Tenminste wel de goede kleur.quote:Op maandag 13 maart 2017 00:59 schreef Barrah het volgende:
[..]
We weten allemaal dat Braad vroeg of laat over moet op deze wereld als hij zo doorgaat
[ afbeelding ]
Was.quote:Op maandag 13 maart 2017 03:37 schreef chroestjov het volgende:
Deze keer is de hele stream achteraf te bekijken.
Nee joh, net geweest. Tot 10 maart 2018 zit daar weer APK opquote:Op maandag 13 maart 2017 11:11 schreef Welvaert het volgende:
De rooooover die moet voor de aaaapeeeekaaaa
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2017 18:14 schreef Chai het volgende:
Is hij daarmee gestopt voor of na Patricia Paay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet eens normale tijden aanhouden.quote:Op maandag 13 maart 2017 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Gisteren een livestream geweest. Niet te inhalig worden nu hoor.
Valt niet mee voor een werkeloze.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij moet eens normale tijden aanhouden.
Hij heeft niets te klagen, wij betalen hem immers.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Valt niet mee voor een werkeloze.
Als ie slim is houdt ie zo rond 19-20u aan. Kinders op bed en lekker uitbuiken met een Bradvlog!quote:Op maandag 13 maart 2017 19:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hij moet eens normale tijden aanhouden.
[..]Voor iemand die met 100% zekerheid niet meeleest, is hij wel erg goed op de hoogte van wat hier allemaal wordt gedeponeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Mijn naam wordt niet genoemd.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor iemand die met 100% zekerheid niet meeleest, is hij wel erg goed op de hoogte van wat hier allemaal wordt gedeponeerd.
Jeetje, dat hoef je toch niet steeds te herhalen? Hij heeft al 100x gezegd dat hij hier meeleest en als er hier een vraag gesteld wordt dan geeft hij daar ook gewoon antwoord op in de live vlogs. Wordt een beetje een langspeelplaat zo.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Voor iemand die met 100% zekerheid niet meeleest, is hij wel erg goed op de hoogte van wat hier allemaal wordt gedeponeerd.
Hij heeft al meerdere keren laten weten wel mee te lezen.quote:Op maandag 13 maart 2017 19:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]Ik dacht dat hij niet meelas op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 maart 2017 20:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Jeetje, dat hoef je toch niet steeds te herhalen? Hij heeft al 100x gezegd dat hij hier meeleest en als er hier een vraag gesteld wordt dan geeft hij daar ook gewoon antwoord op in de live vlogs. Wordt een beetje een langspeelplaat zo.
Ik zie al wat het probleem is, ik heb over de notificatie dat hij zijn standpunten omtrent dit vraagstuk weer eens heeft aangepast heen gelezen.quote:Op maandag 13 maart 2017 20:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft al meerdere keren laten weten wel mee te lezen.
Precies. Nu moet ik zeggen dat ik dan ook meestal niet kan omdat ik dan weg ben, maar dat is mijn eigen keuze. Alleen iedere keer pas rond 12 streamen gaat nergens over. We moeten dat hobby'en van Bradley wel allemaal financieren en daarvoor moet ik wel tijdig de ogen sluitenquote:Op maandag 13 maart 2017 19:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ie slim is houdt ie zo rond 19-20u aan. Kinders op bed en lekker uitbuiken met een Bradvlog!
[..]Dat moet dan wel een heel speciale e36 zijn. Geen electronica behalve de abs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks interessants hier.
Arme Ad, ik zal hem morgen eens opzetten bij de koffie. Alsof een vriend op de bank bij me zit.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 01:23 schreef Simterklaas het volgende:
Ad kwam vroeger op het naaktstrand en hij kon gisteren niet in slaap komen, want hij had last van zijn anus en zijn linker voet jeukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 07:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
OK ik hou op, deze gaat te ver![]()
Hoe noem je een Braddie die alleen nog maar natuurlijke voeding eet?Zijn dit serieus vragen die je moet stellen gast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is hier goed/leuk aan?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:44 schreef cherrycoke het volgende:
ongelofelijk wat goed, hoe krijgt hij het steeds voor elkaar
de manier hoe hij dingen laat zien, de flow van het filmpje, de shots die hij maakt met zijn drone, de uitleg die hij doet voordat hij het überhaupt gefilmd heeft.quote:
Ja leuk maar inhoudelijk is er niks aan.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
de manier hoe hij dingen laat zien, de flow van het filmpje, de shots die hij maakt met zijn drone, de uitleg die hij doet voordat hij het überhaupt gefilmd heeft.
Gastquote:Op dinsdag 14 maart 2017 14:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja leuk maar inhoudelijk is er niks aan.
ik zie een braadneus, is dit familie van onze vlezige vriend?quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:44 schreef cherrycoke het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 06:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat is er verkeerd aan deze zin:
Dat Ad patat at.FritesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel erg kinderachtig dat je een oude, zielige man op internet belachelijk aan het maken bent. laat ad toch gewoon in zijn waarde. beetje insinueren dat ad rare dingen met zijn doekjes doet, bah walgelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zijn dat voor doekjes en vooral: wat zit erop?
Die man kan zo goed editen, kan zich echt meten met de filmwereld top.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:44 schreef cherrycoke het volgende:
Dude heb zitten kijken maar het gaat nergens over. Kijk liever Bradge. Die is ook nog authentiek.quote:
Met een aardig budget en veel externe hulp.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 13:44 schreef cherrycoke het volgende:
Hij had best even een schone handdoek kunnen pakken of deze uit het zicht van de camera kunnen leggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 16:50 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
heel erg kinderachtig dat je een oude, zielige man op internet belachelijk aan het maken bent. laat ad toch gewoon in zijn waarde. beetje insinueren dat ad rare dingen met zijn doekjes doet, bah walgelijk.
Dit dus. In combinatie met de vele uitleg over zijn aambeien en zijn anus zouden die vieze doekjes best iets anders kunnen suggereren dan dat hij geknoeid heeft met eten.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij had best even een schone handdoek kunnen pakken of deze uit het zicht van de camera kunnen leggen.
uiteraard snapt de die hard braadvlog topic volger dat dit een sarcastische reactie was op moraalridder SVquote:Op dinsdag 14 maart 2017 20:41 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij had best even een schone handdoek kunnen pakken of deze uit het zicht van de camera kunnen leggen.
Wie is Pieter Visser? En waarom post je over hem? Wij caren enkel om Bradge.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:33 schreef Simterklaas het volgende:
Slecht nieuws voor Pieter Visser:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie is Pieter Visser? En waarom post je over hem? Wij caren enkel om Bradge.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens, dit kan alleen maar kut zijn.
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Bradge. Geen tijd voor die andere faalhazen.
Alleen als hij een woedeaanval krijgt, dan gaat hij het partijkartel slopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:38 schreef Wereldgozer het volgende:
Gaat Braddie stemmen morgen? Heeft toch de hele dag niks te doen.
Gaten in de muur van de TK.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen als hij een woedeaanval krijgt, dan gaat hij het partijkartel slopen.
Zodra een partij het in zijn bolle kop haalt om met de Wajong te fucken rolt Braddie zo het gebouw binnen en hoekt alle ruimtes helemaal de tering in.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 23:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alleen als hij een woedeaanval krijgt, dan gaat hij het partijkartel slopen.
Lijkt veel te veel op werken.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:39 schreef LurkJeRot het volgende:
Braddie gaat uiteraard niet stemmen, dat is hem veel te veel gedoe.
Nee hij stemt niet omdat hij zich niet heeft ingelezen. Daar heeft hij namelijk geen tijd voor.quote:Op woensdag 15 maart 2017 10:39 schreef LurkJeRot het volgende:
Braddie gaat uiteraard niet stemmen, dat is hem veel te veel gedoe.
Dat is ook een mogelijke verklaring jaquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee hij stemt niet omdat hij zich niet heeft ingelezen. Daar heeft hij namelijk geen tijd voor.
of zo'n smoesje dat hij tijdens het inpakken zijn stem is kwijt geraakt ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijke verklaring ja
https://giphy.com/create/gifmakerquote:Op woensdag 15 maart 2017 11:32 schreef IJsmuts het volgende:
vanavond hopelijk geen braadvlog, wil graag dionne kijken![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)__voor_Dionne__.html
iemand die een gifje kan maken als ze zo leuk kijkt en wijst
quote:Op woensdag 15 maart 2017 11:35 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
https://giphy.com/create/gifmaker
Jammer, hoop op een spoedige terugkeer van Pieters reviews en z'n moeder.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 22:33 schreef Simterklaas het volgende:
Slecht nieuws voor Pieter Visser:
[ afbeelding ]
Het blijft wel bizar dat ie 2 miljoen dollar kreeg voor die serie die hij met zijn broer filmde. En nog vreemder 25 miljoen van CNN. Ik kijk nu niet meer zo veel van hem, eerder wel, maar dat begon ook van hetzelfde te worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2017 19:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Met een aardig budget en veel externe hulp.
quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:01 schreef Simterklaas het volgende:
Ja ja, Ad heeft het over mij en luistert naar mij
Geweldig dit. Hij zou natuurlijk ook gewoon niet half-liggend kunnen eten.quote:Op donderdag 16 maart 2017 01:01 schreef Simterklaas het volgende:
Ja ja, Ad heeft het over mij en luistert naar mij
quote:Op dinsdag 14 maart 2017 21:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Dit dus. In combinatie met de vele uitleg over zijn aambeien en zijn anus zouden die vieze doekjes best iets anders kunnen suggereren dan dat hij geknoeid heeft met eten.
Waar ze ook VVD hebben gestemdquote:Op donderdag 16 maart 2017 15:29 schreef chroestjov het volgende:
De bevolking van Hilversum heeft met een grote voorkeur voor de VVD zeer duidelijk laten weten dat ze Braddie liever kwijt dan rijk zijn en niet kunnen wachten totdat hij vertrokken is naar Nieuw-Loosdrecht.
Maar niet wegens Braddie aangezien ze nog geen kennis hebben gemaakt met deze Hilversumse vlogger.quote:
Tuurlijk wel. Heel Wijdemeeren leest mee hier!quote:Op donderdag 16 maart 2017 15:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar niet wegens Braddie aangezien ze nog geen kennis hebben gemaakt met deze Hilversumse vlogger.
Joe, tot morgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2017 00:03 schreef BalotelliFan het volgende:
Braddie als je dit leest, gefeliciteerd.
Na 7 maanden stop ik met het volgen van je.
Wordt dagelijks voorzien van kwalitatief hoogstaande content:quote:Op vrijdag 17 maart 2017 08:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Is het YouTube-account weer verwijderd ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |