Zoals altijd weer was het .......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zoals altijd weer was het .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Zal ik dan zeggen wie het níet waren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Ik ga morgen na mijn golfwedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je het niet weten of ga je nog kijken ?
Ik verklap het niet hoorquote:
Hij zong ook 'Ze nemen me eindelijk mee hihi haha' .quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ik dan zeggen wie het níet waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ken uw klassiekersquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hij zong ook 'Ze nemen me eindelijk mee hihi haha' .
Ja en dan denken dat je de uitslag nog niet gehoord of gelezen hebt ...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga morgen na mijn golfwedstrijd kijken
Ik luister juist ook als een soort kop-in-het-zand-tactiek. Ik wil de rellen even buitensluitenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister nog steeds, maar word wat afgeleid door de rellen in Rotterdam, sorry
Zijn die rellen niet ontstaan omdat je de radio wat hard aan hebt staan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik luister nog steeds, maar word wat afgeleid door de rellen in Rotterdam, sorry
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn die rellen niet ontstaan omdat je de radio wat hard aan hebt staan?
Ow, mijquote:
quote:
die ouwe golfers kijken niet johquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan denken dat je de uitslag nog niet gehoord of gelezen hebt ...
Zou ook maar zo kunnen. Is al eens eerder gebeurd. Knokkels heeft toen nog verslag gedaan van de oproer...quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn die rellen niet ontstaan omdat je de radio wat hard aan hebt staan?
Hoi Tunedquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:51 schreef Tuned22 het volgende:
14![]()
Loopt de (periscope) stream bij jou ook steeds vast Elf..?
Is ze na die relatie zo gaan zingen?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:51 schreef Dj_Vout het volgende:
Een dartmaat van me heeft vroeger nog een kortstondige relatie gehad met de zangeres die hierna komt.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is ze na die relatie zo gaan zingen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is ze na die relatie zo gaan zingen?
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:53 schreef livelink het volgende:
Lenny Kuhr moet dit zijn. Het nummer ken ik verder niet.
Ja, je hebt gelijk. Dacht het ook en Vout zegt ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:53 schreef livelink het volgende:
Lenny Kuhr moet dit zijn. Het nummer ken ik verder niet.
Je hebt een van Goghje gedaan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:53 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hoiiiik luister ook met een half oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |