abonnement Unibet Coolblue
pi_169609949
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:11 schreef DKUp het volgende:
Ik was bij een tower met allemaal elektrische vijanden, water en onweer :o
Dat was niet gemakkelijk :D
Die drie heksen? Dat was een uitdaging ja. :P
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:48:32 #202
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169610072
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:43 schreef Operc het volgende:

[..]

Die drie heksen? Dat was een uitdaging ja. :P
Volgens mij niet. Dit is die toren met die vliegende guardians,als ik het goed heb.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 16:59:16 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169610308
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:48 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Dit is die toren met die vliegende guardians,als ik het goed heb.
Denk dat het de toren is die in het water staat, links van Hyrule Castle. Daar zitten elektrische lizards en drie elektrische heksen. Dat was voor mij ook de moeilijkste uiteindelijk.

De toren die jij bedoelt is volgens mij een andere en is voor een groot deel ondergekwakt door Calamity Ganon.

Door dit soort discussies merk ik wel dat ik slecht ben in het onthouden van de namen en regio's in de game. Voor mezelf hou ik het ook bij als 'links op de kaart' en 'een beetje onder de grote vulkaan'. :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 18 maart 2017 @ 17:01:56 #204
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169610381
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Denk dat het de toren is die in het water staat, links van Hyrule Castle. Daar zitten elektrische lizards en drie elektrische heksen. Dat was voor mij ook de moeilijkste uiteindelijk.

De toren die jij bedoelt is volgens mij een andere en is voor een groot deel ondergekwakt door Calamity Ganon.

Door dit soort discussies merk ik wel dat ik slecht ben in het onthouden van de namen en regio's in de game. Voor mezelf hou ik het ook bij als 'links op de kaart' en 'een beetje onder de grote vulkaan'. :')
Namen vermijd ik.
Beide torens heb ik al gehad, maar die met de heksen was bij goed weer en die andere toren met rotweer.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_169610431
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:43 schreef Operc het volgende:

[..]

Die drie heksen? Dat was een uitdaging ja. :P
Yup en elektrische lizards en elektrische vliegende beesten.
Uiteindelijk wel gelukt :D

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 18-03-2017 17:19:18 ]
SOONY
pi_169610521
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben zojuist voor het eerst in Hyrule Castle geweest. Wat een geweldige locatie... Die muziek _O_ Het is ook zo spannend :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit allemaal zo goed in elkaar. Ik lees weleens dat mensen vinden dat het verhaal beter verteld kan worden, maar ik heb zelden een game gezien waar het juist zo goed verteld wordt. Het feit dat je alles in verschillende volgordes kan doen is prachtig. Doordat je geheugenverlies hebt maakt het verder ook niet uit in welke volgorde je alles doet, elke herinnering, elk beest levert weer een puzzelstukje op.

Daarnaast wordt er zoveel verteld in de wereld zelf, zonder woorden, zonder tekst. Zo'n enorm battlefield met afgebroken huizen en defecte guardians laten beter zien wat een ramp Calamity Ganon is dan 1000 woorden kunnen vertellen.

Ik heb nu meer dan 60 uur gespeeld en ik blijf dingen ontdekken. Zoals eerder gezegd een heel nieuw dorp! Daar kwam ik er ook achter dat je geen vuurschade oploopt als je net uit het water komt. Logisch eigenlijk, maar in games is dit ongekend.

Gisteravond heb ik nog een heel stuk gesnowshield in de bergen. Vanaf de betreffende locatie, die opgezet is voor het schildsurfen, is het een enorme route die zo gemaakt is dat je echt een flink stuk kunt gaan. Aan alles is gedacht.

Wat. Een. Genot. _O_
Helemaal mee eens! Sinds GoldenEye en Ocarina of Time heb ik me niet meer zo vermaakt met een spel. Dit komt trouwens ook mede door de Switch zelf, door het gemak dat je midden in het spel op de pauze knopt drukt. De volgende dag haal je hem uit de dock en kun je binnen 5 seconden verder spelen, heerlijk!

Daarbij komt ook dat BotW zich hier perfect voor leent. Door de ongedwongen open wereld kun je als je 5 minuutjes tijd hebt even een temple doen, of vast ergens heen lopen. Dit is niet te doen als je eerst een paar minuten kwijt bent met opstarten zoals bij voorgaande consoles die ik heb gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2017 17:43:04 (typo) ]
pi_169610900
De combinatie van het spel en de Switch maakt het wel af inderdaad.
SOONY
pi_169613433
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Denk dat het de toren is die in het water staat, links van Hyrule Castle. Daar zitten elektrische lizards en drie elektrische heksen. Dat was voor mij ook de moeilijkste uiteindelijk.

De toren die jij bedoelt is volgens mij een andere en is voor een groot deel ondergekwakt door Calamity Ganon.

Door dit soort discussies merk ik wel dat ik slecht ben in het onthouden van de namen en regio's in de game. Voor mezelf hou ik het ook bij als 'links op de kaart' en 'een beetje onder de grote vulkaan'. :')
Ach.. ik rende erheen, gooide wat stamina potoins in mijn mik en klin met mijn klimbadana als een geit de toren omhoog. Heb ik bij veel torens gedaan, maar dat komt omdat die stamina potions erg makkelijk te bereiden te zijn. :P

die toren rechtsboven vond ik de lastigste. Dat is die met al dat zwart/rode smurrie over de ruine heen. bah...

Ik kreeg bij het blauwe vuur bij Robbie ineens een ingeving!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169613557
Het "OMG I didn't know you could do that!"-topic op NeoGAF is echt de moeite om even door te lezen. Zoveel dat ik nu wil uitproberen.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1352550
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  zaterdag 18 maart 2017 @ 20:23:27 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169614237
Vanavond eten we varkensvlees :Y)

Kon me toch niet meer inhouden na het voltooien van alle herinneringen :D Snelste route in het kasteel genomen naar boven (denk ik) en daar Ganon in stukjes gehakt.

Tof dat je te zien krijgt wat het effect van de beasts is! Gaaf gedaan. Mooie muziek ook tijdens de credits en ik vond het eindfilmpje prachtig O+

10/10

Nu ff Link wegzetten in Zora's Domein om te tukken bij het hotel daar. Dan morgen ff eindelijk de speedrun kijken en eens zien of ik Lynals aan kan :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169616268
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

Het zit allemaal zo goed in elkaar. Ik lees weleens dat mensen vinden dat het verhaal beter verteld kan worden, maar ik heb zelden een game gezien waar het juist zo goed verteld wordt. Het feit dat je alles in verschillende volgordes kan doen is prachtig. Doordat je geheugenverlies hebt maakt het verder ook niet uit in welke volgorde je alles doet, elke herinnering, elk beest levert weer een puzzelstukje op.

Daarnaast wordt er zoveel verteld in de wereld zelf, zonder woorden, zonder tekst. Zo'n enorm battlefield met afgebroken huizen en defecte guardians laten beter zien wat een ramp Calamity Ganon is dan 1000 woorden kunnen vertellen.

Muah, puzzelstukjes. Het zijn vermakelijke filmpjes, maar echt een boeiend verhaal rolt er niet uit vind ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 22:10:05 #212
58560 Oksel
Gezellig.
pi_169616749
Ik wil ook. Maar heb geen Wii U of Switch :(
  zaterdag 18 maart 2017 @ 22:54:55 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169617858
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 21:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Muah, puzzelstukjes. Het zijn vermakelijke filmpjes, maar echt een boeiend verhaal rolt er niet uit vind ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TP vond ik niets, volgens mij ben ik daar tot de eerste dungeon gekomen ofzo? Dat je een wolf werd :? Vond het zoooooo traag met die kutkinderen in dat eerste dorp ook. Opzouten met die game :D .

Ook de reden dat ik Persona 4 bijvoorbeeld niet wil spelen, een intro van meer dan twee uur slaat nergens op. Zelfs niet als de game zelf 50+ uur duurt.

Het toffe aan het verhaal in BotW vind ik dat je eigenlijk drie lijnen volgt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 18 maart 2017 @ 23:11:14 #214
58560 Oksel
Gezellig.
pi_169618366
TP vond ik leuk. Die Zelda in de wolken op die vogel vond ik dus echt geen fuck aan.
  Redactie Games zaterdag 18 maart 2017 @ 23:19:47 #215
181272 crew  Noppie2000
pi_169618594
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:11 schreef Oksel het volgende:
TP vond ik leuk. Die Zelda in de wolken op die vogel vond ik dus echt geen fuck aan.
SS >>>>> TP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169622088
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 19:55 schreef nomar83 het volgende:
Het "OMG I didn't know you could do that!"-topic op NeoGAF is echt de moeite om even door te lezen. Zoveel dat ik nu wil uitproberen.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1352550
Verdomd, nintendo heeft echt aan van alles gedacht! Thnx for sharing!
pi_169622753
quote:
19s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

TP vond ik niets, volgens mij ben ik daar tot de eerste dungeon gekomen ofzo? Dat je een wolf werd :? Vond het zoooooo traag met die kutkinderen in dat eerste dorp ook. Opzouten met die game :D .

Ook de reden dat ik Persona 4 bijvoorbeeld niet wil spelen, een intro van meer dan twee uur slaat nergens op. Zelfs niet als de game zelf 50+ uur duurt.

Het toffe aan het verhaal in BotW vind ik dat je eigenlijk drie lijnen volgt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je niet verder komt dan de eerste dungeon zegt dat meer iets over jou dan over de game denk ik. Aangezien jij ook een guide gebruikt bij BotW weet ik dat trouwens wel zeker. :')

Ik heb de intro van TP nooit als langdradig gezien trouwens. Maar goed, ik ga nu geen game verdedigen tegenover iemand die het nooit fatsoenlijk heeft gespeeld. Wel grappig trouwens, wat de intro van BotW is ook enorm lang, haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 maart 2017 23:19 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

SS >>>>> TP

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijl als in artstyle? Sorry, maar qua stijl en vooral de sfeer komt SS totaal niet in de buurt van TP. Vond het verhaal van TP ook leuker trouwens, maar ik hou ook wat meer van het traditionele.
  Redactie Games zondag 19 maart 2017 @ 10:48:38 #219
181272 crew  Noppie2000
pi_169622898
Voor mij past de kleurige stijl veel beter bij Zelda dan de grimmige en duistere wereld van een TP, vandaar :) mag je het mee oneens zijn natuurlijk.
  zondag 19 maart 2017 @ 10:57:37 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169622982
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:36 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als je niet verder komt dan de eerste dungeon zegt dat meer iets over jou dan over de game denk ik. Aangezien jij ook een guide gebruikt bij BotW weet ik dat trouwens wel zeker. :')

Ik heb de intro van TP nooit als langdradig gezien trouwens. Maar goed, ik ga nu geen game verdedigen tegenover iemand die het nooit fatsoenlijk heeft gespeeld. Wel grappig trouwens, wat de intro van BotW is ook enorm lang, haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Stijl als in artstyle? Sorry, maar qua stijl en vooral de sfeer komt SS totaal niet in de buurt van TP. Vond het verhaal van TP ook leuker trouwens, maar ik hou ook wat meer van het traditionele.
Een game die me in het eerste uur niet weet te boeien vind ik verspilling van tijd. Sorry als je daardoor onzeker wordt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169623154
Wat is de beste gear om te upgraden? Ik ben bang dat ik dadelijk iets upgrade en tegen het eind kont er dan nog iets beters.
pi_169623432
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een game die me in het eerste uur niet weet te boeien vind ik verspilling van tijd. Sorry als je daardoor onzeker wordt.
Heb je TP op de wii u gespeeld? Op de gamecube vond ik t inderdaad ook maar een klotespel. Beetje zoeken naar lichtjes, ik had er al snel genoeg van. Het miste imo ook de zelda sfeer. In TP op de wii u hebben ze zulke dingen veranderd/verbeterd. Zeg maar een soort windwaker metamorfose. :)
pi_169623475
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:13 schreef SarCastro het volgende:
Wat is de beste gear om te upgraden? Ik ben bang dat ik dadelijk iets upgrade en tegen het eind kont er dan nog iets beters.
Ik ga denk ik voor de acient armor of de barbarian armor. :)
pi_169623813
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik ga denk ik voor de acient armor of de barbarian armor. :)
Ancient armor dacht ik ook.
Barbarian armor ben ik nog niet tegen gekomen.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:07:42 #225
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_169623997
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:13 schreef SarCastro het volgende:
Wat is de beste gear om te upgraden? Ik ben bang dat ik dadelijk iets upgrade en tegen het eind kont er dan nog iets beters.
Ben zelf fan van ninja gear: je maakt dan minder geluid, je wordt minder snel opgemerkt en kan gewoon lopend alle beesten vangen.
Daarnaast probeer ik gewoon al mijn gear te upgraden. Gewoon omdat het kan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 19 maart 2017 @ 12:28:20 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169624269
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 11:32 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Heb je TP op de wii u gespeeld? Op de gamecube vond ik t inderdaad ook maar een klotespel. Beetje zoeken naar lichtjes, ik had er al snel genoeg van. Het miste imo ook de zelda sfeer. In TP op de wii u hebben ze zulke dingen veranderd/verbeterd. Zeg maar een soort windwaker metamorfose. :)
Ik was redelijk geïnteresseerd maar heb bewust ervoor gekozen die te skippen zodat ik niet 'Zelda-moe' zou worden. Het liefst speel ik maar één game per franchise per jaar. Dat BotW werd uitgesteld wist ik toen nog niet :P Misschien als TPHD via download ofzo beschikbaar komt op Switch dat ik het nog een kans geef maar ik denk dat dat schip gevaren is.

Vanochtend in ieder geval weer lekker shrines gedaan en ga in mijn volgende sessie de Robinson uithangen op dat eiland. Nu ik een aantal Hinoxes heb verslagen komt dat wel goed 💪
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169635076
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169640995
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een game die me in het eerste uur niet weet te boeien vind ik verspilling van tijd. Sorry als je daardoor onzeker wordt.
Je kunt het gewoon niet.
pi_169644447
Zilveren Lynel is moeilijker dan Ganon. Wat is dit joh xD
  maandag 20 maart 2017 @ 07:59:03 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169644508
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 07:52 schreef Redbullkid het volgende:
Zilveren Lynel is moeilijker dan Ganon. Wat is dit joh xD
Ganon is ontworpen met speedruns in gedachten. Daarnaast zijn er in heel veel games vijanden speciaal voor de uitdaging gemaakt. Lynels zijn vergelijkbaar met de ultima weapons van Final Fantasy.

Ik heb gisteren de rode Lynel bij Zora's Domain verslagen. Was inderdaad best pittig al. Ze zijn ook veel slimmer dan alle andere vijanden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 20 maart 2017 @ 08:53:21 #232
181272 crew  Noppie2000
pi_169645065
Lynels, heerlijke verwijzing maar A Link to the Past waar het ook de sterkste vijanden waren O+
pi_169645150
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:53 schreef Noppie2000 het volgende:
Lynels, heerlijke verwijzing maar A Link to the Past waar het ook de sterkste vijanden waren O+
En:



Waar het ook de sterksten waren :P
  Redactie Games maandag 20 maart 2017 @ 09:04:30 #234
181272 crew  Noppie2000
pi_169645210
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 08:59 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

En:

[ afbeelding ]

Waar het ook de sterksten waren :P
Fair enough, ik ken ze voornamelijk vab ALttP, daar waren ze enger :P
pi_169645244
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:04 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Fair enough, ik ken ze voornamelijk vab ALttP, daar waren ze enger :P
Het grappige is dat in ALttP ze te killen zijn met een enkele silver arrow :P Moet je eens een ancient arrow op een lynel in botw schieten :P
  Redactie Games maandag 20 maart 2017 @ 09:09:28 #236
181272 crew  Noppie2000
pi_169645287
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het grappige is dat in ALttP ze te killen zijn met een enkele silver arrow :P Moet je eens een ancient arrow op een lynel in botw schieten :P
Ja, maar als kind had ik die natuurlijk niet ;(
  maandag 20 maart 2017 @ 09:14:54 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169645382
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Het grappige is dat in ALttP ze te killen zijn met een enkele silver arrow :P Moet je eens een ancient arrow op een lynel in botw schieten :P
Oh ja, dat deed ik in dat colloseum. Heb dus al twee Lynel verslagen *O*

Maar met een Ancient Arrow droppen ze geen loot, toch?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169645393
quote:
14s.gif Op maandag 20 maart 2017 07:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ganon is ontworpen met speedruns in gedachten. Daarnaast zijn er in heel veel games vijanden speciaal voor de uitdaging gemaakt. Lynels zijn vergelijkbaar met de ultima weapons van Final Fantasy.

Ik heb gisteren de rode Lynel bij Zora's Domain verslagen. Was inderdaad best pittig al. Ze zijn ook veel slimmer dan alle andere vijanden.
Die rode zijn simpel. Kwam ik tegen de zilveren met ancient armor 2 level 3 en 1 level 4 en alsnog koud gemaakt.

Na 10x maar opgegeven :').

Ganon heeft me 1x geraakt, thats it :')
pi_169645430
quote:
10s.gif Op maandag 20 maart 2017 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh ja, dat deed ik in dat colloseum. Heb dus al twee Lynel verslagen *O*

Maar met een Ancient Arrow droppen ze geen loot, toch?
Nee, dat is waar :P
pi_169646361
Lynels zijn doodeenvoudig. Gewoon op inhakken en zorgen dat de afstand minimaal is zodat ze niet met hun bow op je gaan schieten. Oh en stasis is je beste vriend.
  Redactie Games maandag 20 maart 2017 @ 10:10:02 #242
181272 crew  Noppie2000
pi_169646484
Ja, voor jou misschien en voor anderen na een aantal van die beesten. Niet iedereen is even goed in de game, niet iedereen kent de juiste tactieken en sommigen willen helemaal niet cheesen met Stasis en abilities :+

Eerst sloopten die dingen me ook gewoon, nu snap ik ze wel.
pi_169646739
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:10 schreef Noppie2000 het volgende:
Ja, voor jou misschien en voor anderen na een aantal van die beesten. Niet iedereen is even goed in de game, niet iedereen kent de juiste tactieken en sommigen willen helemaal niet cheesen met Stasis en abilities :+

Eerst sloopten die dingen me ook gewoon, nu snap ik ze wel.
Ja, ze zijn lastiger dan Bokoblins en Moblins, maar laten we nou niet doen of het hoger wiskunde is.
  Redactie Games maandag 20 maart 2017 @ 10:27:45 #244
181272 crew  Noppie2000
pi_169646814
Doen we dat dan? De betere AI en grotere uitdaging waarderen is iets anders he O+
pi_169646862
Waarom quote je niet?
  Redactie Games maandag 20 maart 2017 @ 10:32:37 #246
181272 crew  Noppie2000
pi_169646883
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom quote je niet?
Ja, weet ik veel :') Soms wel, soms niet. Maakt mij het uit :D
pi_169646898
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom quote je niet?
Ben jij van de Yiga Clan?
pi_169646940
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ben jij van de Yiga Clan?
Goed dat je over de Yiga Clan begint.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169647141
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:35 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Goed dat je over de Yiga Clan begint.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze erg vervelend, als je geen zin hebt in een gevecht kan je lastig van ze wegkomen. Die in vermomming zijn, die zijn vaak wel gemakkelijk te herkennen. Die komen erg enthousiast en opdringerig over.

En meestal hebben ze het over bananen :)
  maandag 20 maart 2017 @ 11:00:16 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169647413
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 10:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik vind ze erg vervelend, als je geen zin hebt in een gevecht kan je lastig van ze wegkomen. Die in vermomming zijn, die zijn vaak wel gemakkelijk te herkennen. Die komen erg enthousiast en opdringerig over.

En meestal hebben ze het over bananen :)
Ik moest denken aan DK toen ik hun Bananen opslag zag :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')