Deze SC leeft dan ook vooral 's nachts.quote:Op maandag 13 maart 2017 13:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nooit wenst iemand je een goedemorgen terug.
nou dat merk ikquote:Op maandag 13 maart 2017 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze SC leeft dan ook vooral 's nachts.
Neequote:
Hoi HZAWquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom even hoi zeggen dan jonge!
Ach, zo erg gemist word ik ook weer nietquote:
ik mis je wel beetjequote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, zo erg gemist word ik ook weer niet
En ik heb even andere reten te doen
Ahw, m'n DM staat open hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2017 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mis je wel beetje
gewoon iemand die beetje normaal doet
er werd een linkse geslooptquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee debatten zijn tergen saai en zinloos.
Dat is dan toch wel goed.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had beter gekund denk ik
Maar volgende week tweede gesprek
Klinkt meer als een bingo voor een debat. Maar wie weetquote:
Oh. Maar lijkt het je wel wat?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee zo'n boeiende baan is het ook niet
het gaat over de hele verkiezingsavond hequote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:57 schreef Flippiee het volgende:
Klinkt meer als een bingo voor een debat. Maar wie weet
Ohhhh dan doe ik mee. Moet ik dan in VBL SC posten?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het gaat over de hele verkiezingsavond he
nee in VKZ maar misschien ook VBL SC Kunnen we het bijhoudenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhh dan doe ik mee. Moet ik dan in VBL SC posten?
Top zal ik doenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee in VKZ maar misschien ook VBL SC Kunnen we het bijhouden
is wel verstandig beetje door te groeienquote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt meer als een bingo voor een debat. Maar wie weet
[..]
Oh. Maar lijkt het je wel wat?
Ik heb de cola en de nootjes al binnen, al weet ik nog niet of ik kan kijken.quote:
Ik ben ziek en morgenavond waarschijnlijk alleen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de cola en de nootjes al binnen, al weet ik nog niet of ik kan kijken.
Matig man.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ziek en morgenavond waarschijnlijk alleen.
Ik moet het met bouilion en instant noodles doen.
Keel ontsteking of griep sinds zondagavond.quote:
Denk met de meeste stemmenquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zou het grappigste zijn qua scenario wat morgen kan gebeuren
Het zou eigenlijk nog wel heel erg grappig ook zijn.quote:
Of Denk en PVV.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk nog wel heel erg grappig ook zijn.
Volgens mij wint Rutte best wat vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Als PVV totaal gepakt wordt door VVD zou ik ook erg komisch zijn
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of Denk en PVV.
Dan meld ik me per direct bij je aan als nanny en wil ik best zwart werken na brexit
dat wel jaquote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Pvv grootste partij gaat echt mooie beelden opleveren
Eerder zure NWS-fokkers die hopen op een revolutie zien afdruipenquote:
Vvd lijkt groots te winnen. Pvv en pvda falenquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrinden.
Hoe waren de verkiezingen? Hele dag op stap geweest, dus weet van niks.
Eigen partij?quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
4 zetels erbij
En je eigen partij van 40 naar 9
82%. Pittig hoogquote:Op woensdag 15 maart 2017 20:47 schreef Fok-it het volgende:
Mooi opkomstpercentage lijkt het te worden![]()
Niet-stemmers
En 4 zetels erbij zal niet als overwinning gezien worden. Gewoon weer in elkaar gezakt na een hoop geschreeuw. Zoals altijd. Maar ze kunnen weer 4 jaar schreeuwen in de oppositiequote:Op woensdag 15 maart 2017 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
4 zetels erbij
En je eigen partij van 40 naar 9
Ik stem geen pvda?quote:
Sympathieker dan Samson jaquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind het stiekem beetje sneu voor Asscher. Best een sympathieke man
Hij accepteert de nederlaag wel in stijl. Dat moet gezegd worden.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:18 schreef Flippiee het volgende:
heb flesje wijn gekochtquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet ontkennen dat ik eventjes ga rukken omdat de PvdA op 9 staat. Hnnggg.
Omdat je 1,50 bent?quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb flesje wijn gekocht
Moest id laten zien
haha baby facequote:Op woensdag 15 maart 2017 22:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb flesje wijn gekocht
Moest id laten zien
Ik hoop dat hij goed slaapt.quote:Op woensdag 15 maart 2017 22:18 schreef Flippiee het volgende:
zie snapchatquote:Op woensdag 15 maart 2017 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Al ben ik bang van niet
[..]
Pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |