abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169467711
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Omdat het alleen maar slachtoffer-gejank is van mensen die het nooit hebben meegemaakt, maar wel hun identiteit er aan ontlenen en alle mislukkingen van hen zelf goedpraten.
Dus de dodenherdenking kan ook bijna afgeschaft. Niet veel mensen die WOII nog bewust hebben meegemaakt.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169467717
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eerst oppakken DNA en vingerafdrukken afnemen.
Kunnen er ook weer wat cold cases zaken opgelost worden.
En de schulden innen en schade vergoeden.

Kom ze zomaar in het vliegtuig zetten is wel erg makkelijk.
Hoe eerder ze weg zijn hoe beter. In het optimale geval is er een verdrag met het thuisland, zodat ze daar gestraft en berecht kunnen worden, maar zolang dat er niet is, is direct uitzetten het goedkoopst en gemakkelijkst.
pi_169467719
quote:
9s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:28 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wat een eng menneke ben jij.

zou echt professionele hulp zoeken als je dit allemaal meent voor er onschuldige slachtoffers vallen
Als mensen met zijn opvattingen hulp zouden moeten zoeken, ben ik bang dat we andere landen moeten vragen professioneel hulpverleners te sturen. Jan is heus niet de enige met dergelijke opvattingen en het is erg goedkoop om de zorgen van een deel van de Nederlandse bevolking te negeren en hun aandeel in de discussie te minimaliseren.
pi_169467723
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:31 schreef marsan het volgende:

[..]

Dus de dodenherdenking kan ook bijna afgeschaft. Niet veel mensen die WOII nog bewust hebben meegemaakt.
Dat is niet te vergelijken.
pi_169467732
quote:
7s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Telt dit als een officiële oorlogsverklaring?
Laar maar komme laat maar komme.. krijgen ze een tik op de reetos

pi_169467744
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:31 schreef marsan het volgende:

[..]

Die is allang afgeschaft. Het geen fluit met WO2 meer te maken.
pi_169467755
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Als mensen met zijn opvattingen hulp zouden moeten zoeken, ben ik bang dat we andere landen moeten vragen professioneel hulpverleners te sturen. Jan is heus niet de enige met dergelijke opvattingen en het is erg goedkoop om de zorgen van een deel van de Nederlandse bevolking te negeren en hun aandeel in de discussie te minimaliseren.
deadprez is duidelijk een linkse trol. Hij kan ook gewoon inhoudelijk discussiëren. Ik zal niet weten wat er zo fout is aan je land terug willen. Ik wil Nederland terug. Gekker kan ik het niet maken.
pi_169467766
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar er zijn weinig van die mensen met een rare huidskleur, uiteindelijk is dat het belangrijkst voor hem geloof ik
Maar het ging toch niet om huidskleur? Maar om etniciteit. Waarom zou hij zich dan mengen met een bevolking die voor 99% uit Oost-Slavische volken bestaat?
pi_169467772
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is niet te vergelijken.
Het voldoet aan je criteria waarom keti koto afgeschaft moet worden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169467795
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:33 schreef marsan het volgende:
keti koto
Eigenlijk zouden we keti koti om moeten vormen tot een feest waarin ALLE slavernij wordt herdacht, dus ook witte slavernij van horige boeren enzo.
pi_169467833
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:33 schreef vaduz het volgende:

[..]

Maar het ging toch niet om huidskleur? Maar om etniciteit. Waarom zou hij zich dan mengen met een bevolking die voor 99% uit Oost-Slavische volken bestaat?
Europeanen kunnen goed samen gaan. Daarnaast zijn er geen conflicterende cultuurverschillen. Met huidskleur heeft het niets te maken, maar met cultuur.
pi_169467852
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden we keti koti om moeten vormen tot een feest waarin ALLE slavernij wordt herdacht, dus ook witte slavernij van horige boeren enzo.
Of witte mensen die 70% belasting betalen om al die niet-westerse uitkeringstrekkers te onderhouden. Het is zo hypocriet allemaal. De vermeende schade van de slavernij is al meermaals afbetaald.
pi_169467870
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik zal niet weten wat er zo fout is aan je land terug willen.
Dat is harstikke fout, je bent dan een vuile kolonist. Een nazaat van de criminele V.O.C. Je dient je te schamen dat je een blanke man bent. De absolute macht hoort immers toe te komen aan panseksuele onzijdige halfmens-halfgiraffe personen in een rolstoel.

Dat dit kan in Nederland!!!!!!!!!!!
pi_169467887
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:36 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat is harstikke fout, je bent dan een vuile kolonist. Een nazaat van de criminele V.O.C. Je dient je te schamen dat je een blanke man bent. De absolute macht hoort immers toe te komen aan panseksuele onzijdige halfmens-halfgiraffe personen in een rolstoel.

Dat dit kan in Nederland!!!!!!!!!!!
Ohw is dat het. Sorry, niet goed opgelet op school.
pi_169467888
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:34 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Mss wel ja.
pi_169467916
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Of witte mensen die 70% belasting betalen om al die niet-westerse uitkeringstrekkers te onderhouden. Het is zo hypocriet allemaal. De vermeende schade van de slavernij is al meermaals afbetaald.
Moet je eens naar Zuid-Afrika kijken, een paar miljoen blanken leveren zo'n 70% van de belastinginkomsten op een bevolking van 50 miljoen mensen
  zondag 12 maart 2017 @ 19:37:37 #242
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169467921
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Omdat het alleen maar slachtoffer-gejank is van mensen die het nooit hebben meegemaakt, maar wel hun identiteit er aan ontlenen en alle mislukkingen van hen zelf goedpraten.
Dat doen ze niet hoor.

Overigens is het wel ironisch dat uitgerekend jij klaagt dat iemand de schuld voor dingen altijd buiten zichzelf zoekt.
pi_169467930
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Europeanen kunnen goed samen gaan. Daarnaast zijn er geen conflicterende cultuurverschillen. Met huidskleur heeft het niets te maken, maar met cultuur.
Precies Europeanen kunnen zich goed aanpassen. Dus het probleem zit hem eigenlijk in niet-Europeanen die zich niet kunnen aanpassen en landje komen pikken.
pi_169467950
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Moet je eens naar Zuid-Afrika kijken, een paar miljoen blanken leveren zo'n 70% van de belastinginkomsten op een bevolking van 50 miljoen mensen
Dat soort 'racistische' opmerkingen worden volledig uit elke discussie weggehouden.
Of weggeredeneerd: Dit toont aan dat kolonisme nog springlevend is, die blanken buiten de zwarten uit, etc..
  zondag 12 maart 2017 @ 19:38:56 #245
455560 Logic91
Always stay rational
pi_169467963
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 18:07 schreef deadprez het volgende:

[..]

hoop echt voor je dat je een troll bent

en voor de mensen in je omgeving
Haha, die man spoort echt niet. ''Niet-westerse allochtonen zijn één groep.'' Lekker generaliseren want enigszins nuanceren is te veel gevraagd. :')
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_169467965
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

Precies Europeanen kunnen zich goed aanpassen. Dus het probleem zit hem eigenlijk in niet-Europeanen die zich niet kunnen aanpassen en landje komen pikken.
Klopt. En die wil ik hier weg hebben. Dat is wat ik steeds zeg.
  zondag 12 maart 2017 @ 19:39:13 #247
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169467968
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

deadprez is duidelijk een linkse trol. Hij kan ook gewoon inhoudelijk discussiëren. Ik zal niet weten wat er zo fout is aan je land terug willen. Ik wil Nederland terug. Gekker kan ik het niet maken.
Over inhoudelijk discussiëren gesproken: krijg ik van jou nog een bron waarin Klaver zegt dat immigratie voor GroenLinks onbeperkt moet zijn?
pi_169467988
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Over inhoudelijk discussiëren gesproken: krijg ik van jou nog een bron waarin Klaver zegt dat immigratie voor GroenLinks onbeperkt moet zijn?
http://www.elsevier.nl/ne(...)-migranten-2758900W/
pi_169467993
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat soort 'racistische' opmerkingen worden volledig uit elke discussie weggehouden.
Of weggeredeneerd: Dit toont aan dat kolonisme nog springlevend is, die blanken buiten de zwarten uit, etc..
Er bestaat niet zoiets als een discussie met de figuren waarmee jij dat probeert te bewerkstelligen. Het enige wat nog rest is met feiten slaan, voor de rest zoeken ze het, met al hun gebreken, maar uit.
  zondag 12 maart 2017 @ 19:41:11 #250
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169468015
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:37 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De elite betaalt de meeste belastingen. Dat is hier ook zo hoor, alleen leunt die elite hier niet op racistisch overheidsbeleid uit de vrij recente geschiedenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')