Ja, want je moet twitter hebben om te weten wat er op geroepen wordt?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh dus je weet helemaal niet of-ie daar echt verdedigd wordt. Je roept maar gewoon wat?
Iedereenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, iedereen was voor Baudet op twitter.
Obama is naar Nederland gekomen om campagne te voeren?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Van mij wel. Obama mocht ook overal campagne voeren. Daar moeten we niet te hypocriet in zijn.
Het leek me duidelijk wat zijn punt was, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef k_man het volgende:
Wat ik dan wel weer verrassend vond is het Baudet niks uitmaakt of die Turkse minister hier een bijeenkomst gaat houden. Hij vond het prima als die man hier komt.
Lijkt me geen standpunt waarmee-ie zich bij z'n achterban populair zal maken.
Of ik las even de reacties op de Twitter van Pauw( en Jinek)?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh dus je weet helemaal niet of-ie daar echt verdedigd wordt. Je roept maar gewoon wat?
nee dat het probleem bij de wortels moet worden aangepakt uiteraardquote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja? Laat de minister maar komen? Vind je helemaal prima?
Frits komt vanuit het CDA.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:45 schreef Geranium_Opa het volgende:
Frits Wester kan altijd nog aan de slag bij de vara , gezien zijn politieke voorkeur past hij daar goed tussen.
Hij moet stoppen met dat mediakartel gezeur. Zo iemand kan IK moeilijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:47 schreef Nintex het volgende:
Waar de media overigens vooral 'boos' over zijn is niet zo zeer dat Baudet 'radicale' standpunten heeft, maar dat zijn campagne zich volledig buiten hen om afspeelt.
Nog even en wat hij het media kartel noemt is overbodig, omdat je met Facebook, Twitter, Youtube veel meer mensen kunt bereiken.
De bezem door de NPO!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hij moet stoppen met dat mediakartel gezeur. Zo iemand kan IK moeilijk serieus nemen.
Oh, ik dacht dat je het eens was met Baudet. En die vond het geen enkel probleem als die minister hierheen komt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
nee dat het probleem bij de wortels moet worden aangepakt uiteraard
Baudet zou het uitzetten van die ene Turkse minister 'dweilen met de kraan open' noemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het eens was met Baudet. En die vond het geen enkel probleem als die minister hierheen komt.
Dat is wat me verbaasde. Lijkt me geen populair standpunt in rechtste kringen (zelfs niet in de meeste linkse).
Zou-ie dat ja? Waarom deed-ie dat dan niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:51 schreef Nintex het volgende:
[..]
Baudet zou het uitzetten van die ene Turkse minister 'dweilen met de kraan open' noemen.
Niet handig aan die tafel en niet onopvallend genoeg.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou-ie dat ja? Waarom deed-ie dat dan niet?
Zeg je nou dat Baudet niet gewoon expliciet voor z'n mening durft uit te komen? En dat vind jij iets positiefs?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Niet handig aan die tafel en niet onopvallend genoeg.
Verdunnen van homeopatische Nederlandse cultuur klinkt gewoon netter dan grenzen dicht.
Jammer dat Hiddema er niet was.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet wordt door de hele tafel aangevallen maar doet het prima.
Die had hem niet aangevallen, vandaar.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jammer dat Hiddema er niet was.
Hiddema zou ook niet in dit programma passen denk ik, je moet hier steeds in soundbites van 15 seconden je punt maken, Hiddema praat in erudiete volzinnen met een mooie opbouw en dan komt Frits er al doorheen tetteren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jammer dat Hiddema er niet was.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:35 schreef k_man het volgende:
Wat ik dan wel weer verrassend vond is het Baudet niks uitmaakt of die Turkse minister hier een bijeenkomst gaat houden. Hij vond het prima als die man hier komt.
Lijkt me geen standpunt waarmee-ie zich bij z'n achterban populair zal maken.
Als Hiddema er zat dan zou Baudet er niet zitten.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 00:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Die had hem niet aangevallen, vandaar.
Ja, precies. Het boeit 'm dus niet of die minister wel of niet komt.quote:
Zouden de AFA's daar niet tegen moeten protesteren, ze zijn toch anti-fascistisch, dus anti-Erdogan lijkt me? Nu wordt alleen een bezoek van Wilders aan een voedselbank ofzo tegengehouden door die club.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |