Nee ik ben zo'n naïeve GL'erquote:Op zondag 12 maart 2017 17:54 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
We stevenen op een burgeroorlog af en jij vindt het prima. Lekker VVD stemmen dus.
De islam is geen religie maar een ideologie zoals nazisme en communisme.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:54 schreef nuget het volgende:
[..]
Prima idee, behalve die onzin over de islam... Gaan we van alle christen gekkies dan eisen dat ze dat opgeven?
Wat is een facist?quote:Op zondag 12 maart 2017 17:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Je laat met dit soort opmerkingen zien dat je zelf een facist bent.
bullshit, dat geldt dan net zo voor alle andere vormen van geloof..quote:Op zondag 12 maart 2017 17:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De islam is geen religie maar een ideologie zoals nazisme en communisme.
De islam hoort niet in Europa.
We leven in een gaaf land inderdaad. Kinderen groeien niet meer op met tradities en folklore, cultuur is niet meer dan een aantal negers die op een trommel slaan of een rapper, maar verder gaat het prima hoor.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De ME moet er aan te pas komen, maar het gaat verder prima hoor.
Godsdienstvrijheid is prima, los van wat ik van religie vind. De islam is geen religie. Veel voorkomende denkfout is islam gelijk stellen aan christendom.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:56 schreef nuget het volgende:
[..]
bullshit, dat geldt dan net zo voor alle andere vormen van geloof..
Of alles verbieden of niks verbieden.
Oh dus elke keer als Feyenoord speelt is het ook de vooravond van een burgeroorlog?quote:Op zondag 12 maart 2017 17:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De ME moet er aan te pas komen, maar het gaat verder prima hoor.
Feyenoord = cultuurquote:Op zondag 12 maart 2017 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dus elke keer als Feyenoord speelt is het ook de vooravond van een burgeroorlog?
Of als er een random kraakpand ontruimd wordt.
Laat je niet zo opnaaien door die Turkse trollen.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En mij maar uitlachen als ik het over de mogelijkheid van burgeroorlog heb...
Het volgende moet gebeuren:
- Van elke Turk met dubbel paspoort moet het Nederlandse paspoort afgenomen worden
- In principe moeten de mensen waar het om gaat binnen 30 dagen vertrekken
- Ze kunnen permanent verblijf aanvragen op de volgende voorwaarden:
* Beheersing van de taal tenminste op B2 niveau.
* Afstand doen van de islam
* Nederland beschouwen als enige thuisland en als enige land waarvoor loyaliteit bestaat.
* Minimaal 10 jaar in Nederland, met eigen inkomen, geen (bijstands)uitkering
Ik denk dat jij je toch even moet gaan verdiepen in de Islam, je weet er blijkbaar niet zoveel over..quote:Op zondag 12 maart 2017 17:57 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Godsdienstvrijheid is prima, los van wat ik van religie vind. De islam is geen religie. Veel voorkomende denkfout is islam gelijk stellen aan christendom.
Ieder weldenkend mens weet dat je etnische botsingen niet kunt vergelijken met een stel dronken supporters of wat werkschuw tuig.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dus elke keer als Feyenoord speelt is het ook de vooravond van een burgeroorlog?
Of als er een random kraakpand ontruimd wordt.
Ik denk dat jij je moet verdiepen in de islam. Ik kan je Hans Jansen en Wim van Rooij aanraden.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:58 schreef nuget het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je toch even moet gaan verdiepen in de Islam, je weet er blijkbaar niet zoveel over..
Maar prima, je mag in nederland ook anti zijn.. daar is niks mis mee..
en nee ik ben geen moslim.
quote:Op zondag 12 maart 2017 17:59 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je moet verdiepen in de islam. Ik kan je Hans Jansen en Wim van Rooij aanraden.
Ik weet niet of jij de aangewezen persoon bent om te beoordelen wat een "weldenkend mens" wel of niet doet of denktquote:Op zondag 12 maart 2017 17:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens weet dat je etnische botsingen niet kunt vergelijken met een stel dronken supporters of wat werkschuw tuig.
Persoonlijke mening maakt even niet uit; etnische botsingen (zeker met groepen die een aanzienlijk deel van de bevolking vormen) kun je niet vergelijken met een simpel relletje.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de aangewezen persoon bent om te beoordelen wat een "weldenkend mens" wel of niet doet of denkt
Geïmporteerd stemvee van linkse partijen.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:00 schreef torentje het volgende:
Het zijn wel door de Turkse leiders geëxporteerde Turken die hier verblijven. Daar zit dus wel enige winst in. Toch.?
hahahahaaahaquote:Op zondag 12 maart 2017 17:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja GroenLinks-gezinnetjes met kinderen die Sem en Mila heten, daar win je de oorlog niet mee.
Deze man!quote:Op zondag 12 maart 2017 17:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En mij maar uitlachen als ik het over de mogelijkheid van burgeroorlog heb...
Het volgende moet gebeuren:
- Van elke Turk met dubbel paspoort moet het Nederlandse paspoort afgenomen worden
- In principe moeten de mensen waar het om gaat binnen 30 dagen vertrekken
- Ze kunnen permanent verblijf aanvragen op de volgende voorwaarden:
* Beheersing van de taal tenminste op B2 niveau.
* Afstand doen van de islam
* Nederland beschouwen als enige thuisland en als enige land waarvoor loyaliteit bestaat.
* Minimaal 10 jaar in Nederland, met eigen inkomen, geen (bijstands)uitkering
Man laat je toch niet zo bang maken, met je etnische botsingen.quote:Op zondag 12 maart 2017 18:01 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Persoonlijke mening maakt even niet uit; etnische botsingen (zeker met groepen die een aanzienlijk deel van de bevolking vormen) kun je niet vergelijken met een simpel relletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |