Maar jij bent waarschijnlijk zelf ook zo'n viezequote:Op zondag 12 maart 2017 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou die dingen zonder twijfel verkiezen boven (indirect) meewerken aan die rare maatregelen van jou. Maar gelukkig hoef ik die keuze helemaal niet te maken
Doe toch niet zo dramatisch man.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Tradities zijn van essentieel belang. Wij verschillen allemaal van elkaar maar worden bij elkaar gehouden door onze tradities. Als deze wegvallen, heb je geen samenleving meer, maar de puinhoop die Nederland nu is.
ja oke dat is waarquote:Op zondag 12 maart 2017 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar jij bent waarschijnlijk zelf ook zo'n vieze
Ik vraag me altijd af of mensen als jij dit soort uitspraken echt menen.. Nederland een puinhoop? Waar de fuck woon jij dan dat je dat zo ervaart?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Tradities zijn van essentieel belang. Wij verschillen allemaal van elkaar maar worden bij elkaar gehouden door onze tradities. Als deze wegvallen, heb je geen samenleving meer, maar de puinhoop die Nederland nu is.
Dit is een grove schending van de mensenrechten. Je andere punten zijn mits er politieke wil voor zou zijn nog wel realiseerbaar, maar vrijheid van godsdienst is een van de belangrijkste mensenrechten. Plus dat dit natuurlijk niet te handhaven valt.quote:
ja maar de islam is geen godsdienst dus dan kan het allemaal wel gewoon primaquote:Op zondag 12 maart 2017 18:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dit is een grove schending van de mensenrechten. Je andere punten zijn mits er politieke wil voor zou zijn nog wel realiseerbaar, maar vrijheid van godsdienst is een van de belangrijkste mensenrechten. Plus dat dit natuurlijk niet te handhaven valt.
Voor de buinhemden die dit bij herhaling voorstellen is dat probleem altijd eenvoudig te omzeilen door te stellen dat de islam geen godsdienst is. Dan wordt de vrijheid van godsdienst namelijk ook niet aangetast.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dit is een grove schending van de mensenrechten. Je andere punten zijn mits er politieke wil voor zou zijn nog wel realiseerbaar, maar vrijheid van godsdienst is een van de belangrijkste mensenrechten. Plus dat dit natuurlijk niet te handhaven valt.
Kun je God hierbuiten laten? Bij voorbaat dank.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe toch niet zo dramatisch man.
Je woont g**v**d****
Verre van. Nederland is eerder deel van de middenmoot.quote:veiligste,
Erg subjectief begrip natuurlijk en blijkbaar niet op toepassing van onze Jan, die eerder chronisch depresief lijkt.quote:meest gelukkige landen van de wereld, huillie.
Dus cultureel-marxisme is het idee dat mensen moeten kijken of hun gewoonten misschien schadelijk zijn voor minderheden. Twee vragen:quote:
Wie is er dan voor onbeperkte immigratie? Ik heb daar letterlijk nog nooit iemand voor horen pleiten op FOK!.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dan moet de politiek ook eerlijk zijn. Iedereen verwelkomen prima, maar dat betekent wel:
- Geen Nederlandse cultuur meer
- Overbevolking
- Meer misdaad, vooral verkrachtingen
- Meer armoede, hogere belastingen
- Islamisering
- Voortdurend conflicten
Als je dat wil, prima, ik respecteer die mening. Maar wees eerlijk over de gevolgen.
Je kunt de maatregelen die ik voorstel heel erg vinden, maar ik vind de bovenstaande punten veel erger.
Dat is verdomme een goed idee, jij solliciteert naar een positie in de overheid van het kabinet Wilders I.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de buinhemden die dit bij herhaling voorstellen is dat probleem altijd eenvoudig te omzeilen door te stellen dat de islam geen godsdienst is. Dan wordt de vrijheid van godsdienst namelijk ook niet aangetast.
Maar goed, moslims die geen afstand willen doen van de islam zet je uit, en moslims die zeggen dat ze het wel doen plegen takkya dus die zet je ook uit. Zo eenvoudig is de wereld.
Moeilijk om de internationale gemeenschap daarvan te overtuigen. De economische schade voor Nederland, een land dat louter van de handel leeft, zal potentieel gigantisch zijn en daarmee zal de steun voor de bruinhemden snel verdampen.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de buinhemden die dit bij herhaling voorstellen is dat probleem altijd eenvoudig te omzeilen door te stellen dat de islam geen godsdienst is. Dan wordt de vrijheid van godsdienst namelijk ook niet aangetast.
Moet je ze natuurlijk wel nog even uitzetten, wat nog een behoorlijke logistieke operatie gaat worden, nog even afgezien van de vraag of de landen waarna je ze wilt uitzetten gaan erkennen dat het hun staatsburgers zijn.quote:Maar goed, moslims die geen afstand willen doen van de islam zet je uit, en moslims die zeggen dat ze het wel doen plegen takkya dus die zet je ook uit. Zo eenvoudig is de wereld.
Volgens mij waren die Turken op dat moment geen minderheid meer, en zeker niet in de zin waarop het hier bedoeld is.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe is Constantinopel volgens jou dan in handen gevallen van Turkse volken?
Gelukkig hebben we nog genoeg tradities die ons binden.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Links mensen (extreem links), de AntiFa, andere anarchisten. Niet de meerderheid van links, ook op fok! niet. Maar wel een kleine groep.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wie is er dan voor onbeperkte immigratie? Ik heb daar letterlijk nog nooit iemand voor horen pleiten op FOK!.
Ik ook.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Links mensen (extreem links), de AntiFa, andere anarchisten. Niet de meerderheid van links, ook op fok! niet. Maar wel een kleine groep.
Ja, retards heb je overal. Er zijn ook mensen die alle niet-ariërs een kopje kleiner willen maken. Dat betekent niet dat ik een discussie moet induiken met het idee dat dat het standpunt is van al mijn tegenstanders - al zou dat natuurlijk een stuk makkelijker zijn.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Links mensen (extreem links), de AntiFa, andere anarchisten. Niet de meerderheid van links, ook op fok! niet. Maar wel een kleine groep.
Dus we moeten wachten tot ze geen minderheid meer zijn tot we het mes op de keel krijgenquote:Op zondag 12 maart 2017 18:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Volgens mij waren die Turken op dat moment geen minderheid meer, en zeker niet in de zin waarop het hier bedoeld is.
oh sry ;squote:Op zondag 12 maart 2017 18:42 schreef vaduz het volgende:
Kun je God hierbuiten laten? Bij voorbaat dank.
Volgens mij niet hoor.quote:Verre van. Nederland is eerder deel van de middenmoot.
De beste man heeft het dan ook niet bepaald makkelijk, met al die moslims en afrikanenquote:Erg subjectief begrip natuurlijk en blijkbaar niet op toepassing van onze Jan, die eerder chronisch depresief lijkt.
Er zijn wel wat meer punten waarop de vergelijking scheef gaat.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus we moeten wachten tot ze geen minderheid meer zijn tot we het mes op de keel krijgen
Ach, hij denkt dat Nederland maar twee tradities heeft. Daar zou ik ook depressief van worden.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh sry ;s
[..]
Volgens mij niet hoor.
[..]
De beste man heeft het dan ook niet bepaald makkelijk, met al die moslims en afrikanen
En dan proberen ze ook nog aan zijn vuurwerk te komen
had.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ach, hij denkt dat Nederland maar twee tradities heeft. Daar zou ik ook depressief van worden.
Ga wandelen door de grote steden. Je ziet geen Nederlanders meer.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of mensen als jij dit soort uitspraken echt menen.. Nederland een puinhoop? Waar de fuck woon jij dan dat je dat zo ervaart?
Nou en? Is een land overspoelen met mensen uit derde wereldlanden geen schending van mensenrechten?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vergeet onze panzerhouwitzer niet !quote:Op zondag 12 maart 2017 17:50 schreef PandaDrop het volgende:
Met onze F16's en geleende Leopards schakelen ze wel uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |