Ik vind het fantastischquote:
mwa, nee gewoon een sukkelquote:
Held? Hij had het daar gewoon kunnen weten, en hij wist toch achteraf dat die 750 diehij had gezien waar al iemand geweest was niet ingebeld was? Nu helpt het wel om een held te zijn als je een beetje dom bent, maar ik vind het eerder een sukkel dan een held, die hulpmol.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Held? Hij had het daar gewoon kunnen weten, en hij wist toch achteraf dat die 750 diehij had gezien waar al iemand geweest was niet ingebeld was? Nu helpt het wel om een held te zijn als je een beetje dom bent, maar ik vind het eerder een sukkel dan een held, die hulpmol.
Dát is het geheim van montage, my friend. Grote kans dat hij er wel nog over nagevraagd heeft, maar dat hebben ze natuurlijk niet uitgezonden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Held? Hij had het daar gewoon kunnen weten, en hij wist toch achteraf dat die 750 diehij had gezien waar al iemand geweest was niet ingebeld was? Nu helpt het wel om een held te zijn als je een beetje dom bent, maar ik vind het eerder een sukkel dan een held, die hulpmol.
ja het gelul vooraf is te lang tegenwoordigquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:29 schreef Moira. het volgende:
Toch wel leuke beelden, jammer dat er maar heel weinig tijd is voor die beelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |