Jules Deelder is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Rotterdam is de anus van Europa.
Erg jammer dat je dit niet gedaan hebtquote:Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ook naar Rotterdam kunnen gaan
Onzin, ik heb meegedaan bij deze peiling.quote:
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als mod niet schijtlollig gaan doen in dit serieuze deel he
Nou nou nouquote:Op maandag 13 maart 2017 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Rotterdam is de anus van Europa.
Bosma heeft een exorcist nodig.quote:
Welke studie?quote:Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Never nooit in tilburg studeren mensen,
vandaag ingeschreven daar voor meeloopdag, programma net gekregen.... Eerste gastles gaat over "gender in organizations"
Liberal Arts and Sciencesquote:Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
vandaag ingeschreven daar voor meeloopdag, programma net gekregen.... Eerste gastles gaat over "gender in organizations"
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Onzin, ik heb meegedaan bij deze peiling.
Ik ben bang dat dat inmiddels overal zo is.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Feministisch geneuzelquote:Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Wat wil je met Gijs aan het woord.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:18 schreef richolio het volgende:
Pechtold en Buma zien er allebei een beetje moe uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |