deze kent bijna niemand nog, zondequote:
het laatste stukje van de tekst dan...quote:Op zondag 12 maart 2017 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ons trouwliedje![]()
![]()
Stond ook op de trouwkaart.
Mooiquote:Op zondag 12 maart 2017 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ons trouwliedje![]()
![]()
Stond ook op de trouwkaart.
Goede aanvulling.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
het laatste stukje van de tekst dan...
quote:Op zondag 12 maart 2017 14:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi![]()
Hebben jullie elkaar door de muziek leren kennen?
dit stukje:quote:Op zondag 12 maart 2017 14:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
het laatste stukje van de tekst dan...
ninja editquote:
quote:Op zondag 12 maart 2017 14:29 schreef livelink het volgende:
[..]
ninja edit![]()
En het stond er juist zo leuk.
Ze twijfelden al of het door zou gaan, of niet.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wij kwamen pas bij laatste stukje in de trouwzaal, de mensen hebben best lang moeten wachten. En niemand die kende dit nummer.
Wij hadden ook ooit kaartjes voor een concert van R.E.M. in Utrecht. Dat ging toen niet door wegens ziekte van één van de bandleden. We waren al in Utrecht toen we het hoorden. En daarna zijn we nooit meer gegaan. Ik weet eigenlijk niet meer of we het geld terug hebben gehad of dat we niet konden bij het inhaalconcert. In ieder geval hebben we R.E.M. dus uiteindelijk nooit gezienquote:
quote:Op zondag 12 maart 2017 14:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze twijfelden al of het door zou gaan, of niet.
daar had ik ook kaartjes voor... anders had ik ze 9 keer live gezienquote:Op zondag 12 maart 2017 14:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hadden ook ooit kaartjes voor een concert van R.E.M. in Utrecht. Dat ging toen niet door wegens ziekte van één van de bandleden. We waren al in Utrecht toen we het hoorden. En daarna zijn we nooit meer gegaan. Ik weet eigenlijk niet meer of we het geld terug hebben gehad of dat we niet konden bij het inhaalconcert. In ieder geval hebben we R.E.M. dus uiteindelijk nooit gezien
nee ze kwamen toen jaren later pas. HMH en Tivoli. Ik was erbij in Tivoliquote:Op zondag 12 maart 2017 14:34 schreef livelink het volgende:
Oh ja, toch nog even opgezocht. Geen vervangend concert inderdaad
http://www.volkskrant.nl/(...)kte-bassist~a393589/
Als ze het al dachten, hebben ze het nooit uitgesproken.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze twijfelden al of het door zou gaan, of niet.
Jammer dat je ze nooit hebt gezien. Het was echt een goede live band.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hadden ook ooit kaartjes voor een concert van R.E.M. in Utrecht. Dat ging toen niet door wegens ziekte van één van de bandleden. We waren al in Utrecht toen we het hoorden. En daarna zijn we nooit meer gegaan. Ik weet eigenlijk niet meer of we het geld terug hebben gehad of dat we niet konden bij het inhaalconcert. In ieder geval hebben we R.E.M. dus uiteindelijk nooit gezien
Band zegt me zo niets.quote:Op zondag 12 maart 2017 14:38 schreef peaceman het volgende:
hierna World van Five for fighting Livelink
graag gedaanquote:Op zondag 12 maart 2017 14:39 schreef MaryMouse het volgende:
Peace dank voor de leuke afwisselende muziekjes![]()
Ik ga even op de bank crashen![]()
denk niet dat ik magquote:Op zondag 12 maart 2017 14:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Tenzij dat peace wilt doordraaien, wil ik het wel overnemen.
quote:Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk niet dat ik mag![]()
kijkt lief naar Diaan![]()
zat bij de serie Jerichoquote:Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef livelink het volgende:
Erg mooi Peaceman![]()
Volgens mij kende ik het wel, vooral dat history starts now doet een bel rinkelen.
quote:Op zondag 12 maart 2017 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
denk niet dat ik mag![]()
kijkt lief naar Diaan![]()
Die is met zijn vogels in de weer volgens mij.quote:
Buiten dat, nieuwe DJ > draaiende DJ na 2 uur of meer.quote:
ook dat ja.. maar hij vroeg het zo netjesquote:Op zondag 12 maart 2017 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Buiten dat, nieuwe DJ > draaiende DJ na 2 uur of meer.
quote:Op zondag 12 maart 2017 14:46 schreef peaceman het volgende:
ik ben overtuigd met argumenten (bah!) dat het beter is dat ik stop
Ik kom er vaak achter dat dat half uurtje extra vaak verrassende dingen oplevert,quote:Op zondag 12 maart 2017 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Buiten dat, nieuwe DJ > draaiende DJ na 2 uur of meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |