Mannen..wat heb je eraan?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:
Gisteravond lekte de WC in de badkamer ineens heel erg.
Terwijl de mannen naar de stad zijn (shoppen) de boel maar eens bekeken en het probleem opgelost.
Het juiste ringetje had ik bij toeval in huis, dat dan wel weer
Bovendien zou die bijeenkomst vandaag zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:01 schreef remlof het volgende:
Ik denk niet dat de reactie van de regering op Turkije iets met de komende verkiezingen te maken heeft.
Een andere reactie is gewoon niet mogelijk, je laat je niet bedreigen met economische sancties als een andere regering geen campagne mag voeren in jouw land.
Waar heb je mannen voor nodig als je Leandra hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:54 schreef Leandra het volgende:
Gisteravond lekte de WC in de badkamer ineens heel erg.
Terwijl de mannen naar de stad zijn (shoppen) de boel maar eens bekeken en het probleem opgelost.
Het juiste ringetje had ik bij toeval in huis, dat dan wel weer
Om te shoppen blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waar heb je mannen voor nodig als je Leandra hebt
Ja, het is ook de eerste campagne waarin de PvdA überhaupt geen rol meer speelt; positief noch negatief.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:50 schreef Tijger_m het volgende:
Interview in de VK met Asscher was weer tenenkrommend.
Dit is tekenend:
Er is steeds gezegd: lagere inkomens worden bijna volledig gecompenseerd door de zorgtoeslag en gemeentelijke regelingen. Staat u daar nu niet meer achter?
'Dat is wel waar, maar het eigen risico speelt toch een rol in de beleving van mensen...'
Wie is uw grootste electorale concurrent?
'De thuisblijver. Veel linkse kiezers zitten te twijfelen en komen uiteindelijk niet van de bank. Dan kun je na de verkiezingen van een koude kermis thuiskomen met een rechts kabinet.'
En van de andere lijsttrekkers?
'De thuisblijver, serieus. Ik houd het bij dit antwoord.'
Ja, daar zijn ze goed in, ze hebben voor de zekerheid ook al in de speelgoedwinkel gekeken wat Soneal wil hebben als hij z'n zwemdiploma haalt, hij moet nog proefzwemmen, en voor mijn gevoel is hij nog niet aan afzwemmen toe (pas 3 lessen met kleren aan gezwommen)quote:
U verspreid het humanistische gedachtegoed in het Midden-Oosten?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Hop, weer een stad verlicht. Op naar de volgende!
Ik zie een links kabinet ook steeds verder naderen. Niet dankzij de PvdA, maar ze zullen er wel deel van uitmaken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, het is ook de eerste campagne waarin de PvdA überhaupt geen rol meer speelt; positief noch negatief.
Buma blijft herhalen dat hij daar geen zin in heeft. Ik vraag me wel af of hij dat nog steeds zegt als het zijn enige kans is om premier te worden (bijvoorbeeld omdat VVD maar heel iets groter is).quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zie een links kabinet ook steeds verder naderen. Niet dankzij de PvdA, maar ze zullen er wel deel van uitmaken.
Door Brabant op het moment.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
U verspreid het humanistische gedachtegoed in het Midden-Oosten?
Ik mis de échte strijdkracht bij Buma.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Buma blijft herhalen dat hij daar geen zin in heeft. Ik vraag me wel af of hij dat nog steeds zegt als het zijn enige kans is om premier te worden (bijvoorbeeld omdat VVD maar heel iets groter is).
Het kabinet wordt VVD/D66/GL/CDA.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:17 schreef KetchupFTW het volgende:
Maargoed, VVD+CDA+D66+PvdA is natuurlijk ook nog een reeel scenario.
Welke partijen zitten in dat linkse kabinet?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zie een links kabinet ook steeds verder naderen. Niet dankzij de PvdA, maar ze zullen er wel deel van uitmaken.
D66 wil natuurlijk GL erbij, zodat ze zelf niet de meest linkse zijn.quote:
SGP onderdeel van een links kabinet lijkt mij echt fucking hilarisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke partijen zitten in dat linkse kabinet?
VVD, SGP en PVV dus niet, nou, dan heb je nog maar een marge van 15-20 zetels.
Zeg je wel heel stellig. Heb je achtergrondinformatie?quote:
Alle linkse partijen met steun van het CDA en D66.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke partijen zitten in dat linkse kabinet?
VVD, SGP en PVV dus niet, nou, dan heb je nog maar een marge van 15-20 zetels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |