Tokkies zijn niet één groep en zitten niet vol haat jegens Nederland. Niet-westerse allochtonen zijn wel één groep. Zodra deze groepen zich gaan bewapenen heb je burgeroorlog. En daar zitten we heel dicht bij.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:01 schreef LXIV het volgende:
Heel veel bevolkingsgroepen zijn groter dan de veiligheidsmachten. Als alle Tokkies gaan rellen staat de overheid ook machteloos.
godtering zegquote:Op zondag 12 maart 2017 18:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tokkies zijn niet één groep en zitten niet vol haat jegens Nederland. Niet-westerse allochtonen zijn wel één groep.
Zwarte Piet conflicten gemist?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Man laat je toch niet zo bang maken, met je etnische botsingen.
Het is niet één groep natuurlijk. En hoe willen ze zich bewapenen?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Tokkies zijn niet één groep en zitten niet vol haat jegens Nederland. Niet-westerse allochtonen zijn wel één groep. Zodra deze groepen zich gaan bewapenen heb je burgeroorlog. En daar zitten we heel dicht bij.
Via hun landen. Open grenzen. Als je miljoenen mensen illegaal binnen kunt halen, dan kan dat met wapens ook. En wapens kun je ook nog zelf maken.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is niet één groep natuurlijk. En hoe willen ze zich bewapenen?
Ze kunnen het de staat wel aardig lastig maken door gewoon te gaan rellen, dat klopt.
JanKorteachternaam anno 200 v.C.: "Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niet meer dan een aantal homofiele Grieken die versjes opzeggen of een beeld maken."quote:Op zondag 12 maart 2017 17:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
We leven in een gaaf land inderdaad. Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niet meer dan een aantal negers die op een trommel slaan of een rapper, maar verder gaat het prima hoor.
Maar er gaat helemaal niet met wapens gevochten worden. er gaat misschien wekenlang gereld en vernield worden.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:05 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Via hun landen. Open grenzen. Als je miljoenen mensen illegaal binnen kunt halen, dan kan dat met wapens ook. En wapens kun je ook nog zelf maken.
Echt keiharde "etnische botsingen" inderdaad. Voormalig Joegoslavie was er niets bijquote:Op zondag 12 maart 2017 18:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zwarte Piet conflicten gemist?
Enig idee waarom kerst op steeds meer plekken niet meer wordt gevierd?
Ze opereren als een groep, voelen solidariteit met elkaar. Dat zie je bij al het zwarte geweld. Black-lives matter is niet één groep maar een bonte verzameling figuren die één gezamenlijk doel hebben.quote:
Open je ogen. Krijgen kinderen Nederlandse tradities mee?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
JanKorteachternaam anno 200 v.C.: "Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niet meer dan een aantal homofiele Grieken die versjes opzeggen of een beeld maken."
Anno 800 n.C.: "Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niet meer dan een stel Ierse missionarissen of een feodale heer."
Anno 1500 n.C.: "Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niets meer dan een stel nerds die zich aftrekken op de oudheid of een protestant."
Huilie.
hoop echt voor je dat je een troll bentquote:Op zondag 12 maart 2017 18:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze opereren als een groep, voelen solidariteit met elkaar. Dat zie je bij al het zwarte geweld. Black-lives matter is niet één groep maar een bonte verzameling figuren die één gezamenlijk doel hebben.
Dat zie ik niet gebeuren. De 3e wereldoorlog wordt geen oorlog tussen staten, maar een burgeroorlog. Zwart tegen wit, islam tegen westerse religies.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Maar stel dat in het uiterste geval Nederland en Turkije in een gewapend conflict met elkaar zouden geraken, en de tanks van Erdolf rollen onze kant op, dan heeft hij hier al een legertje van 400.000 vrijwilligers zitten die de Nederlandse linies in de rug zouden schieten. Dat noemt met een vijfde colonne.
Ik zie de Molukkers, de Antillianen en de Marokkanen al gebroederlijk samen de witte heerser de vernieling in helpen.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Tokkies zijn niet één groep en zitten niet vol haat jegens Nederland. Niet-westerse allochtonen zijn wel één groep. Zodra deze groepen zich gaan bewapenen heb je burgeroorlog. En daar zitten we heel dicht bij.
Hoe rollen die tanks dan? Of veroveren ze eerst Griekenland, Servië, Kroatië, Italie, Oostenrijk en Duitsland?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Maar stel dat in het uiterste geval Nederland en Turkije in een gewapend conflict met elkaar zouden geraken, en de tanks van Erdolf rollen onze kant op, dan heeft hij hier al een legertje van 400.000 vrijwilligers zitten die de Nederlandse linies in de rug zouden schieten. Dat noemt met een vijfde colonne.
Dit is geen islamtisch issue juist! Dat is zo opmerkelijk. Dit is statelijk.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren. De 3e wereldoorlog wordt geen oorlog tussen staten, maar een burger oorlog. Zwart tegen wit, islam tegen westerse religies.
Ervan uitgaande dat iedere van die 400.000 mensen de wapens kan en wil opnemen.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Molukkers en Antillianen hier niet zo veel mee te maken hebben. Het zal gaan om Afrikanen en moslims. En natuurlijk zal niet elke niet-westerse allochtoon mee vechten, maar dat het gaat ontploffen is wel duidelijk. Het zou voor ons allemaal beter zijn om dit vreedzaam op te lossen: Iedereen gaat naar het land waar hij thuis hoort.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zie de Molukkers, de Antillianen en de Marokkanen al gebroederlijk samen de witte heerser de vernieling in helpen.
De Molukkers zijn bij ons heb ik gehoord.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zie de Molukkers, de Antillianen en de Marokkanen al gebroederlijk samen de witte heerser de vernieling in helpen.
Nee het is cultureel.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is geen islamtisch issue juist! Dat is zo opmerkelijk. Dit is statelijk.
Ik heb de Turken eens goed bekeken en mij viel op dat ze veel lichaamsbeharing hebben. Hoeven die zich niet te scheren.?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geïmporteerd stemvee van linkse partijen.
Geen idee, en het boeit me ook niet. Mensen moeten hun kinderen leren wat ze zelf willen. Cultuur verandert nou eenmaal, en als je daar niet mee kunt leven, moet je jezelf maar van kant maken.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Open je ogen. Krijgen kinderen Nederlandse tradities mee?
Om toch een WO2-vergelijking te maken: In de WO2 werd ook al veel eerder voor de nazi's gewaarschuwd, en werd te laat pas ingegrepen met alle gevolgen.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:09 schreef DrDentz het volgende:
Na de aanval op Pearl Harbour ging Amerika niet zo naïef om met Japanse Amerikanen.
Cultuur ontwikkelt zich, maar een cultuur die zich aanpast aan minderheden of verdwijnt is niet natuurlijk maar is vernietiging.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen idee, en het boeit me ook niet. Mensen moeten hun kinderen leren wat ze zelf willen. Cultuur verandert nou eenmaal, en als je daar niet mee kunt leven, moet je jezelf maar van kant maken.
Ser_Ciappelletto als Amerikaans indiaan in 1492: de witten zijn onze vrienden, die moeten we verwelkomen, culturele verrijkingquote:Op zondag 12 maart 2017 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
JanKorteachternaam anno 200 v.C.: "Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niet meer dan een aantal homofiele Grieken die versjes opzeggen of een beeld maken."
Anno 800 n.C.: "Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niet meer dan een stel Ierse missionarissen of een feodale heer."
Anno 1500 n.C.: "Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niets meer dan een stel nerds die zich aftrekken op de oudheid of een protestant."
Huilie.
De linkse trollen hier gaan de discussie niet aan. Ik word uitgescholden voor van alles maar rationele argumenten of goede alternatieven voor mijn ideeën lees ik hier niet.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic is een beetje een verzameling van randdebielen aan het worden. Of hele slechte trolls.
Je hebt door dat deze onzin al eeuwen gespuid wordt? Toen er drommen katholieke Duitse en Scandinavische paupers naar het protestante Nederland kwamen, was men ook als de dood voor conflicten. De ergste conflicten die we uiteindelijk gehad hebben door die paupers, waren de koloniale oorlogen die we door hen hebben laten uitvechten.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat Molukkers en Antillianen hier niet zo veel mee te maken hebben. Het zal gaan om Afrikanen en moslims. En natuurlijk zal niet elke niet-westerse allochtoon mee vechten, maar dat het gaat ontploffen is wel duidelijk. Het zou voor ons allemaal beter zijn om dit vreedzaam op te lossen: Iedereen gaat naar het land waar hij thuis hoort.
Maar hoe moet het dan met jou, nazi-Duitsland bestaat al een tijdje niet meer :squote:Op zondag 12 maart 2017 18:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat Molukkers en Antillianen hier niet zo veel mee te maken hebben. Het zal gaan om Afrikanen en moslims. En natuurlijk zal niet elke niet-westerse allochtoon mee vechten, maar dat het gaat ontploffen is wel duidelijk. Het zou voor ons allemaal beter zijn om dit vreedzaam op te lossen: Iedereen gaat naar het land waar hij thuis hoort.
Kijk even naar de TT en de OP. Die kan je toch al sowieso niet serieus nemen man. Wat wil je daar over in discussie gaan dan?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De linkse trollen hier gaan de discussie niet aan. Ik word uitgescholden voor van alles maar rationele argumenten of goede alternatieven voor mijn ideeën lees ik hier niet.
Je draait er om heen met goedkope vergelijkingen met het verleden. In het verleden zijn culturen ook vernietigd. Wil niet zeggen dat we het maar goed moeten vinden. Het gaat om het hier en nu, om het behoud van onze cultuur en onze etniciteit.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hebt door dat deze onzin al eeuwen gespuid wordt? Toen er drommen katholieke Duitse en Scandinavische paupers naar het protestante Nederland kwamen, was men ook als de dood voor conflicten. De ergste conflicten die we uiteindelijk gehad hebben door die paupers, waren de koloniale oorlogen die we door hen hebben laten uitvechten.
Dat heb ik niet bedachtquote:Op zondag 12 maart 2017 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk even naar de TT en de OP. Die kan je toch al sowieso niet serieus nemen man. Wat wil je daar over in discussie gaan dan?
Het is gezegd door Turken. En dan nog je kop in het zand steken?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk even naar de TT en de OP. Die kan je toch al sowieso niet serieus nemen man. Wat wil je daar over in discussie gaan dan?
Cultuur ontwikkelt zich juist altijd onder invloed van minderheden. De Romeinen hadden de Grieken, de Germanen hadden de Ierse katholieken, het humanisme had de bourgeoisie. Je kunt niet veranderen als je niet weet wat anders kan, en dat weet je pas als het in contrast staat met andere culturen.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Cultuur ontwikkelt zich, maar een cultuur die zich aanpast aan minderheden of verdwijnt is niet natuurlijk maar is vernietiging.
Is onzin. Kijk naar culturen in Oost-Europa, waar nog wel tradities zijn en minderheden geen enkele kans krijgen de boel te verzieken.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Cultuur ontwikkelt zich juist altijd onder invloed van minderheden. De Romeinen hadden de Grieken, de Germanen hadden de Ierse katholieken, het humanisme had de bourgeoisie. Je kunt niet veranderen als je niet weet wat anders kan, en dat weet je pas als het in contrast staat met andere culturen.
Die roepen wel meer nu. Je neemt het allemaal iets te serieus.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is gezegd door Turken. En dan nog je kop in het zand steken?
quote:Op zondag 12 maart 2017 18:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is gezegd door Turken. En dan nog je kop in het zand steken?
fixedquote:Op zondag 12 maart 2017 18:00 schreef DrDentz het volgende:
Hans Janmaat lacht in zijn graf, die zag dit al jaren aankomen.
Jij denkt ook echt dat al die landen waar ze eerst doorheen moeten ze met open armen zullen ontvangen en vrije doortocht geven?quote:Op zondag 12 maart 2017 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Want ze hebben altijd zoveel succes gehad met oorlogen in de Balkan.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt dat al die landen waar ze eerst doorheen moeten ze met open armen zullen ontvangen en vrije doortocht geven?
Ik bedoel met deze bijzonder hypothetische situatieschets te zeggen dat hun loyaliteit volledig bij Erdogan ligt en niet bij Nederland. Dat maakt deze rel schitterend duidelijk.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij denkt ook echt dat al die landen waar ze eerst doorheen moeten ze met open armen zullen ontvangen en vrije doortocht geven?
Nee hoor. Onze cultuur gaat sowieso veranderen. Sterker nog, die is al veranderd. Spastisch vasthouden aan nostalgisch idee van die cultuur is compleet debiel.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Je draait er om heen met goedkope vergelijkingen met het verleden. In het verleden zijn culturen ook vernietigd. Wil niet zeggen dat we het maar goed moeten vinden. Het gaat om het hier en nu, om het behoud van onze cultuur en onze etniciteit.
Qftquote:Op zondag 12 maart 2017 18:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee hoor. Onze cultuur gaat sowieso veranderen. Sterker nog, die is al veranderd. Spastisch vasthouden aan nostalgisch idee van die cultuur is compleet debiel.
Het enige wat mij betreft behouden moet worden, zijn onze normen en waarden. Helaas zijn dat juist de dingen die het hardste onder vuur liggen van cultuur-fetisjisten als jij.
Dat is een cultuur-marxistische visie. Het probleem is niet verandering, het probleem is dat minderheden de boel veranderen en overnemen. In Oost-Europa zijn nog gewoon tradities en cultuur. En waarom? Omdat ze daar niet cultuur-marxistisch zijn en niet heel Afrika hebben geïmporteerd.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee hoor. Onze cultuur gaat sowieso veranderen. Sterker nog, die is al veranderd. Spastisch vasthouden aan nostalgisch idee van die cultuur is compleet debiel.
Het enige wat mij betreft behouden moet worden, zijn onze normen en waarden. Helaas zijn dat juist de dingen die het hardste onder vuur liggen van cultuur-fetisjisten als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |