Noop die nog niet. Zal het hem zo zeggen. Maar gisteravond werkte VLC nog gewoon bij hem, en zover ik weet is er niets aan de serverkant veranderd waardoor het niet meer zou kunnen werken.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft hij Exaile ook geïnstalleerd? werkt hier prima.
ik vond winamp ook top destijds!quote:Op zondag 12 maart 2017 13:18 schreef Rafeiro het volgende:
Winamp blijft qua muziekspeler nog altijd mijn favoriet, maarja denk niet dat daar een directe linux port voor is
De rest van je internet werkt wel langer?quote:Op zondag 12 maart 2017 13:17 schreef Melting het volgende:
Wel vreemd. Zowel bij Foobar, Winamp, VLC.. stopt na 5 seconden met spelen.
quote:Op zondag 12 maart 2017 13:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De rest van je internet werkt wel langer?
wel een lekker liedjequote:Op zondag 12 maart 2017 13:20 schreef livelink het volgende:
Wat een tekst![]()
Nooit eerder bewust naar geluisterd, eigenlijk.
Al gedaan, maar nope.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:19 schreef Rafeiro het volgende:
en anders eens:
Win+R
cmd
ipconfig /release
ipconfig /renew
en dan nog eens proberen?
quote:Op zondag 12 maart 2017 13:21 schreef Rafeiro het volgende:
Geen portforwarding of mapping die kan storen op poort 8000?
quote:
In de firewall van je router iets dat per abuis stoort?quote:
Ken haar niet, maar een flink oeuvre volgens wikipedia. (heb niks met Nederlandse film)quote:
beter dan dit kon ik als eerbetoon niet vindenquote:
quote:Op zondag 12 maart 2017 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
beter dan dit kon ik als eerbetoon niet vinden
Geen idee. Ik weet wel dat ik blij zal zijn als mijn huiskamer straks opnieuw is ingericht zoals ik het wil hebben.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In de firewall van je router iets dat per abuis stoort?
Ik begin maar random dingen te roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |