische berghut. Daar hebben ze hele lekkere apfelschörle, pasta carbonara en apfelstrudel. Ideaal om op krachten te komen voor die lastige tweede helft!quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik begin altijd te hard op deze, terwijl ik weet dat het middenstuk het zwaarst is...
RIP jouw huis...quote:Op dinsdag 14 maart 2017 15:48 schreef Gripper het volgende:
ga er maar vanuit dat het regent zaterdag jongens. Ons lentegeluk duurt net een dag te kort. Gaat gewoon 8 mm vallen dus zeiknat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |