Je kan even inloggen op je router en kijken of daar restricties staan ofzo.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik blij zal zijn als mijn huiskamer straks opnieuw is ingericht zoals ik het wil hebben.
Maar daar gaat nog wel een maand of misschien 2 maanden overheen.
quote:Op zondag 12 maart 2017 13:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik blij zal zijn als mijn huiskamer straks opnieuw is ingericht zoals ik het wil hebben.
Maar daar gaat nog wel een maand of misschien 2 maanden overheen.
Denk niet dat daar het probleem zal zitten. Ik snap het niet omdat Lucky sinds vanochtend ook problemen heeft en het bij mij nog gewoon werkt (alleen via de browser niet meer). We zitten achter dezelfde ongewjizigde routerquote:Op zondag 12 maart 2017 13:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je kan even inloggen op je router en kijken of daar restricties staan ofzo.
Nooit van gehoordquote:
Dan staat mijn computerhoek in de huiskamer.quote:
Is er een Windows update geweest? Die een of andere driver heeft .... oh wacht... lucky heeft linux.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk niet dat daar het probleem zal zitten. Ik snap het niet omdat Lucky sinds vanochtend ook problemen heeft en het bij mij nog gewoon werkt (alleen via de browser niet meer). We zitten achter dezelfde ongewjizigde router
Ze dacht nog niet aan stoppen....quote:
Zozo, flink aan het hobbyën dus?quote:Op zondag 12 maart 2017 13:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan staat mijn computerhoek in de huiskamer.
Mijn huidige hobbykamer werd te klein.
Niet bepaald. Maar het kamertje was sowieso redelijk vol. Straks kan ik mijn 2 extra printers ook kwijt.quote:
quote:
3D printers?quote:Op zondag 12 maart 2017 13:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar het kamertje was sowieso redelijk vol. Straks kan ik mijn 2 extra printers ook kwijt.
Ik niet.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:38 schreef peaceman het volgende:
iemand bezwaar als ik er zo nog een uurtje aan vastplak?
Nee joh!quote:Op zondag 12 maart 2017 13:38 schreef peaceman het volgende:
Nee hoorquote:Op zondag 12 maart 2017 13:38 schreef peaceman het volgende:
Nou.....quote:Op zondag 12 maart 2017 13:38 schreef peaceman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik ben wel aan het genieten van de muziekquote:Op zondag 12 maart 2017 13:38 schreef peaceman het volgende:
quote:
quote:Op zondag 12 maart 2017 13:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou.....te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Wat staat er eigenlijk in je UI? Ik zie niet goed wat het voorstelt.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het genieten van de muziek
Maar die hobby is fotografie of oorlog gebeuren? Weet even geen betere verwoordingquote:
Mensen hand in hand over de aardbolquote:Op zondag 12 maart 2017 13:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk in je UI? Ik zie niet goed wat het voorstelt.
een soort group lovequote:Op zondag 12 maart 2017 13:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen hand in hand over de aardbol
Iets wat ver van de realiteit staat dusquote:
De hobby waar ik het nu over had, is gewoon computergebeuren.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar die hobby is fotografie of oorlog gebeuren? Weet even geen beter verwoording
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Nou ik heb wat films gezienquote:Op zondag 12 maart 2017 13:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iets wat ver van de realiteit staat dus
quote:Op zondag 12 maart 2017 13:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iets wat ver van de realiteit staat dus
quote:Op zondag 12 maart 2017 13:42 schreef Fogel het volgende:
Lekker muziek voor een luie zondag die eigenlijk niet zo lui moet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga dan ook gewoon op tijd naar huis.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Lekker muziek voor een luie zondag die eigenlijk niet zo lui moet zijn.Je bent er te oud voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Middag
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Was daar geen overleg over geweest?quote:Op zondag 12 maart 2017 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan dus een uur later boodschappen doen. Prima, kan ik nog even eerder uit brakken. En was vouwen...
Lekker muziek voor een luie zondag die eigenlijk niet zo lui moet zijn.Ja ik herken het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
quote:Op zondag 12 maart 2017 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan dus een uur later boodschappen doen. Prima, kan ik nog even eerder uit brakken. En was vouwen...
Mja, had geen zin om alleen bergop te sjouwen en de groep die dezelfde kant op ging vertrok laat.quote:Op zondag 12 maart 2017 13:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga dan ook gewoon op tijd naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |